Hardstyle |
26-4-2007 22:05 |
 Posts: 1077 |
ja oke, maar wat voor spul is het dan?
|
|
bladiebladieblaa - Racing in my blood! - |
|
Jurriaan |
26-4-2007 22:13 |
Posts: 52 |
die banden wit maker dinges
is dat ook water proof en hoelang blijft t ongeveer zitten ? en is het echt n stift of n soort knijp ding
|
|
|
|
-Bassie- |
26-4-2007 22:19 |
 Posts: 6617 |
ik heb nu een 57cc cilinder uitgerekend.
word verkocht als 65cc.
daar heb ik met een 16mm een sproeier 96 er in deze in net te klein.
met standaart filter.
maar nu krijg ik een 70cc polini en welke sproeier moet daar dan in??
|
|
The way of life is just like the car you drive its good or bad |
|
Hardstyle |
26-4-2007 22:26 |
 Posts: 1077 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: DT Project
ik heb nu een 57cc cilinder uitgerekend.
word verkocht als 65cc.
daar heb ik met een 16mm een sproeier 96 er in deze in net te klein.
met standaart filter.
maar nu krijg ik een 70cc polini en welke sproeier moet daar dan in??
Dat kunnen wij niet zeggen, mag je zelf uitvogelen
Maar richting de 110
|
|
bladiebladieblaa - Racing in my blood! - |
|
Royal Club |
26-4-2007 22:52 |
 Posts: 60390 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Jurriaan
die banden wit maker dinges
is dat ook water proof en hoelang blijft t ongeveer zitten ? en is het echt n stift of n soort knijp ding
blijft aardig lang zitten, heb het zelf ongeveer half jaar terug gedaan, laatst nog ff keertje, gewoon een stift waar je om de 5letters ff moet schudden
|
|
anyway, je kunt niet ergens op internet aankomen en meteen gaan lopen kwekken en je beroepen op allerlei rechten enzo. op internet gelden geen rechten |
|
Razor |
27-4-2007 0:29 |
 Posts: 1554 |
Schakelprobleem van AM6 kan opgelost worden, dmv TP schakelwals en juiste olie ... zegt men.
Welke olie is dat ?
|
|
blowdown en een powerband te koop! |
|
Thijsse - Forum, Projecten & Gallery Mod |
27-4-2007 0:31 |
 Posts: 17931 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Razor
Schakelprobleem van AM6 kan opgelost worden, dmv TP schakelwals en juiste olie ... zegt men.
Welke olie is dat ?
10 w 40 voor natteplaatkoppeling, bromzaak kan je er alles over vertellen
|
|
|
|
Razor |
27-4-2007 0:46 |
 Posts: 1554 |
|
|
blowdown en een powerband te koop! |
|
Thijsse - Forum, Projecten & Gallery Mod |
27-4-2007 8:27 |
 Posts: 17931 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Razor
http://img78.imagesh...ding234234166ne0.jpg
deze heb ik er nu inzitten.. is 10W40 de goede of nog niet helemaal?
das 4t olie, die heeft ook eigenschappen om nokkanas enzo te smeren, maar die zou op zich moeten voldoen ja
mss een tip om eens een mail te sturen naar een olieleverencier, heeft heel bf er mss nog wat aan
|
|
|
|
-Bassie- |
27-4-2007 8:54 |
 Posts: 6617 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Hardstyle
[...]
Dat kunnen wij niet zeggen, mag je zelf uitvogelen 
Maar richting de 110
jah nspa ik maar bedoel ongeveer he.
is 110 dan niet een beetje klein??
ik denk dat ik gewoon zo effe 115 haal en 125.
is dat slim of gewoon 110 en 120 halen??
|
|
The way of life is just like the car you drive its good or bad |
|
mail2kid |
27-4-2007 9:37 |
 Posts: 1905 |
Ik ga op men tsx een spruitstukje maken zodat me 18mm keihin er goed op past. Alleen moet ik hem 2 cm naar links en 2cm naar boven plaatsen waardoor hij waarschijnlijk op een grote hoek komt te staan.
Wat is de maximale hoek dat een spruitstuk mag hebben?
Dit bericht is gewijzigd door mail2kid op 27-4-2007 om 9:38 uur.
|
|
Golf II styling |
|
Henk-88 |
27-4-2007 9:40 |
 Posts: 26703 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: mail2kid
Wat is de maximale hoek dat een spruitstuk mag hebben?
Met een hoek van meer dan 360 graden werkt het allemaal ook nog wel en dus mag het (van mij) maar hoe rechter hoe beter hea.
|
|
'Justice is supposed to be blind, of course. But must it be stupid too?' |
|
chillegommer |
27-4-2007 9:41 |
Posts: 998 |
Hoe ontlucht ik goed me KVS systeem van em senda, tog eerst cilinder en radiateur vullen met KVS en dan je res.tankje vullen, en dan beetje rijden met res. dop er af en dan ontlucht ie tog bijna vanzelf ?
ik heb met search gezocht maar ik vond geen antwoord
|
|
|
|
-simon- |
27-4-2007 9:44 |
 Posts: 8211 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: chillegommer
Hoe ontlucht ik goed me KVS systeem van em senda, tog eerst cilinder en radiateur vullen met KVS en dan je res.tankje vullen, en dan beetje rijden met res. dop er af en dan ontlucht ie tog bijna vanzelf ?
ik heb met search gezocht maar ik vond geen antwoord
tankje vullen. dan dan in de slangen knijpen en tankje steeds bij blijven vullen. en dan als je overal flink geknepen hebt ff starte en als het dan nog zakt ff bij vullen. zo heb ik het gedaan en geen probelemen mee gehad.
|
|
you must always push the limits, because if you never fail, you will never succeed |
|
senda80cc |
27-4-2007 10:16 |
 Posts: 3434 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: chillegommer
Hoe ontlucht ik goed me KVS systeem van em senda, tog eerst cilinder en radiateur vullen met KVS en dan je res.tankje vullen, en dan beetje rijden met res. dop er af en dan ontlucht ie tog bijna vanzelf ?
ik heb met search gezocht maar ik vond geen antwoord
ik trok altijd bovenste slang aan radiateur (die naar cilinder kop loopt) los en daar vulde in netzolang in de slang tt het er bij de radiateur weer een beetje uitkwam daarna tankje nog vullen en klaar
|
|
Keep on rockin' in a free world |
|