Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Begin Forum - "Kleine vragen" topic - deel 23

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 781 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Begin Forum - Topic #42327 - "Kleine vragen" topic - deel 23
Pagina 125 van 200
Spring naar pagina: 1, 2, 3 ... 124, 125, 126 ... 198, 199, 200Vorige pagina | Volgende pagina >
Dit topic is 76973 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

Draky 3-5-2007 22:24 Print reply
Posts: 802
Hoe ontlucht je dan ?

ik had zostraks

Rem in
nippel los
nippel dicht
rem los
 
crossgek - Forum en Sales Moderator 3-5-2007 22:24 Print reply

Posts: 10560
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: NSR2 Chauffeur
[...]

jah, waarschijnlijk zit er lucht in de leiding, beetje gekloot om het goed te krijgen, maar is te doen..


gekloot?

gewoon pompen ,vasthouden , nippel los , nippel dicht , pompen,vasthouden , nippel los , nippel dicht .

ondertussen zorgen dat vloeistof op peil blijft en dit herhalen tot er geen lucht meer uitkomt.
kind kan de was doen
 
het gevaarlijkste van een auto, zit tussen stuurwiel en rugleuning
S1lv3r 3-5-2007 22:25 Print reply

Posts: 5213
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: crossgek
[...]


onsteking teruggedraait ?


staat op zijn vroegst
 
Japs 3-5-2007 22:34 Print reply

Posts: 1285
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Draky
Hoe ontlucht je dan ?

ik had zostraks

Rem in
nippel los
nippel dicht
rem los




_______

Ik deed het zo, nippel los, knijp, nippel dicht, rem op laten komen
 
FF5 - Family Force 5
ARWIN_honda 3-5-2007 22:38 Print reply

Posts: 3534
hallo, heeft iemand toevallig ervaring met een homoet op een honda nsr 50cc?
 
Suzuki GSX-R600 K4
crossgek - Forum en Sales Moderator 3-5-2007 22:38 Print reply

Posts: 10560
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Japs
[...]




_______

Ik deed het zo, nippel los, knijp, nippel dicht, rem op laten komen


kan ook , maar als je nippel hoger zit als je rem kan op die manier alles wat in je leiding zit je reservoir inlopen zolang je de rem niet bedient hebt
 
het gevaarlijkste van een auto, zit tussen stuurwiel en rugleuning
OmafietS 3-5-2007 23:10 Print reply

Posts: 7472
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: ARWIN_honda
hallo, heeft iemand toevallig ervaring met een homoet op een honda nsr 50cc?

inbox Djeep even
 
BramRoemaat 3-5-2007 23:53 Print reply

Posts: 510
waT IS NOU precies Waterproof schuurpapier,, En hoe je gebruik je het? En wat is het verschil tussen gewoon schuurpapier en waTerproof? Want iedereen heeft het over waterproof, maar kan wel snappen dat je het nodig hebt voor plastic maar waarom?
 
BIET 3-5-2007 23:55 Print reply

Posts: 22355
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: ARWIN_honda
hallo, heeft iemand toevallig ervaring met een homoet op een honda nsr 50cc?

Ja, wat wil je weten
 
KHU Tuning! Inbox mij voor cilinder tuning en meer. Voorbeelden te bekijken in mijn profiel!
mtlover 3-5-2007 23:55 Print reply

Posts: 2372
Waterproof doe je water op, schuur heeeeeeeeeeel fijn en dus ideaal voor plastic. Als plastic te grof schuurt komen de "haren" omhoog en moet je enorm plamuren/dik spuiten om het netjes te krijgen.
 
Red-dragon 3-5-2007 23:57 Print reply

Posts: 1486
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: mtlover
Waterproof doe je water op, schuur heeeeeeeeeeel fijn en dus ideaal voor plastic. Als plastic te grof schuurt komen de "haren" omhoog en moet je enorm plamuren/dik spuiten om het netjes te krijgen.


Je gebruikt het door een bakje water te nemen en daar je schuurpapier in te dopen.. Steeds als het weer wat droger wordt even indopen..
 
Fly like an Eagle...
Tommyofzo 3-5-2007 23:58 Print reply

Posts: 6934
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: brammie
waT IS NOU precies Waterproof schuurpapier,, En hoe je gebruik je het? En wat is het verschil tussen gewoon schuurpapier en waTerproof? Want iedereen heeft het over waterproof, maar kan wel snappen dat je het nodig hebt voor plastic maar waarom?

waterproof schuur papier moet je nat maken (in water dompelen) en dan gaan schuuren, dit is heel fijn schuur papier om iets super strak te krijgen, maar als je een bult plamuur weg moet werken zou ik dat niet mer water proof schuurpapier doen wantr dat schiet niet op.

 
steven-o 4-5-2007 0:05 Print reply

Posts: 953
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: mtlover
Waterproof doe je water op, schuur heeeeeeeeeeel fijn en dus ideaal voor plastic. Als plastic te grof schuurt komen de "haren" omhoog en moet je enorm plamuren/dik spuiten om het netjes te krijgen.



hoeft niet persé fijn te zijn.. komen tegenwoordig steeds meer soorten waterproof uit ik geef wel toe dat het meerendeelds word gebruikt voor het fijne schuurwerk

waterproof is eigenlijk om ervoor te zorgen dat je shuurstof goed afgevoerd word! omdat je elke keer spoelt. als je droog schuurt en er komt vuil tussen.. kan dat diepe krassen maken, maar bij waterproof spoel je zegmaar continu dus heb je er minder kans op.

en ja.. als je nat schuurt is het indd fijner ja, voordat ik daar commentaar op krijg
 
gpr tekoop! inbox voor foto's
ARWIN_honda 4-5-2007 9:58 Print reply

Posts: 3534
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: BIET
[...]

Ja, wat wil je weten

nou als hij er goed op rijd, ermee goed optrekt, en vanaf welk toerental de powerband begint, en waar houd hij op
 
Suzuki GSX-R600 K4
Erik 39 4-5-2007 14:01 Print reply

Posts: 15088
Motorhispania Furia, zijn dat een beetje brommers?
Heb het dan over de SM.
Zag er een paar op marktplaats en ben op zoekn naar een Sm vandaar.
Zijn die dingen beetje goed etc?

Gr Erikie
 
Derbi-loos! -- www.ERIKVONHOF.nl

Dit topic is 76973 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 125 van 200
Spring naar pagina: 1, 2, 3 ... 124, 125, 126 ... 198, 199, 200Vorige pagina | Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved