Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Begin Forum - "kleine vragen" topic - deel 24

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 591 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Begin Forum - Topic #43068 - "kleine vragen" topic - deel 24
Pagina 134 van 200
Spring naar pagina: 1, 2, 3 ... 133, 134, 135 ... 198, 199, 200Vorige pagina | Volgende pagina >
Dit topic is 82549 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

khaz 6-6-2007 20:01 Print reply

Posts: 1450
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: RiejuJossie
Stage 6 toerenteller werkt wel op m'n Puch, maar niet op m'n Rieju. De bougiekabel van de puch is veel dunner..

Wat te doen om hem werkend op m'n Rieju te krijgen?




probeer je puch bougie kabel op je rieju
 
HPI |w00t
vespa_hein 6-6-2007 20:21 Print reply

Posts: 466
weet iemand wat de fluit en boosterpoorten van je cilinder zijn en waar ze voor dienen?

 
Nouwk 6-6-2007 20:22 Print reply

Posts: 4242
Wat is het verschil tussen 10w40 en 10w30?
 
Toon 6-6-2007 20:24 Print reply

Posts: 1679
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Nouwk
Wat is het verschil tussen 10w40 en 10w30?



http://www.brommerforum.nl/faq/artikel/126 dit is het handigst, hier staat alles over olie
 
Tim V 6-6-2007 20:27 Print reply

Posts: 4468
Past de 50cc cilinderkop van mijn GJOL cilinder gewoon op 'elke' 50cc cilinder voor een nsr
 
Kunde gij den nie zien dak ant werk ben?
Nouwk 6-6-2007 20:27 Print reply

Posts: 4242
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: toon
[...]



http://www.brommerforum.nl/faq/artikel/126 dit is het handigst, hier staat alles over olie


Ja, had het al gevonden Maar alsnog bedankt !
 
vespa_hein 6-6-2007 20:28 Print reply

Posts: 466
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Nouwk
Wat is het verschil tussen 10w40 en 10w30?


die w betekend de vloeibaarheid, in warme toestand 15w en in koude toestand die 40. Voor de rest weet ik er ook niet zoveel van:P

 
Toon 6-6-2007 20:29 Print reply

Posts: 1679
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Nouwk
[...]


Ja, had het al gevonden Maar alsnog bedankt !



Maar ik denk dat het 2e getal niet veel uitmaakt voor in je brom toch niet
 
Nouwk 6-6-2007 20:31 Print reply

Posts: 4242
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: vespa_hein
[...]


die w betekend de vloeibaarheid, in warme toestand 15w en in koude toestand die 40. Voor de rest weet ik er ook niet zoveel van:P



Nee, w staat dus voor winter, 15 graden in winter en 30 bij zomerse temperaturen Kijk maar:

De getallen bij bijvoorbeeld 10W40 geven dit aan.
Hoe lager het eerste getal is, 5W, 10W, 15W, hoe dunner de olie blijft bij lage temperaturen. De W staat voor Winter.
Het 2e getal geeft aan hoe dik de olie blijft bij warmere temperaturen ( zomer). 20,30,40 of 50.

@ Toon, daarom, volgens hun was het wel goed, nouja, we zullen zien

 
BUURTJE 6-6-2007 20:31 Print reply

Posts: 762
Hoe doe je precies je gasnaald omhoog bij een Honda MT-5
 
Yamaha TZR50 '08 Sports White
vespa_hein 6-6-2007 20:32 Print reply

Posts: 466
weet iemand wat de fluit en boosterpoorten van je cilinder zijn en waar ze voor dienen?

 
Toon 6-6-2007 20:33 Print reply

Posts: 1679
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: BUURTJE
Hoe doe je precies je gasnaald omhoog bij een Honda MT-5


Je haalt het schroefdekseltje boven van je carb af, haalt de gasschuif eruit met kabel enz aan. Duwt de kabel naar onderen door het gaatje uit de gasschuif, naald eruit halen en dan clipje verzetten naar gewenste stand

simpel toch
 
Erik 39 6-6-2007 20:34 Print reply

Posts: 15088
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: toon
[...]


Je haalt het schroefdekseltje boven van je carb af, haalt de gasschuif eruit met kabel enz aan. Duwt de kabel naar onderen door het gaatje uit de gasschuif, naald eruit halen en dan clipje verzetten naar gewenste stand

simpel toch

Idd, gasnaald omhoog = clipje naar beneden
 
Derbi-loos! -- www.ERIKVONHOF.nl
Tim V 6-6-2007 20:34 Print reply

Posts: 4468
Gaat over NSR:
Past mijn cilinderkop die nu op mijn 50cc GJOL cilinder zit op elke 50cc cilinder voor NSR?
Of komt elke cilinder met zijn eigen kop?
 
Kunde gij den nie zien dak ant werk ben?
Toon 6-6-2007 20:34 Print reply

Posts: 1679
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: vespa_hein
weet iemand wat de fluit en boosterpoorten van je cilinder zijn en waar ze voor dienen?




Ik geloof dat het een soort extra spoelpoorten zijn
 

Dit topic is 82549 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 134 van 200
Spring naar pagina: 1, 2, 3 ... 133, 134, 135 ... 198, 199, 200Vorige pagina | Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved