gerwin88 |
11-4-2007 21:18 |
 Posts: 5197 |
zijn ophangpunten van zundapp 50cc en zundapp 80cc gelijk (gaat om het blok)
|
|
VW rider for live |
|
Schuurman |
11-4-2007 21:36 |
 Posts: 659 |
zou je aan de olie in je blok kunnen zien of je krukaskeerring lek is? dat er een drapje van benzine ofzo in zit?
|
|
|
|
Trax - Forum, Sales & Projecten Mod |
11-4-2007 21:36 |
 Posts: 13700 |
zo hoog is carterdruk niet :P
|
|
|
|
asbsolute16 |
11-4-2007 21:37 |
 Posts: 2485 |
|
|
|
|
Zundapp448 |
11-4-2007 21:44 |
Posts: 1161 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Jozeff
[...]
Swingarm wordt meestal een enkel armige achterbrug genoemd.
Maar als ik me niet vergis bestaat de achterbrug van een 517 uit 2 helften en heb je dus in feite 2 swingarmen.
As moet je er dacht ik uit kunnen tikken maar dit weet ik niet 100% zeker. (Bij een 448 frame iig NIET, maar dat is ook italiaanse bouw)
Buiten dat kan ik me voorstellen dat de as gruwelijk vast zit, zeker als hij onbepaalde tijd buiten heeft gestaan.
een 517 achterbrug is 1 geheel
|
|
No Blood, No Bodies, We hit Nothing!! |
|
leonmt5 |
11-4-2007 21:47 |
 Posts: 799 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: St3fan
Wie o wie kan mij vertellen of deze 4-bak compleet is: http://home.quicknet...ud/stef/DSC00088.JPG
is die van een honda?
volgens mij mist hij een armpje die je rechtsonder in het beeld ziet en een pin die erdoor heen gaat. en ik zie ook geen plaatjes.
|
|
bert : bezopen en rijd toch. |
|
leonmt5 |
11-4-2007 21:48 |
 Posts: 799 |
oja en hij mist een drukarm die tegen de schakelbloem aan komt.
|
|
bert : bezopen en rijd toch. |
|
Ariej |
11-4-2007 21:49 |
 Posts: 3685 |
er mist al 1 schakelvork, en de as die de 3 vorken op plaats moet houden. het schakelbloempje mist 2 pinnetjes. verder kan ik niet zien of alle ringen tussen de tandwielen enzo aanwezig zijn
|
|
murphy's law: altijd de steeksleutel verkeertesom vastpakken |
|
asbsolute16 |
11-4-2007 21:52 |
 Posts: 2485 |
shit  het is voor een honda nsr
|
|
|
|
Pitre |
11-4-2007 21:57 |
 Posts: 4066 |
laatst kneep ik eens voluit in de voorrem van mijn senda.. en sinds dien moet ik veel meer kracht zetten om het zelfde te remmen als dat hij eerst deed.. dus voor dat knijpen.. hoe kan dat niet nu weer?! Opnieuw ontluchten ofzo?
|
|
Ja en? |
|
Zundapp448 |
11-4-2007 21:57 |
Posts: 1161 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: gerwin88
zijn ophangpunten van zundapp 50cc en zundapp 80cc gelijk (gaat om het blok)
ja die zijn gelijk
|
|
No Blood, No Bodies, We hit Nothing!! |
|
Trax - Forum, Sales & Projecten Mod |
11-4-2007 21:58 |
 Posts: 13700 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Pitre
laatst kneep ik eens voluit in de voorrem van mijn senda.. en sinds dien moet ik veel meer kracht zetten om het zelfde te remmen als dat hij eerst deed.. dus voor dat knijpen.. hoe kan dat niet nu weer?! Opnieuw ontluchten ofzo?
hendel ver inknijpen of ?
|
|
|
|
mail2kid |
11-4-2007 21:58 |
 Posts: 1905 |
Ik heb:
Suzuki TSX
Cilinder: 70cc
Carburateur: 18mm
Uitlaat: Origineel snel(maar niet die Duitse snelle)
Alleen ik krijg hem als maar afgesteld. Nu las ik dat het uit kon maken dat je een bougie in plaats van een 9 een 8 moet nemen. Klopt dit?
Hij stottert namelijk wat voor,tijdens en na de powerband.
Dat betekend meestal dat de sproeier te klein is. Maar ik moet de choke uittrekken dan rijd hij soms wat beter. Maar dat zou dan weer betekenen dat er een grotere sproeier in moet.
Dus wat betekend dit nou moet KLEINERE sproeier erin stoppen wegens het stotteren maar vanwege de choke moet ik een Grotere sproeier gebruiken:S of ligt het toch aan de bougie dat die een te hoge hittegraadt heeft?
|
|
Golf II styling |
|
Pitre |
11-4-2007 21:59 |
 Posts: 4066 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Trax
[...]
hendel ver inknijpen of ?
ja zoiets.. ik moet ook harder knijpen om dezelfde remkracht te krijgen als eerst, un stoppie ofzo is nu ook onmogelijk omdatie niet meer hard genoeg remt!
|
|
Ja en? |
|
simon87 |
11-4-2007 22:00 |
Posts: 35 |
wat betekent oekatoekwalamala
Dit bericht is gewijzigd door simon87 op 11-4-2007 om 22:02 uur.
|
|
|
|