Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Begin Forum - "kleine vragen" topic - deel 22

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 913 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Begin Forum - Topic #41503 - "kleine vragen" topic - deel 22
Pagina 140 van 201
Spring naar pagina: 1, 2, 3 ... 139, 140, 141 ... 199, 200, 201Vorige pagina | Volgende pagina >
Dit topic is 86288 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

Remco RS 28-3-2007 21:11 Print reply

Posts: 11463
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: mtx_owned
kun je een kawasaki zx6r of soortgelijke motor laten begrenzen op 25 kW, zo ja, kost dat veel, en rijd dat dan nog wel een beetje door?


ja hoor, dat kan gewoon

top is zo rond de 170 dan, ongeveer

of het een fijn plan is is wat anders, miss beter een échte 25kW motor halen.
heb weleens gehoord dat je een lui blok krijgt van terug laten voeren
 
christianos 28-3-2007 21:13 Print reply

Posts: 20445
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: puch70cc15mm
kan het kwaad als ik met een bougie, met korte schacht en hittegraad 7 in mn tsx rijd (tijdelijk) normaal heb ik een bougie met lange schacht en hittegraad 9, maar die ben ik vergeten mee te nemen

(hij rijd wel met die bougie met korte schacht..alleen NIET MEER stationair )

ja dat kan kwaad
 
Dtje 28-3-2007 21:13 Print reply
Posts: 1107
IS een daker mt5 zijkap een beetje makkelijk passend te maken op een yamaha dt oud model?
 
je mama
Vuile Beunkoe 28-3-2007 21:22 Print reply

Posts: 6114
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Remco RS
[...]

ja hoor, dat kan gewoon

top is zo rond de 170 dan, ongeveer

of het een fijn plan is is wat anders, miss beter een échte 25kW motor halen.
heb weleens gehoord dat je een lui blok krijgt van terug laten voeren


lui blok is onzin... Alsof die dan zand in zen ogen krijgt ofzo vd slaap :P

Kawa zx6r word wel vaker gedaan, al zou ik eerder een zx4r pakken. Deze vind je al vaker op 25kw gezet... Rijd ook beter dan zx6r @ 25kw
 
[*] Let op uw kinderen, denk om mijn snelheid [*]
Remco RS 28-3-2007 21:23 Print reply

Posts: 11463
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Hellracer_89
[...]


lui blok is onzin... Alsof die dan zand in zen ogen krijgt ofzo vd slaap :P

Kawa zx6r word wel vaker gedaan, al zou ik eerder een zx4r pakken. Deze vind je al vaker op 25kw gezet... Rijd ook beter dan zx6r @ 25kw

doe nou maar niet zo wijs
ik heb dat toch gehoord

@ crossgek: danku

Dit bericht is gewijzigd door Remco RS op 28-3-2007 om 21:25 uur.
 
crossgek - Forum en Sales Moderator 28-3-2007 21:25 Print reply

Posts: 10560
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Hellracer_89
[...]


lui blok is onzin... Alsof die dan zand in zen ogen krijgt ofzo vd slaap :P

Kawa zx6r word wel vaker gedaan, al zou ik eerder een zx4r pakken. Deze vind je al vaker op 25kw gezet... Rijd ook beter dan zx6r @ 25kw



klopt gewoon hoor
altijd rustig rijden word een blok tam

of altijd zwaar trekken wordt een blok fel ..

iig als je beetje met waterrem gaat testen kun je bij trekkers vaak direct zien welke heeft moeten brullen en welke op zijn sloffen heeft gelopen .


Dit bericht is gewijzigd door crossgek op 28-3-2007 om 21:27 uur.
 
het gevaarlijkste van een auto, zit tussen stuurwiel en rugleuning
Vuile Beunkoe 28-3-2007 21:26 Print reply

Posts: 6114
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Remco RS
[...]

doe nou maar niet zo wijs
ik heb dat toch gehoord

Dit bericht is gewijzigd door Remco RS op 28-3-2007 om 21:24 uur.


leuk voor je...

Is alleen het geval met 2takt dacht ik, en 4takt niet. Als je die ontgrenst, dus cdi/gasbeperking eruit gaan ze gewoon volle poelie hoor
 
[*] Let op uw kinderen, denk om mijn snelheid [*]
Remco RS 28-3-2007 21:26 Print reply

Posts: 11463
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Hellracer_89
[...]


leuk voor je...

Is alleen het geval met 2takt dacht ik, en 4takt niet. Als je die ontgrenst, dus cdi/gasbeperking eruit gaan ze gewoon volle poelie hoor

Geloof het nou maar gewoon

ik wil er wel wat op inzetten dat hetzo is als ik zeg


Dit bericht is gewijzigd door Remco RS op 28-3-2007 om 21:27 uur.
 
Trax - Forum, Sales & Projecten Mod 28-3-2007 21:26 Print reply

Posts: 13700
en veel afknijpen vind die ook niet geweldig
 
crossgek - Forum en Sales Moderator 28-3-2007 21:29 Print reply

Posts: 10560
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Hellracer_89
[...]


leuk voor je...

Is alleen het geval met 2takt dacht ik, en 4takt niet. Als je die ontgrenst, dus cdi/gasbeperking eruit gaan ze gewoon volle poelie hoor


geloof eerder dat het andersom zit, bij 2t krijg je hoogstens een stootrand en roet in de uitlaatpoort/op zuiger en in de kop.
 
het gevaarlijkste van een auto, zit tussen stuurwiel en rugleuning
bunji 28-3-2007 21:35 Print reply

Posts: 1861
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: mtx_owned
kun je een kawasaki zx6r of soortgelijke motor laten begrenzen op 25 kW, zo ja, kost dat veel, en rijd dat dan nog wel een beetje door?


zx6r (het oude model) wordt begrensd door middel van ringen in de carburateurs. ik zou het wel laten doen als ik jou was ja, niet zelf ermee aan de slag gaan. bij kms motoren kost het geloof ik 100 euro, incl afstellen en gelijk een uitdraai van de testbank. de top van de zx6r zal dan rond de 160-170 km/h liggen, maar dit verschilt per motor (zo gaat de ene zxr 400 ook maar 160 op 25kw en de andere gaat weer 180, ligt er dus maar net aan). de nieuwere zx6r modellen worden geloof ik dmv een andere cdi begrensd, (die kan je dus ook fabrieksaf 25kw kopen,) en om dat te laten doen ben je dus wel wat meer geld kwijt omdat er een hele andere cdi in moet.
zx6r is wel te doen als 25kw motor, schijnt zo'n beetje de enige 600cc racer te zijn die dan nog wel enigzins vooruit te branden is. maar als je 25kw moet rijden en toch een racer wilt kun je net zo goed voor de zxr 400 gaan, aan het vermogen ligt het dan toch niet en je betaalt er ook minder voor dan met een zx6r.

2takt begrensd raden ze hier trouwens af (bijv aprilia rs250 op 25kw) ivm te lage toeren, een begrensde rs250 komt niet boven de 6k toeren uit ofzo. en van een lui blok bij afvoeren naar 25kw heb ik nog nooit gehoord...


Dit bericht is gewijzigd door bunji op 28-3-2007 om 21:37 uur.

Dit bericht is gewijzigd door bunji op 28-3-2007 om 21:37 uur.
 
Kawasaki ZXR 400
Vuile Beunkoe 28-3-2007 21:37 Print reply

Posts: 6114
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: crossgek
[...]


geloof eerder dat het andersom zit, bij 2t krijg je hoogstens een stootrand en roet in de uitlaatpoort/op zuiger en in de kop.


oke en wat is dan je theorie bij 4takt ? Want daar kan ik dus niks voor bedenken
 
[*] Let op uw kinderen, denk om mijn snelheid [*]
Banaan 28-3-2007 21:39 Print reply

Posts: 5725
70cc autisa voor een puch, is dat een beetje een goede en snelle cilinder?
 
Remco RS 28-3-2007 21:40 Print reply

Posts: 11463
ik heb t wel gehoord, en t was geen noob die dat zei

ik zal er nog s naar vragen
 
Vuile Beunkoe 28-3-2007 21:44 Print reply

Posts: 6114
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Remco RS
ik heb t wel gehoord, en t was geen noob die dat zei

ik zal er nog s naar vragen


ja van horen zeggen is allemaal wel leuk, maar tis totaal niet onderbouwd... dus heb je er nog niks aan.

70 autisa was een middelmatige cil voor puch dacht ik
 
[*] Let op uw kinderen, denk om mijn snelheid [*]

Dit topic is 86288 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 140 van 201
Spring naar pagina: 1, 2, 3 ... 139, 140, 141 ... 199, 200, 201Vorige pagina | Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved