Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Begin Forum - "Kleine vragen" topic - deel 23

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 1268 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Begin Forum - Topic #42327 - "Kleine vragen" topic - deel 23
Pagina 103 van 200
Spring naar pagina: 1, 2, 3 ... 102, 103, 104 ... 198, 199, 200Vorige pagina | Volgende pagina >
Dit topic is 76869 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

mbx 80 fan 29-4-2007 8:53 Print reply
Posts: 73
word er hopeloos van, krijg m nie goed.
 
- Han - 29-4-2007 8:53 Print reply

Posts: 9667
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: mbx 80 fan
bougie heb ik nog niet gechekt, hij deed dit ook met een 56 sproeier en ook met een 65 sproeier. gasnaald staat 2e van onderen.


56 is volgesmij veelste klein. Op een ori mt zit al 60 of iets. Mar kijk eerst maar eens naar je bougie
 
<10.000 posts
mbx 80 fan 29-4-2007 8:54 Print reply
Posts: 73
ja precies, daarom dacht ik aan een 65/66 sproeier maar zal eens naar de bougie kijken, mocht die goed zijn wat kan het dan eventueel nog zijn.
 
- Han - 29-4-2007 8:59 Print reply

Posts: 9667
onsteking verkeerd ofzo
 
<10.000 posts
Frysk 29-4-2007 9:23 Print reply

Posts: 34930
gaskabel voor poeg lang genoeg voor op NSR ?
 
giggitybyte
mbx 80 fan 29-4-2007 9:58 Print reply
Posts: 73
bougie is dus zwart, wat moet ik doen!!!
 
- Han - 29-4-2007 10:05 Print reply

Posts: 9667
kleinere sproeier
 
<10.000 posts
mbx 80 fan 29-4-2007 10:23 Print reply
Posts: 73
met een 56 deed ie hetzelfde, dus dacht ik een 65/66 sproeier maar helpt ook niks dus. Kan het niet aan de bougie liggen.
 
- Han - 29-4-2007 10:45 Print reply

Posts: 9667
wat zijn rs50 velgen waard? (nieuwe model, die met 5/6 spaken)
 
<10.000 posts
Royal Club 29-4-2007 10:48 Print reply

Posts: 60390
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: MT5-HAN
wat zijn rs50 velgen waard? (nieuwe model, die met 5/6 spaken)


ns-1 look-alike?
staat? banden? profiel? schijven dr op? etc?

Dit bericht is gewijzigd door Royal Club op 29-4-2007 om 10:48 uur.
 
anyway, je kunt niet ergens op internet aankomen en meteen gaan lopen kwekken en je beroepen op allerlei rechten enzo. op internet gelden geen rechten
- Han - 29-4-2007 10:48 Print reply

Posts: 9667
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Royal Club
[...]


ns-1 look-alike?
staat? banden? profiel? schijven dr op? etc?

Dit bericht is gewijzigd door Royal Club op 29-4-2007 om 10:48 uur.


ja die zooi

gewoon incl schijven met redelijke band
 
<10.000 posts
puch-driver xl 29-4-2007 11:08 Print reply
Posts: 300
Ik heb een fantic cabellero en vraag me af hoeveel ml voorvork olie er per poot in moet...
 
Royal Club 29-4-2007 11:09 Print reply

Posts: 60390
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: MT5-HAN
[...]


ja die zooi

gewoon incl schijven met redelijke band


175 moet wel lukken samen
 
anyway, je kunt niet ergens op internet aankomen en meteen gaan lopen kwekken en je beroepen op allerlei rechten enzo. op internet gelden geen rechten
Sypie_Honda 29-4-2007 11:10 Print reply

Posts: 13830
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: mbx 80 fan
hoi

ik heb nu een 50cc krad cilinder en een 13mm carb op mijn mbx80 zitten, en heb er een 66 sproeier in. Alleen hij loopt niet lekker, als ik er mee rij dan valt ie terug in elke versnelling net of die verzuipt zeg maar. als ik optrek dan smoort ie al en ook met gewoon gas geven boven de 5/6 duizend toeren dan smoort ie ook. Iemand een idee !!!!

veels te kleine sproeier

probeer eerst maar eens een 80.
 
wat niet kan is nog niet uitgevonden.
- Han - 29-4-2007 11:12 Print reply

Posts: 9667
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Royal Club
[...]


175 moet wel lukken samen


bah zoveel, tis dat ik et koop voor me senda
 
<10.000 posts

Dit topic is 76869 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 103 van 200
Spring naar pagina: 1, 2, 3 ... 102, 103, 104 ... 198, 199, 200Vorige pagina | Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved