Brommerforum.nl wordt gehost door: |
 |
|
|
Begin Forum - Topic #42327 - "Kleine vragen" topic - deel 23
|
Pagina 106 van 200
|
Dit topic is 76884 keer bekeken. |
Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp. |
|
Sypie_Honda |
29-4-2007 13:08 |
 Posts: 13830 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: MTRudolf
ik kan mijn linker krukas lager zo in het carter drukken met mun hand en alsi k mun carter om draai valt hij er zo weer uit ...
is dit erg of niet ???? en wat moet ik er aan doen ??
ow je hebt nu te maken met het klassieke Honda probleem
enigste goeie oplossing is, uitdraaien of uitkotteren, en er dan een nieuwe bus in plaatsen met een goeie passing.
vraag is bij een motorenrevisie bedrijf, die doen het meestal wel voor een paar tientjes
Quote: Oorspronkelijk gepost door: MTRudolf
Ik heb een 4 plaats koppeling
kan ik gewoon 3 nieuwe platen en 1 oude plaat gebruiken want ze hadden maar 3 nieuwe koppelingsplaten in de winkel..
of slijten de nieuwe koppelingsplaten dan harder omdat er 1 oude in zit ???
als hij met die oude plaat gaat slippen wel, anders valt het denk ik wel mee.
Dit bericht is gewijzigd door Sypie_Honda op 29-4-2007 om 13:09 uur.
|
|
wat niet kan is nog niet uitgevonden. |
|
LEGOMAN |
29-4-2007 13:26 |
 Posts: 1428 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: MTRudolf
ik kan mijn linker krukas lager zo in het carter drukken met mun hand en alsi k mun carter om draai valt hij er zo weer uit ...
is dit erg of niet ???? en wat moet ik er aan doen ??
ik heb met een centreerpunt allemaal putjes in het lagerhuis gemaakt zodat ie meer klemt, toen nog loctide en hij zit super vast die pleurt er echt niet meer uit
|
|
honda power of dreams, all other...dream of that power |
|
MTRudolf |
29-4-2007 13:27 |
 Posts: 2464 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Sypie_Honda
[...]
ow je hebt nu te maken met het klassieke Honda probleem
enigste goeie oplossing is, uitdraaien of uitkotteren, en er dan een nieuwe bus in plaatsen met een goeie passing.
vraag is bij een motorenrevisie bedrijf, die doen het meestal wel voor een paar tientjes
[...]
als hij met die oude plaat gaat slippen wel, anders valt het denk ik wel mee.
Dit bericht is gewijzigd door Sypie_Honda op 29-4-2007 om 13:09 uur.
Heyy oke bedankt !!
ik had nog een vraagje :P
moet de rechter krukas kering met de bovenkant(dus het dichte gedeelte) naar de krukas wijzen of naar de lager ???
|
|
|
|
Sypie_Honda |
29-4-2007 13:36 |
 Posts: 13830 |
keerringen kun je altijd makkelijk onthouden door de volgende regel:
de kant waar de meeste druk heerst (in dit geval het carter) aan die kant moet het veertje zitten.
dus het veertje moet richting de krukas, en de dichte zijde naar de ontsteking
enne, centerpunten en locktite is voor beunhazen
|
|
wat niet kan is nog niet uitgevonden. |
|
mcdronkz |
29-4-2007 13:36 |
 Posts: 32777 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: MTRudolf
[...]
Heyy oke bedankt !!
ik had nog een vraagje :P
moet de rechter krukas kering met de bovenkant(dus het dichte gedeelte) naar de krukas wijzen of naar de lager ???
Het dichte gedeelte moet bovenin. Daarna zou ik een blokje koper pakken, effe iets afveilen, en dan dmv. een kopermagneet de keerring afdichten.
Dit bericht is gewijzigd door mcdronkz op 29-4-2007 om 13:36 uur.
|
|
|
|
Leen |
29-4-2007 13:37 |
 Posts: 26877 |
Dat lijkt me idd wel het beste.
|
|
|
|
Sypie_Honda |
29-4-2007 13:37 |
 Posts: 13830 |
ligt het aan mij dat ik er niks van snap wat je zegt, of blaat je gewoon onzin?
|
|
wat niet kan is nog niet uitgevonden. |
|
MTRudolf |
29-4-2007 13:37 |
 Posts: 2464 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Sypie_Honda
keerringen kun je altijd makkelijk onthouden door de volgende regel:
de kant waar de meeste druk heerst (in dit geval het carter) aan die kant moet het veertje zitten.
dus het veertje moet richting de krukas, en de dichte zijde naar de ontsteking 
enne, centerpunten en locktite is voor beunhazen
huh ???
het veertje richting de krukas en de dichte kant richting de ontsteking ???
tis de rechter kering he ???
woow woow waat gaat dit allemaal over magneet dingen enzo..
heb ik niks van gehoord in de FAQ van blokje revisreen...
ik moet alleen ff weten hoe ik de kering moet plaatsen
Dit bericht is gewijzigd door MTRudolf op 29-4-2007 om 13:39 uur.
|
|
|
|
mcdronkz |
29-4-2007 13:38 |
 Posts: 32777 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Sypie_Honda
ligt het aan mij dat ik er niks van snap wat je zegt, of blaat je gewoon onzin?
Wou je zeggen dat je nog nooit van een kopermagneet gehoord hebt :S ?
|
|
|
|
Sypie_Honda |
29-4-2007 13:39 |
 Posts: 13830 |
oow de rechter
doe dan de dichte kant maar richting de krukas, omdat die rechter keerring 2 veerringen heeft
dronks, uuhm nee, volgens mij heeft die marktplaats kerel de gek met ons...
Dit bericht is gewijzigd door Sypie_Honda op 29-4-2007 om 13:39 uur.
|
|
wat niet kan is nog niet uitgevonden. |
|
MTRudolf |
29-4-2007 13:40 |
|
Sypie_Honda |
29-4-2007 13:44 |
 Posts: 13830 |
tuurlijk niet
|
|
wat niet kan is nog niet uitgevonden. |
|
Shifty |
29-4-2007 13:47 |
 Posts: 1113 |
Mcdronks lult uit zn broek
Wel leuk dat je het serieus nam
|
|
-- Crosser Only -- Crosser 4 life -- |
|
HondaMT5TK |
29-4-2007 14:04 |
Posts: 409 |
Hoeveel olie moet erin een derbi senda voorvork van senda extreme 2003. Dus NIET degene met usd voorvork.
|
|
Rieju RR sprinter :b |
|
Furiuzz |
29-4-2007 14:16 |
 Posts: 3659 |
Is het mogelijk een cilinder ultrasoon te reinigen zonder het verzieken van de wand?
|
|
Terror,Tuning,Team |
|
Dit topic is 76884 keer bekeken. |
Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp. |
|
Pagina 106 van 200
|
|