Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - poortmap 70cc puch cil getuned?

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 828 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #4145 - poortmap 70cc puch cil getuned?
Pagina 3 van 3
Spring naar pagina: 1, 2, 3Vorige pagina
Dit topic is 2647 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

Rick 8-6-2002?12:55 Print reply

Posts: 3788
Quote:
Originally posted by: Rens?

Of een kreidler blokje kopen met 5/6 gears en er dan een airsal van een minarelli verticaal blok op bouwen (scooter) en bijpassende uitlaat en dat is natuurlijk watergekoeld.
Gaat vet hard en het is nog betaalbaar ook, in tegenstelling tot de van veen kit optie.


Dan moet je er een GPR cilinder opgooien dat is sneller, ik heb et namelijk gezien op een kreidler RS bij de oldtimeroptocht
dat ding blies echt FOCKING HARD en dat geluid was ook zo zwaar cool
 
Ride like your ass is on fire!!!
Hier_ben_ik - Administrator 8-6-2002?12:56 Print reply

Posts: 8499
hehe leuk dingetje.. je kunt er ook een ktm 50 blokje onder leggen denk ik, is bijna hetzelfde, beetje ophangpunten veranderen en hij past al denk ik.. trekt heeel hard en loopt standaard 65, met snelle luchtfilter en snelle koppeling (3 sleepblokken i.p.v. 2) loopt zoiets 92+ km/h
 
Members zijn vervelend :-|
Rick 8-6-2002?13:02 Print reply

Posts: 3788
mja met kreidlerblok hoef je niet eens de ophangpunten te veranderen die kan je er zo onder mieteren
 
Ride like your ass is on fire!!!
dick1 8-6-2002?17:27 Print reply
Posts: 971
ja en een FTR blok kun je er zoo onder lassen en de ketting ff verander duzzzzz

 
Rens 8-6-2002?17:33 Print reply

Posts: 6863
Quote:
Originally posted by: WrAtHcHiLd?MB/RMC-S

Quote:
Originally posted by: Rens?

Of een kreidler blokje kopen met 5/6 gears en er dan een airsal van een minarelli verticaal blok op bouwen (scooter) en bijpassende uitlaat en dat is natuurlijk watergekoeld.
Gaat vet hard en het is nog betaalbaar ook, in tegenstelling tot de van veen kit optie.


Dan moet je er een GPR cilinder opgooien dat is sneller, ik heb et namelijk gezien op een kreidler RS bij de oldtimeroptocht
dat ding blies echt FOCKING HARD en dat geluid was ook zo zwaar cool


Hoe weet je nou tat een gpr cilinder sneller is?
reed er toevallig ook een oldtimer met een airsal cilinder en gingen ze sporten?

hoe hadden ze dat bij die gpr cilinder gedaan dan? zat er een membraan inlaat op de cilinder of een roterende of een zuigerinlaat>?


Je kan er ook een zzr blok onder doen dat gaat sneller


[This message is edited by Rens on 8-6-2002 17:37]
 
achter de maan is alles beter
Rick 8-6-2002?17:40 Print reply

Posts: 3788
roterende inlaat, zelf poorten bijgemaakt, watergekoeld, weetik ut hoe grote carb erop ik geloof 26mm bing dat ding was echt wijs :n :n :n
 
Ride like your ass is on fire!!!
Rens 8-6-2002?17:45 Print reply

Posts: 6863
Quote:
Originally posted by: WrAtHcHiLd?MB/RMC-S

roterende inlaat, zelf poorten bijgemaakt, watergekoeld, weetik ut hoe grote carb erop ik geloof 26mm bing dat ding was echt wijs :n :n :n


dan had ie waarschijnlijk een van Veen blokkie ofso of zelf jaren aan besteed om een roterende inlaat te bouwen. kortom te veel moeite of te duur voor een puchje
 
achter de maan is alles beter
dick1 9-6-2002?09:02 Print reply
Posts: 971


dat is zo'n puch waar ik het over had, deze was ook bij de sprint, wel lache deze heeft denk ik meer peekaa dan die gpr cil, daar hangt er vanaf wat er aan die gpr cil gedaan is.
 
Rudy 9-6-2002?10:09 Print reply

Posts: 3471
Quote:
Originally posted by: dick1?


dat is zo'n puch waar ik het over had, deze was ook bij de sprint, wel lache deze heeft denk ik meer peekaa dan die gpr cil, daar hangt er vanaf wat er aan die gpr cil gedaan is.


Het is allemaal heel mooit zon kreidler cilinder enz maar een beetje rappe cilinder wast qua spoelpoorten enz totaal niet op je carter. De spoelpoortemn van die dt cilinder die ik op de miniracer heb liggen die zijn eigelijk al breder als het hele puch carter al kon ik dat probleem mooi opvangen met die plaat die er toch ondermoest om slagverschil op te vangen(en daarme die spoelpoorten mooi kon laten overlopen).
En ook al heb je zon kx cilinder pas dan rij je ongeveer iedere dag je krukas doormidde (kx 80 heeft 26-27pk) niet echt handig voor op de weg dus.
 
"I'd like to consider Ferrari as a scaled down version of God. " - Jeremy Clarkson

Dit topic is 2647 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 3 van 3
Spring naar pagina: 1, 2, 3Vorige pagina
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved