Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Begin Forum - "kleine vragen" topic - deel 24

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 960 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Begin Forum - Topic #43068 - "kleine vragen" topic - deel 24
Pagina 153 van 200
Spring naar pagina: 1, 2, 3 ... 152, 153, 154 ... 198, 199, 200Vorige pagina | Volgende pagina >
Dit topic is 82519 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

wallarootje 10-6-2007 9:52 Print reply
Posts: 22
is het erg als er olie tussen de pakking vandaan komt(tussen cilinderkop en cilinder)?
 
-
-Bassie- 10-6-2007 10:00 Print reply

Posts: 6617
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: wallarootje
is het erg als er olie tussen de pakking vandaan komt(tussen cilinderkop en cilinder)?


ja dan heb je compressie verlies beter haal je effe nieuwe koppaking morgen.

hij gaat er niet stuk van hoor.
 
The way of life is just like the car you drive its good or bad
bunji 10-6-2007 10:22 Print reply

Posts: 1861
als ik m´n rs start en het dimlicht aan doe, dan brandt ipv het dimlicht het stadslicht. zet ik het groot licht aan dan blijft het stadslicht branden en ook het groot licht. als ik em gewoon op dimlicht laat staan (dus wanneer het stadslicht ipv het dimlicht brandt) dan springt na een tijdje (ene keer 1 minuut, soms na een kwartier nog helemaal niet..) het dimlicht aan tijdens het rijden. het lampje is dus niet kapot ofzo. hoe komt dit en hoe kan ik het verhelpen? een kabelbreuk ofzo? en kan het te maken hebben met dat m'n remlicht het ook niet doet? want kort nadat ik daar naar had gekeken gebeurde dit
 
Kawasaki ZXR 400
falco 10-6-2007 10:33 Print reply

Posts: 3724
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: bunji
als ik m´n rs start en het dimlicht aan doe, dan brandt ipv het dimlicht het stadslicht. zet ik het groot licht aan dan blijft het stadslicht branden en ook het groot licht. als ik em gewoon op dimlicht laat staan (dus wanneer het stadslicht ipv het dimlicht brandt) dan springt na een tijdje (ene keer 1 minuut, soms na een kwartier nog helemaal niet..) het dimlicht aan tijdens het rijden. het lampje is dus niet kapot ofzo. hoe komt dit en hoe kan ik het verhelpen? een kabelbreuk ofzo? en kan het te maken hebben met dat m'n remlicht het ook niet doet? want kort nadat ik daar naar had gekeken gebeurde dit


kijk je kabelboom eens na voor breuken?
 
falco 10-6-2007 10:34 Print reply

Posts: 3724
kan de cilinder van een derbi senda uit 2003 (49cc opdruk)
op mijn senda van 98 (slome 50 opdruk)
 
BUURTJE 10-6-2007 11:13 Print reply

Posts: 762
Oorspronkelijk gepost door: BUURTJE
het is een mikunie 21mm,, hoort daar een pakking tussen,, ik heb alleen een o ring tussen gedaan. is dat voldoende??

 
Yamaha TZR50 '08 Sports White
zeno 10-6-2007 11:28 Print reply

Posts: 1595
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: BUURTJE
Oorspronkelijk gepost door: BUURTJE
het is een mikunie 21mm,, hoort daar een pakking tussen,, ik heb alleen een o ring tussen gedaan. is dat voldoende??



je kan denkik wel zien of er echt een pakking tussen moet. Als het met die O-ring gewoon 100% afsluit kan er weinig misgaan, lijkt me?

anders neem je hem morgen toch even mee naar bromboer?
 
bier drinken en kut roepen
geert-nsr 10-6-2007 11:33 Print reply

Posts: 6438
welke pijp is het hoogst toerig en het snelst voor nsr:

-techno
-homoet
-metrakit

moet een tijdelijk uitlaatje hebben totdat mn opmaat helemaal klaar is.. andere uitlaten mischien nog goed? moet niet te veel kosten natuurlijk..
 
ARWIN_honda 10-6-2007 11:34 Print reply

Posts: 3534
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: geert-nsr
welke pijp is het hoogst toerig en het snelst voor nsr:

-techno
-homoet
-metrakit

moet een tijdelijk uitlaatje hebben totdat mn opmaat helemaal klaar is.. andere uitlaten mischien nog goed? moet niet te veel kosten natuurlijk..
ze zijn alle 3 hoogtoerig, maar
homoet/metrakit zijn het snelst, metrakit is denk ik net wat sneller als homoet
 
Suzuki GSX-R600 K4
geert-nsr 10-6-2007 11:38 Print reply

Posts: 6438
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: ARWIN_honda
[...]
ze zijn alle 3 hoogtoerig, maar
homoet/metrakit zijn het snelst, metrakit is denk ik net wat sneller als homoet

en hoe weet jij dit ? ik heb homoet ook gehad op mn orginele cilinder die was toen weer erg hoogtoerig en metrakit had weer meer kracht onderin.. dus mischien is bij mij homoet sneller omdat die hoogtoeriger is?
 
ARWIN_honda 10-6-2007 11:40 Print reply

Posts: 3534
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: geert-nsr
[...]

en hoe weet jij dit ? ik heb homoet ook gehad op mn orginele cilinder die was toen weer erg hoogtoerig en metrakit had weer meer kracht onderin.. dus mischien is bij mij homoet sneller omdat die hoogtoeriger is?

dit weet ik omdat ik tecno onder mijne heb gehad, en nu homoet. opzich zou metrakit ook hoogtoerig moeten zijn, bij een maat van mij is dat wel zo iig. het zou kunnen zijn dat homoet beter presteerd bij jou cilinder dan metrakit, maar opzich zou mk ook hoogtoerig moeten zijn.
 
Suzuki GSX-R600 K4
NICK75 10-6-2007 12:23 Print reply

Posts: 242
Zou een honda mt5 hier goed op kunnen staan omdat er geen frame onder het motorblok loopt.
Of komt er dan te veel druk op het motorblok omdat de hele brommer erop moet steunen.

[img]http://www.werktuigen.nl/Pics/Items/verkoop^241^1147173178.jpg[/img]


 
ARWIN_honda 10-6-2007 12:26 Print reply

Posts: 3534
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: NICK75
Zou een honda mt5 hier goed op kunnen staan omdat er geen frame onder het motorblok loopt.
Of komt er dan te veel druk op het motorblok omdat de hele brommer erop moet steunen.

[url=http://www.werktuigen.nl/Pics/Items/verkoop^241^1147173178.jpg]afbeelding[/url]



ik zie geen foto,maar een standaard zou aan je frame vat moeten zitten
 
Suzuki GSX-R600 K4
NICK75 10-6-2007 12:31 Print reply

Posts: 242
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: ARWIN_honda
[...]

ik zie geen foto,maar een standaard zou aan je frame vat moeten zitten


Die url moet je dan ff kopieeren en plakken bij je adres balk.
Maar de reden dat ik deze mss wil gaan kopen is dat je makkelijk wielen kan verwisselen enz.maar ik weet dus niet of dat kan omdat er geen frame onderlangs je blok loopt.

 
geert-nsr 10-6-2007 13:05 Print reply

Posts: 6438
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: ARWIN_honda
[...]

dit weet ik omdat ik tecno onder mijne heb gehad, en nu homoet. opzich zou metrakit ook hoogtoerig moeten zijn, bij een maat van mij is dat wel zo iig. het zou kunnen zijn dat homoet beter presteerd bij jou cilinder dan metrakit, maar opzich zou mk ook hoogtoerig moeten zijn.

dus jij weet zeker dat techno minder hoogtoerig is als mk en homoet? en ook minder snel?
 

Dit topic is 82519 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 153 van 200
Spring naar pagina: 1, 2, 3 ... 152, 153, 154 ... 198, 199, 200Vorige pagina | Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved