Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Begin Forum - "kleine vragen" topic - deel 24

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 801 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Begin Forum - Topic #43068 - "kleine vragen" topic - deel 24
Pagina 131 van 200
Spring naar pagina: 1, 2, 3 ... 130, 131, 132 ... 198, 199, 200Vorige pagina | Volgende pagina >
Dit topic is 82555 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

gerwin88 6-6-2007 14:30 Print reply

Posts: 5197
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: oenoehoofd
waar kan je ook alweer gratis zo'n poll aanmaken?


http://poll.dezeserver.nl/index.cgi
 
VW rider for live
GuNBoY 6-6-2007 14:32 Print reply
Posts: 81
Welke maat is niet te dun, maar ook nie TE dik voor op een MTX SH?
velgmaten V:21 (ori 2.50) A:18 (ori 3.0)
Maar het mag wel iets breder als ik er toch racebandjes op wil. Iemand een idee wat goed past, en nog een goed uitzicht geeft?
 
Sypie_Honda 6-6-2007 16:14 Print reply

Posts: 13830
hebben alle cilinders die voor derbi verkrijgbaar zijn een aansluiting van de uitlaat met een flens?

dus niet zoals am6 het heeft.
 
wat niet kan is nog niet uitgevonden.
driver004 6-6-2007 16:17 Print reply

Posts: 3418
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Sypie_Honda
hebben alle cilinders die voor derbi verkrijgbaar zijn een aansluiting van de uitlaat met een flens?

dus niet zoals am6 het heeft.


jup
gewoon 2 bouts flens
is het zelfde als van honda maar dan geen m8 maar m6
 
2 fast , 2 stroke | [DTB]Mtx --> crosser.. ][
Sypie_Honda 6-6-2007 16:17 Print reply

Posts: 13830
oke bedankt, dat wou ik ff weten...
 
wat niet kan is nog niet uitgevonden.
Tombrom 6-6-2007 17:03 Print reply

Posts: 15925
wat is het nut tusse6kleps membraam, 4kleps membraam en 2kleps membraam?

en wat is nut tusse ijzere kleppen of carbon?...

en wat is het beste om op 110cc doen 2/4/6 kleps?

en waarom dan?
 
- Han - 6-6-2007 17:23 Print reply

Posts: 9667
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: tombrom
wat is het nut tusse6kleps membraam, 4kleps membraam en 2kleps membraam?

en wat is nut tusse ijzere kleppen of carbon?...

en wat is het beste om op 110cc doen 2/4/6 kleps?

en waarom dan?


4 kleps carbon, 6 klepper past niet in zeta, en carbon is beter voor je cilinder mocht de klep afbreken
 
<10.000 posts
Tombrom 6-6-2007 17:26 Print reply

Posts: 15925
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: MT5-HAN
[...]


4 kleps carbon, 6 klepper past niet in zeta, en carbon is beter voor je cilinder mocht de klep afbreken


laat ik wigje maken is geen probleem

en carbon is dus alleen voor vriendelijker voor je cyl

heeft dus niks met gas reactie te maken?

en wat is nu voor de rest verschil tusse membraampjes?


 
Royal Club 6-6-2007 17:27 Print reply

Posts: 60390
carbon is lichter, dus reactie is sneller
 
anyway, je kunt niet ergens op internet aankomen en meteen gaan lopen kwekken en je beroepen op allerlei rechten enzo. op internet gelden geen rechten
- Han - 6-6-2007 17:27 Print reply

Posts: 9667
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: tombrom
[...]


laat ik wigje maken is geen probleem

en carbon is dus alleen voor vriendelijker voor je cyl

heeft dus niks met gas reactie te maken?

en wat is nu voor de rest verschil tusse membraampjes?




maakt allemaal niet zoveel uit, gewoon status denk ik, joaah ik heb een 6 kleps malossi, aluz mhr

(ik dus ook )
 
<10.000 posts
Tombrom 6-6-2007 17:27 Print reply

Posts: 15925
ok

en wat is dan beter 2/4/6 kleps carbon?
 
- Han - 6-6-2007 17:28 Print reply

Posts: 9667
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Royal Club
carbon is lichter, dus reactie is sneller


wtf heeft dit ermee te maken dat het lichter is? tis geowoon dat de kleppen opengaan, en als het er wel mee te maken heeft, weet je hoe licht dat plaatje ijzer is
 
<10.000 posts
-simon- 6-6-2007 17:29 Print reply

Posts: 8211
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: MT5-HAN
[...]


wtf heeft dit ermee te maken dat het lichter is? tis geowoon dat de kleppen opengaan, en als het er wel mee te maken heeft, weet je hoe licht dat plaatje ijzer is


tuurlijk wel.
als het plaatje dunner is is het lichter dus is er niet zoveel onder of overdruk nodig om hem te openen. daarom hebben ze ook verschillende diktes in plaatjes.
 
you must always push the limits, because if you never fail, you will never succeed
Royal Club 6-6-2007 17:33 Print reply

Posts: 60390
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: MT5-HAN
[...]


wtf heeft dit ermee te maken dat het lichter is? tis geowoon dat de kleppen opengaan, en als het er wel mee te maken heeft, weet je hoe licht dat plaatje ijzer is


als het geen donder uitmaakte hadden er geen verschillende soorten bestaan denk je niet?
 
anyway, je kunt niet ergens op internet aankomen en meteen gaan lopen kwekken en je beroepen op allerlei rechten enzo. op internet gelden geen rechten
Tombrom 6-6-2007 17:38 Print reply

Posts: 15925
mja ok...

wat is dus nou beter 2/4/6 klepper? voor op 110cc
 

Dit topic is 82555 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 131 van 200
Spring naar pagina: 1, 2, 3 ... 130, 131, 132 ... 198, 199, 200Vorige pagina | Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved