Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Begin Forum - "Kleine vragen" topic - deel 23

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 1180 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Begin Forum - Topic #42327 - "Kleine vragen" topic - deel 23
Pagina 84 van 200
Spring naar pagina: 1, 2, 3 ... 83, 84, 85 ... 198, 199, 200Vorige pagina | Volgende pagina >
Dit topic is 76929 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

Bart. 24-4-2007 13:25 Print reply
Posts: 28
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Sypie_Honda
[Oorspronkelijk gepost door: Bart.
Ik wil van een MT een SM maken (ja ik weet, niet echt orgineel, maar toch ;p)
Wat is een redelijke prijs die ik moet betalen voor:
-een gekentekend frame = 150€
-ns1 velgen+remmerij, voorvork en achterbrug = 200€(als ik dit kan vinden)
-lopend blokje = 125€
-evt USD voorvork = 100 denk ik

als het kan, per onderdeel (streepje dus) de prijs die ik er ongeveer voor zou moeten betalen.]





thnx, 150 voor een frame? is dat als hij top in de lak staat of als hij nog wel een spuitbeurtje kan gebruiken?
gr Bart
 
- Han - 24-4-2007 13:33 Print reply

Posts: 9667
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Bart.
[...]


thnx, 150 voor een frame? is dat als hij top in de lak staat of als hij nog wel een spuitbeurtje kan gebruiken?
gr Bart


gewoon mt framepje, daarvoor moet je em misschien wel overspuiten. Bedoel je eigleijk net zoiets als me MT project?

eigelijk klopt et wel wat sypie zegt, alleen de velgen die kunnen wat duurder uitvallen. Ik had pas een USD vork voor mt aangepast, met ns1 velgen en remzooi erin, der zaten een paar boden op van rond de 300 euro. En dat is eigelijk een MT al niet waard. Zeker niet als je het netjes wil hebben. Dan ben je zomaar over de 1000 euro heen. Beter haal je voor het geld een senda ofzo

Gr

EDIT: als je een maand eerder was, had ik et allemaal voor je

Dit bericht is gewijzigd door MT5-HAN op 24-4-2007 om 13:35 uur.
 
<10.000 posts
LEGOMAN 24-4-2007 13:45 Print reply

Posts: 1428
kan je cdi doorgeslagen zijn ofzo? ik heb nu 80cc op mijn mt maar als ik hem goed doortrek dan slaat ie eerst dood en dan is het net alsof ie stotterd maar niet via carburateur.. het is net alsof de bougie doorslaat maar ik heb er al 3 geprobeerd en hij doet gewoon hetzelfde steeds
 
honda power of dreams, all other...dream of that power
Bart. 24-4-2007 15:23 Print reply
Posts: 28
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: MT5-HAN
[...]


gewoon mt framepje, daarvoor moet je em misschien wel overspuiten. Bedoel je eigleijk net zoiets als me MT project?

eigelijk klopt et wel wat sypie zegt, alleen de velgen die kunnen wat duurder uitvallen. Ik had pas een USD vork voor mt aangepast, met ns1 velgen en remzooi erin, der zaten een paar boden op van rond de 300 euro. En dat is eigelijk een MT al niet waard. Zeker niet als je het netjes wil hebben. Dan ben je zomaar over de 1000 euro heen. Beter haal je voor het geld een senda ofzo

Gr

EDIT: als je een maand eerder was, had ik et allemaal voor je

Dit bericht is gewijzigd door MT5-HAN op 24-4-2007 om 13:35 uur.


ja zoiets idd. voor hoeveel had jij je spul verkocht dan?
 
gerwin88 24-4-2007 15:37 Print reply

Posts: 5197
hoe kun je het beste kijken of een schokbreker nog goed is?

 
VW rider for live
Thijsse - Forum, Projecten & Gallery Mod 24-4-2007 15:38 Print reply

Posts: 17931
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: gerwin88
hoe kun je het beste kijken of een schokbreker nog goed is?




kijken of die niet lekt
 
gerwin88 24-4-2007 15:40 Print reply

Posts: 5197
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Thijsse
[...]



kijken of die niet lekt


oke, maar mijnes lekt ook niet en is toch verrot.
nou staan er hier in de buurt zat sloopauto's, maar hoe weet ik wanneer ik een goede heb?
heb geen zin om een nieuwe te halen, dat is auto geeneens waard
 
VW rider for live
Blue Racer 24-4-2007 15:46 Print reply

Posts: 601
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: gerwin88
hoe kun je het beste kijken of een schokbreker nog goed is?



Is het een veerpoot of een losse schokbreker met losse veer.
Je moet idd letten of hij lek is (nat) en als de auto op de grond staat moet je even kijken of de auto ook nog na deint als je een zet geeft. Als de auto na deint zijn je schokdempers ook versleten.
En als je een veerpoot hebt of een losse schokdemper/losse veer moet je ook even de veren na kijken of deze ook af zijn geknapt ofniet.
 
GEZOCHT : 50cc Cilinder met zuiger NSR
gerwin88 24-4-2007 15:48 Print reply

Posts: 5197
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Blue Racer
[...]


Is het een veerpoot of een losse schokbreker met losse veer.
Je moet idd letten of hij lek is (nat) en als de auto op de grond staat moet je even kijken of de auto ook nog na deint als je een zet geeft. Als de auto na deint zijn je schokdempers ook versleten.
En als je een veerpoot hebt of een losse schokdemper/losse veer moet je ook even de veren na kijken of deze ook af zijn geknapt ofniet.


nee het is gewoon een komplete veerpoot...

dus als je alleen op de auto doet kun je het al genoeg merken?
 
VW rider for live
-TimP- 24-4-2007 15:52 Print reply

Posts: 1836
hallo,
ik heb voor mn mb nu een 12 volt spanningsregelaar gekocht omdat ik um wil ombouwe.. nu weet ik niet of het de goede is. hij is precies gelijk aan mijn oude spanningsregelaar qua uiterlijk. hoe kan ik er achter komen of de contactjes ook overheen komen? ik heb proberen wat te meten maar daar daar werd ik neit veel wijzer van.

Vraag 2 moet ik ook perc een accu aansluiten om alles te teste?

Dit bericht is gewijzigd door -TimP- op 24-4-2007 om 15:52 uur.
 
zxr club zx6r 2003
Blue Racer 24-4-2007 15:53 Print reply

Posts: 601
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: gerwin88
[...]


nee het is gewoon een komplete veerpoot...

dus als je alleen op de auto doet kun je het al genoeg merken?


Als je je gewicht even op de auto zet en dan weer loslaat werkt de veerpoot, en als de veerpoot niet goed is deint de auto na. Maar ik weet niet zeker of je het bij een veerpoot wel zo goed kan voelen als een losse veer met losse schokbreker. Maar je moet ieder geval op lekkage en afgeknapte veren kijken.
 
GEZOCHT : 50cc Cilinder met zuiger NSR
Jozeff - Forum en Sales Moderator 24-4-2007 16:13 Print reply

Posts: 10835
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: gerwin88
[...]


nee het is gewoon een komplete veerpoot...

dus als je alleen op de auto doet kun je het al genoeg merken?



als je de auto in zijn vering duwt en loslaat en hij gaat dan nog 5 keer op en neer dan is de schokbreker niks waard.

Maar als je eigenste schokbreker verrot is dan doet hij waarschijnlijk hetzelfde, of zit hij vast?

(jouw) schokbreker is trouwens geen afkeurpunt voor APK
 
Netheid is voor de dommen, het genie beheerst de chaos.
Streetmaniac 24-4-2007 16:30 Print reply

Posts: 351
doorgezakte veer... als je auto opkrikt ff blokjes hout tussen de veren doen of van die rubber of kunstof X blokjes ertussen doen dan maakt hij niet zo'n schraperig geluid als je over drempel heen gaat
 
>>Voorlopig 1e plaats algemeen klassement TZR 50 Cup<<
Blue Racer 24-4-2007 16:44 Print reply

Posts: 601
Ik heb even een vraagje over de sproeier maat die ik moet hebben met deze setup:

-70 malossie en 70 kop
-26mm Keihin carb.
-gewone 2 kleps membraam
-Luhao uitlaat
-ori luchfilterbak waar nog een luchtslang op komt met grotere diameter.

Er zit een 96 in maar deze is veel te klein, maar wat voor maat moet ik dan hebben, in welke richting ongeveer ?


 
GEZOCHT : 50cc Cilinder met zuiger NSR
OmafietS 24-4-2007 16:57 Print reply

Posts: 7472
kzou 110-115 eens proberen..
 

Dit topic is 76929 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 84 van 200
Spring naar pagina: 1, 2, 3 ... 83, 84, 85 ... 198, 199, 200Vorige pagina | Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved