Vuile Beunkoe |
16-3-2007 21:08 |
 Posts: 6114 |
13-36 lijkt me beter ja
lama k was der niet bij met men kop srry ;p
Dit bericht is gewijzigd door Hellracer_89 op 16-3-2007 om 21:12 uur.
|
|
[*] Let op uw kinderen, denk om mijn snelheid [*] |
|
MrOi |
16-3-2007 21:10 |
 Posts: 3110 |
ja ofniet dan
Ik zat te denken aan 13-50 oid, het gaat niet echt om het harder trekken maar gewoon dat die boven de 50 uit wil komen en niet terug zakt in de 5.
hmm kzat een beetje rond te kijken, maar meeste mt's hebben zon vertanding ong, sommige zelfs nog zwaarder. Het is raar want hij zou ong 70 moeten lopen maar hij komt er gewoon niet bovenuit. Afstelling is goed, geen gestotter of verzuip, gasschuif gaat helemaal open...
Oja en nog iets, de lampjes branden allemaal door, zit zon nieuw weerstandje in maar de accu is katsgaar. Nieuwe accu lost dat probleem op?
Dit bericht is gewijzigd door MrOi op 16-3-2007 om 21:15 uur.
|
|
XT Supermotard For Sale! |
|
erwinko |
16-3-2007 21:21 |
 Posts: 1012 |
heeft iemand foto's van een honda (nsr) 4 bak met 2! schakelvorken?
kan namelijk zelf geen foto's maken ATM (IVM lastig zusje  )
wil ff aan iemand laten zien wat voor bak ik heb..
past er trouwens gewoon een versnellingsbak in met 3 schakelvorken?
want ik wil er een 5 bak in zetten
|
|
|
|
Sypie_Honda |
16-3-2007 21:25 |
 Posts: 13830 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: MrOi
Voor een mt,
Hij trekt alleen hoogtoerig op en komt in zen 4 niet boven de 50 uit, in zen 5 zaktie al helemaal terug dus ik denk vertanding.
Setup:
50cc (denk een snel)
ori carb + powahfilter
zon chrome proma
vertanding is 13-44, veel te zwaar lijkt mij.
Welke vertanding raden jullie me wel aan?
ik heb ooit ongeveer de zelfde setup gehad, toen reed ik met 13 - 42 die 13 - 44 van jou is dus niet super zwaar.
13 - 45 is de ori vertanding, dus hij zou het eigenlijk wel moeten trekken.
|
|
wat niet kan is nog niet uitgevonden. |
|
MrOi |
16-3-2007 21:30 |
 Posts: 3110 |
Idd, verder moet alles goed zijn maar hij komt gewoon niet op snelheid, toeren zit het ook wel goed mee. Kans lijkt me klein dat er een ori cil opzit ook... Mss uitlaat uitbranden?
|
|
XT Supermotard For Sale! |
|
-Bassie- |
16-3-2007 21:32 |
 Posts: 6617 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: DT Project
is dit een beetje goed de cilinder van 50cc.nl??
is ene speedline 50cc.
voor een yamaha dt.
en is het 50 standaart of 50 snel??
afbeelding
|
|
The way of life is just like the car you drive its good or bad |
|
Dooie Koe |
16-3-2007 21:47 |
 Posts: 538 |
Ik heb op me zulu net nieuwe uitlaat gegooid en afgesteld. Ik heb alleen een probleem wat ik vroeger ook weleens had maar wel in mindere maten. Als ik rij en ik laat gas los en geef weer gas duurd het soms heel lang voor "er weer benzine in de cilinder komt"(de reactie is heel traag). Is dit toch de afstelling of is het wat anders?
|
|
|
|
Makrolon |
16-3-2007 21:54 |
 Posts: 6733 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: erwinko
heeft iemand foto's van een honda (nsr) 4 bak met 2! schakelvorken?
kan namelijk zelf geen foto's maken ATM (IVM lastig zusje )
wil ff aan iemand laten zien wat voor bak ik heb..
past er trouwens gewoon een versnellingsbak in met 3 schakelvorken?
want ik wil er een 5 bak in zetten
is die het zelfde als mtx 4 bak? dan heb k er wel foto's van nl.
|
|
KTM 525 EXC Supermoto |
|
Erik 39 |
16-3-2007 22:57 |
 Posts: 15088 |
Mm, best vaag probleem.
Over de ori. vespa ciao van mijn buurjongen.
Als hij koud is start hij goed, rijdt verder ook goed, maar als de motor dan warm is en hij zet hem uit, wil hij heel moeilijk starten.
Wat kan dat zijn? Hij rijdt verder goed.
Ik dacht aan de bougie/sproeier?
|
|
Derbi-loos! -- www.ERIKVONHOF.nl |
|
ludo |
16-3-2007 22:59 |
 Posts: 894 |
hoe kan je het best je remklauw verfen
met een spuitbus of gewoon met verf en kwast
|
|
zie mijn rs project http://www.brommerforum.nl/projects/detail_main/388 :D |
|
Erik 39 |
16-3-2007 23:06 |
 Posts: 15088 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: ludo
hoe kan je het best je remklauw verfen
met een spuitbus of gewoon met verf en kwast
Gewoon spuiten kan ook.
|
|
Derbi-loos! -- www.ERIKVONHOF.nl |
|
geert-nsr |
16-3-2007 23:06 |
 Posts: 6438 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: ludo
hoe kan je het best je remklauw verfen
met een spuitbus of gewoon met verf en kwast
toevallig heb ik het gistere gedaan op mn nsr 
ja te lam om alles uitelkaar te halen he.
heb dus eerst klau vd vork afgehaalt (wel de slang ernog aan.
en gwoon geverft met de kwast. 2x.
ja tis niet supper want je verft alle boutjes enzo mej mar het is wel netjes
|
|
|
|
mtlover |
16-3-2007 23:07 |
 Posts: 2372 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: ludo
hoe kan je het best je remklauw verfen
met een spuitbus of gewoon met verf en kwast
Spuitbus, beste pak je hittebestendig of engine paint.
Edit: beter straal je m en zet je m in de blanke lak, is het mooist.
Dit bericht is gewijzigd door mtlover op 16-3-2007 om 23:08 uur.
|
|
|
|
geert-nsr |
16-3-2007 23:07 |
 Posts: 6438 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Omit
Ik heb op me zulu net nieuwe uitlaat gegooid en afgesteld. Ik heb alleen een probleem wat ik vroeger ook weleens had maar wel in mindere maten. Als ik rij en ik laat gas los en geef weer gas duurd het soms heel lang voor "er weer benzine in de cilinder komt"(de reactie is heel traag). Is dit toch de afstelling of is het wat anders?
ja je carburateur ff goed afstellen
|
|
|
|
-simon- |
16-3-2007 23:08 |
 Posts: 8211 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: mtlover
[...]
Spuitbus, beste pak je hittebestendig of engine paint.
als je dan toch speciale verf gaat hale pak dan meteen zoon remklauw setje.
|
|
you must always push the limits, because if you never fail, you will never succeed |
|