Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Begin Forum - "Kleine vragen" topic - deel 23

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 1007 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Begin Forum - Topic #42327 - "Kleine vragen" topic - deel 23
Pagina 106 van 200
Spring naar pagina: 1, 2, 3 ... 105, 106, 107 ... 198, 199, 200Vorige pagina | Volgende pagina >
Dit topic is 76884 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

Sypie_Honda 29-4-2007 13:08 Print reply

Posts: 13830
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: MTRudolf
ik kan mijn linker krukas lager zo in het carter drukken met mun hand en alsi k mun carter om draai valt hij er zo weer uit ...

is dit erg of niet ???? en wat moet ik er aan doen ??


ow je hebt nu te maken met het klassieke Honda probleem

enigste goeie oplossing is, uitdraaien of uitkotteren, en er dan een nieuwe bus in plaatsen met een goeie passing.

vraag is bij een motorenrevisie bedrijf, die doen het meestal wel voor een paar tientjes

Quote:
Oorspronkelijk gepost door: MTRudolf
Ik heb een 4 plaats koppeling

kan ik gewoon 3 nieuwe platen en 1 oude plaat gebruiken want ze hadden maar 3 nieuwe koppelingsplaten in de winkel..

of slijten de nieuwe koppelingsplaten dan harder omdat er 1 oude in zit ???

als hij met die oude plaat gaat slippen wel, anders valt het denk ik wel mee.

Dit bericht is gewijzigd door Sypie_Honda op 29-4-2007 om 13:09 uur.
 
wat niet kan is nog niet uitgevonden.
LEGOMAN 29-4-2007 13:26 Print reply

Posts: 1428
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: MTRudolf
ik kan mijn linker krukas lager zo in het carter drukken met mun hand en alsi k mun carter om draai valt hij er zo weer uit ...

is dit erg of niet ???? en wat moet ik er aan doen ??


ik heb met een centreerpunt allemaal putjes in het lagerhuis gemaakt zodat ie meer klemt, toen nog loctide en hij zit super vast die pleurt er echt niet meer uit
 
honda power of dreams, all other...dream of that power
MTRudolf 29-4-2007 13:27 Print reply

Posts: 2464
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Sypie_Honda
[...]


ow je hebt nu te maken met het klassieke Honda probleem

enigste goeie oplossing is, uitdraaien of uitkotteren, en er dan een nieuwe bus in plaatsen met een goeie passing.

vraag is bij een motorenrevisie bedrijf, die doen het meestal wel voor een paar tientjes

[...]

als hij met die oude plaat gaat slippen wel, anders valt het denk ik wel mee.

Dit bericht is gewijzigd door Sypie_Honda op 29-4-2007 om 13:09 uur.





Heyy oke bedankt !!


ik had nog een vraagje :P

moet de rechter krukas kering met de bovenkant(dus het dichte gedeelte) naar de krukas wijzen of naar de lager ???


 
Sypie_Honda 29-4-2007 13:36 Print reply

Posts: 13830
keerringen kun je altijd makkelijk onthouden door de volgende regel:

de kant waar de meeste druk heerst (in dit geval het carter) aan die kant moet het veertje zitten.

dus het veertje moet richting de krukas, en de dichte zijde naar de ontsteking

enne, centerpunten en locktite is voor beunhazen
 
wat niet kan is nog niet uitgevonden.
mcdronkz 29-4-2007 13:36 Print reply

Posts: 32777
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: MTRudolf
[...]





Heyy oke bedankt !!


ik had nog een vraagje :P

moet de rechter krukas kering met de bovenkant(dus het dichte gedeelte) naar de krukas wijzen of naar de lager ???




Het dichte gedeelte moet bovenin. Daarna zou ik een blokje koper pakken, effe iets afveilen, en dan dmv. een kopermagneet de keerring afdichten.

Dit bericht is gewijzigd door mcdronkz op 29-4-2007 om 13:36 uur.
 
Leen 29-4-2007 13:37 Print reply

Posts: 26877
Dat lijkt me idd wel het beste.
 
Sypie_Honda 29-4-2007 13:37 Print reply

Posts: 13830
ligt het aan mij dat ik er niks van snap wat je zegt, of blaat je gewoon onzin?
 
wat niet kan is nog niet uitgevonden.
MTRudolf 29-4-2007 13:37 Print reply

Posts: 2464
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Sypie_Honda
keerringen kun je altijd makkelijk onthouden door de volgende regel:

de kant waar de meeste druk heerst (in dit geval het carter) aan die kant moet het veertje zitten.

dus het veertje moet richting de krukas, en de dichte zijde naar de ontsteking

enne, centerpunten en locktite is voor beunhazen




huh ???

het veertje richting de krukas en de dichte kant richting de ontsteking ???

tis de rechter kering he ???




woow woow waat gaat dit allemaal over magneet dingen enzo..

heb ik niks van gehoord in de FAQ van blokje revisreen...

ik moet alleen ff weten hoe ik de kering moet plaatsen

Dit bericht is gewijzigd door MTRudolf op 29-4-2007 om 13:39 uur.
 
mcdronkz 29-4-2007 13:38 Print reply

Posts: 32777
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Sypie_Honda
ligt het aan mij dat ik er niks van snap wat je zegt, of blaat je gewoon onzin?


Wou je zeggen dat je nog nooit van een kopermagneet gehoord hebt :S ?
 
Sypie_Honda 29-4-2007 13:39 Print reply

Posts: 13830
oow de rechter

doe dan de dichte kant maar richting de krukas, omdat die rechter keerring 2 veerringen heeft

dronks, uuhm nee, volgens mij heeft die marktplaats kerel de gek met ons...

Dit bericht is gewijzigd door Sypie_Honda op 29-4-2007 om 13:39 uur.
 
wat niet kan is nog niet uitgevonden.
MTRudolf 29-4-2007 13:40 Print reply

Posts: 2464
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Sypie_Honda
oow de rechter

doe dan de dichte kant maar richting de krukas, omdat die rechter keerring 2 veerringen heeft

dronks, uuhm nee, volgens mij heeft die marktplaats kerel de gek met ons...

Dit bericht is gewijzigd door Sypie_Honda op 29-4-2007 om 13:39 uur.



oke bedankt !!


dus ik hoef niks met magneten en alles te gaan doen
 
Sypie_Honda 29-4-2007 13:44 Print reply

Posts: 13830
tuurlijk niet


 
wat niet kan is nog niet uitgevonden.
Shifty 29-4-2007 13:47 Print reply

Posts: 1113
Mcdronks lult uit zn broek

Wel leuk dat je het serieus nam
 
-- Crosser Only -- Crosser 4 life --
HondaMT5TK 29-4-2007 14:04 Print reply
Posts: 409
Hoeveel olie moet erin een derbi senda voorvork van senda extreme 2003. Dus NIET degene met usd voorvork.
 
Rieju RR sprinter :b
Furiuzz 29-4-2007 14:16 Print reply

Posts: 3659
Is het mogelijk een cilinder ultrasoon te reinigen zonder het verzieken van de wand?

 
Terror,Tuning,Team

Dit topic is 76884 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 106 van 200
Spring naar pagina: 1, 2, 3 ... 105, 106, 107 ... 198, 199, 200Vorige pagina | Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved