Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Begin Forum - "kleine vragen" topic - deel 24

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 550 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Begin Forum - Topic #43068 - "kleine vragen" topic - deel 24
Pagina 135 van 200
Spring naar pagina: 1, 2, 3 ... 134, 135, 136 ... 198, 199, 200Vorige pagina | Volgende pagina >
Dit topic is 82548 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

geert-nsr 6-6-2007 20:34 Print reply

Posts: 6438
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Tim_my_90
Gaat over NSR:
Past mijn cilinderkop die nu op mijn 50cc GJOL cilinder zit op elke 50cc cilinder voor NSR?
Of komt elke cilinder met zijn eigen kop?

past ja
 
Tim V 6-6-2007 20:35 Print reply

Posts: 4468
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: geert-nsr
[...]

past ja

Oke bedankt.
En hoe zit het met een zuiger?
Past die ook gewoon 'standaard' in elke 50cc cilinder, mits de cilinder (de nieuwe of de oude nog) niet gehoned is?
 
Kunde gij den nie zien dak ant werk ben?
Toon 6-6-2007 20:35 Print reply

Posts: 1679
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Tim_my_90
Gaat over NSR:
Past mijn cilinderkop die nu op mijn 50cc GJOL cilinder zit op elke 50cc cilinder voor NSR?
Of komt elke cilinder met zijn eigen kop?


Dat kan, maar je moet altijd bij een nieuwe zuiger of cilinder kijken of je zuiger niet op het BDP boven je cilinder uitkomt, als dit niet is is het ok

en zuiger past gewoon ook ja

Dit bericht is gewijzigd door toon op 6-6-2007 om 20:36 uur.
 
nieuws 6-6-2007 20:35 Print reply

Posts: 1222
Als ik met de dopller ER1 rijd en de rest origineel op mijn furia, hoe snel zal ik dan gaan?
 
FuriaCross
vespa_hein 6-6-2007 20:37 Print reply

Posts: 466
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: nieuws
Als ik met de dopller ER1 rijd en de rest origineel op mijn furia, hoe snel zal ik dan gaan?


kan wel 10 km/h schelen denk ik maar moet je wel grotere sproeier erin doen

 
Erik 39 6-6-2007 20:39 Print reply

Posts: 15088
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: nieuws
Als ik met de dopller ER1 rijd en de rest origineel op mijn furia, hoe snel zal ik dan gaan?

zal wel wat schelen. Weinig ervaring met die uitlaat, maar als het gewoon een snelle is zal hij wel 80 lopen. Grotere sproeier moet altijd.
 
Derbi-loos! -- www.ERIKVONHOF.nl
geert-nsr 6-6-2007 20:40 Print reply

Posts: 6438
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Tim_my_90
[...]

Oke bedankt.
En hoe zit het met een zuiger?
Past die ook gewoon 'standaard' in elke 50cc cilinder, mits de cilinder (de nieuwe of de oude nog) niet gehoned is?

moet boring 39,5 zijn net als bij jouw
dan past et ja

 
Erik 39 6-6-2007 21:04 Print reply

Posts: 15088
Ff een banden vraag.
op easyparts zie ik 2 versch. typen Michelin Pilot sporty's:
Michelin Pilot Sporty 17-130/70 M/C 62s
Michelin Pilot Sporty 17-130/80 M/C 65s

Wat is het verschil? de 70 / 80 is de hoogte he, wat zou dan het mooist op derbi zijn? En wat is dat 62s / 65s ?
 
Derbi-loos! -- www.ERIKVONHOF.nl
Tim V 6-6-2007 22:13 Print reply

Posts: 4468
De uitlaat van mijn NSR moet vastgemaakt worden in de cilinder met 2 bouten. Bij de linkerbout is de schroefdraad van het gat (dus niet de bout zelf) dol.

Kan ik nu (natuurlijk voorzichtig!) een iets groter gaatje boren en daar schroefdraad in tappen?
Of weet iemand een betere oplossing?
 
Kunde gij den nie zien dak ant werk ben?
Japs 6-6-2007 22:15 Print reply

Posts: 1285
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Erik 39
Ff een banden vraag.
op easyparts zie ik 2 versch. typen Michelin Pilot sporty's:
Michelin Pilot Sporty 17-130/70 M/C 62s
Michelin Pilot Sporty 17-130/80 M/C 65s

Wat is het verschil? de 70 / 80 is de hoogte he, wat zou dan het mooist op derbi zijn? En wat is dat 62s / 65s ?



denk dat 70 mooier is, zit ook op me tzr tenminste afmetingen, en op die van onno, anders stijgt je brommer zo en wordt de band dunner omdat die dan als het ware ronder is.

andere verhoudingen dus
 
FF5 - Family Force 5
markRD 6-6-2007 22:21 Print reply

Posts: 1181
oeeehhh


hoe duur zijn die pilots?!
 
ArvidW 6-6-2007 22:38 Print reply

Posts: 201
Werkt een motordemper van bijvoorbeeld een 600cc 4takt ook goed op een 2takt 50cc'er. Of kan die demperwol de onverbrande 2takt olie niet aan?

Dempt zo'n demper ook echt stukke beter dan een "normale" demper? of valt de dempingscappaciteit van zo'n uitlaat tegen vanwege te kleine pulsen van de 50cc'er?

Dit bericht is gewijzigd door ArvidW op 6-6-2007 om 22:39 uur.
 
christianos 6-6-2007 22:38 Print reply

Posts: 20445
dempt niet..
 
chick 6-6-2007 23:00 Print reply

Posts: 417
@TIMMY 90 ik zou ff kijken of je er geen helicoil in kan proppen
 
lord of the bromfiets
mtx-motard 6-6-2007 23:41 Print reply

Posts: 14947
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Tim_my_90
De uitlaat van mijn NSR moet vastgemaakt worden in de cilinder met 2 bouten. Bij de linkerbout is de schroefdraad van het gat (dus niet de bout zelf) dol.

Kan ik nu (natuurlijk voorzichtig!) een iets groter gaatje boren en daar schroefdraad in tappen?
Of weet iemand een betere oplossing?


ja zou ik wel doen. mocht het dan niet meer passen ff dichtlassen (als je goed kan lassen, anders laten doen) en dan opnieuw gat boren.
 
Ik wou wat groters dan een Golf.. Nu heb ik een Volkswagen Tsunami

Dit topic is 82548 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 135 van 200
Spring naar pagina: 1, 2, 3 ... 134, 135, 136 ... 198, 199, 200Vorige pagina | Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved