Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Begin Forum - "kleine vragen" topic - deel 22

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 512 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Begin Forum - Topic #41503 - "kleine vragen" topic - deel 22
Pagina 44 van 201
Spring naar pagina: 1, 2, 3 ... 43, 44, 45 ... 199, 200, 201Vorige pagina | Volgende pagina >
Dit topic is 89567 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

Royal Club 10-3-2007 15:15 Print reply

Posts: 60390
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: simon16
[...]


is wel zonder cilinder maar die heb ik er 2 weken terug al gekocht voor 22.50. en nog een nieuwe zuiger maar daar weet ik de prijs nie meer van. en was ori cilinder.

maar als dat goedkoop is doe ik dat mischien wel want anders word maken erg duur.


ori zuiger zal rond 40~50 zijn

@florry, lol @ underschrift
 
anyway, je kunt niet ergens op internet aankomen en meteen gaan lopen kwekken en je beroepen op allerlei rechten enzo. op internet gelden geen rechten
Erik 39 10-3-2007 15:43 Print reply

Posts: 15088
Van wie was zo'n Groene puch met simonini die 12pk had op testbank?
 
Derbi-loos! -- www.ERIKVONHOF.nl
111 10-3-2007 16:02 Print reply
Posts: 112
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: 111
Ik had ff vraagje, mijn blok begint erg te trillen en er komt een raar geluid uit als ik al weggereden ben en volgas geef vanaf de 20 - 30 km/u ongeveer en hij word heel heet.
weet iemand de oorzaak en of dit normaal is of niet??

Dit bericht is gewijzigd door 111 op 10-3-2007 om 14:19 uur.


 
BramRoemaat 10-3-2007 16:03 Print reply

Posts: 510
Heeft het een beetje nut om bij orginele filter van tsx gaten in te boren voor meer lucht,, Zal dit beter gaan lopen op een 16mm carb, want krijg carb nu maar niet afgesteld en zit te denken aan lucht,,, Setup is 70cc Proma uitlaat en 16 mm carb
 
Sjoerd. 10-3-2007 16:06 Print reply

Posts: 2607
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: brammie
Heeft het een beetje nut om bij orginele filter van tsx gaten in te boren voor meer lucht,, Zal dit beter gaan lopen op een 16mm carb, want krijg carb nu maar niet afgesteld en zit te denken aan lucht,,, Setup is 70cc Proma uitlaat en 16 mm carb



Probeer er eerst een's één deel af te pakken, merk je verschil, dan pas bijboren
 
BramRoemaat 10-3-2007 16:09 Print reply

Posts: 510
Hoe bedoel je, stukje afpakken??

 
mtx-motard 10-3-2007 16:13 Print reply

Posts: 14947
van je luchtinlaat, ff stuk tape ervoor of zo, gaat hij dan anders lopen dan heeft het nut (gaten boren)
 
Ik wou wat groters dan een Golf.. Nu heb ik een Volkswagen Tsunami
-simon- 10-3-2007 16:39 Print reply

Posts: 8211
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Royal Club
[...]


ori zuiger zal rond 40~50 zijn

@florry, lol @ underschrift


is een mk zuiger was ook iets van 45 euro.
en dan nog ori cilinder was samen bijna 70 euro met kop enzo erbij.

maar k kijk eerst wat er met dit blok is en dan kan ik dat andere nog altijd halen.

Dit bericht is gewijzigd door simon16 op 10-3-2007 om 18:27 uur.
 
you must always push the limits, because if you never fail, you will never succeed
Kawaz 10-3-2007 17:34 Print reply

Posts: 136
Ik zit er over te denken om een doppler snelle 50 op een gilera gp50 ( gelijk aan derbi gpr) te gooien voor dagelijks gebruik.
Er zit nu een metrakit prorace pijp onder, maar waarschijnlijk komt er een technigas pijp onder. Iemand enig idee hoe dit gaat presteren of mensen met ervaring met de doppler cil?
Is de cil een beetje geschikt voor straatgebruik met alles ori behalve dan de cil en pijp? En past er een ori cilkop op?
 
Handbuilt is just an other way of saying the door will come off.
111 10-3-2007 17:38 Print reply
Posts: 112

ff een vraagje:

Mijn brommer is helemaal orgineel behalfe de carb, maar ik vroeg me af wanneer me brommer meer waard is, zo orgineel ( meeste dingen in slechte staat zoals kappen etc. ) of dat ik me brommer opknap in dezelfde kleuren met stickers erop.
 
Bromvlieg 10-3-2007 17:43 Print reply

Posts: 782
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: 111

ff een vraagje:

Mijn brommer is helemaal orgineel behalfe de carb, maar ik vroeg me af wanneer me brommer meer waard is, zo orgineel ( meeste dingen in slechte staat zoals kappen etc. ) of dat ik me brommer opknap in dezelfde kleuren met stickers erop.


Over welke brommer hebben we het ?

Als ie nog in z'n ori lak zit en die er nog goed uit ziet, niet overspuiten. Wordt veel meer voor gegeven dan overgespoten spul.
Als je hem laat overspuiten, laat het dan professioneel doen.
Kost wel wat maar dan heb je ook wat.
Voor oldtimers geldt, hoe vollediger en origineel, hoe meer waard ie is.


 
Denk eraan: er bestaan geen domme vragen, alleen domme mensen
111 10-3-2007 17:58 Print reply
Posts: 112
Het gaat over een honda mt5 uit 1988, zit nog wel in de orginele verf maar het zijn niet de orginele kappen het zijn speed7 kappen.
Maar de verf is in slechte staat, en een paar beschadegingen.
 
gerwin88 10-3-2007 18:01 Print reply

Posts: 5197
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: 111
Het gaat over een honda mt5 uit 1988, zit nog wel in de orginele verf maar het zijn niet de orginele kappen het zijn speed7 kappen.
Maar de verf is in slechte staat, en een paar beschadegingen.


zit er wel kenteken op?

 
VW rider for live
111 10-3-2007 18:04 Print reply
Posts: 112
ja, maar ik verkoop hem niet ofzo. Het gaat mij er alleen om hoe die het meeste waard blijft.
 
agent orange 10-3-2007 18:16 Print reply

Posts: 1180
ik wil een tweedehands cilinder kopen voor op een mbx blok (een malossi 90cc) dat staat in de advertentie, maar word hier gewoon een 110cc malossi mee bedoelt die eigenlijk een 96cc is, of is dit een andere cilinder?
 

Dit topic is 89567 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 44 van 201
Spring naar pagina: 1, 2, 3 ... 43, 44, 45 ... 199, 200, 201Vorige pagina | Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved