| Brommerforum.nl wordt gehost door: |
 |
|
|
|
Main Forum - Topic #41333 - Nachttopic Deel 20 (0:00-07.00)
|
Pagina 20 van 201
|
| Dit topic is 36871 keer bekeken. |
Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp. |
|
clutch |
22-2-2007 1:06 |
 Posts: 993 |
serieus
die was gigantisch... en die lovehandles ook
|
|
A sucking chest wound is Nature's way of telling you to slow down. |
|
Nouwk |
22-2-2007 1:07 |
 Posts: 4242 |
|
|
|
|
BIET |
22-2-2007 1:07 |
 Posts: 22355 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: derby_gpr_nude
serieus
die was gigantisch... en die lovehandles ook
mar dat was gewoon vies die pote, verhouding klopte ook niet, bah bah bah, tijd voor wat sterks anders krijg ik nachtmerries.
@noewk:
nou dat heb je niet, da weet ik zkr, je had het moete zien, ech  .. nie normaal.. da mens was 2/3e been en 1/3 romp alst nie meer was
Dit bericht is gewijzigd door BIET op 22-2-2007 om 1:08 uur.
|
|
KHU Tuning! Inbox mij voor cilinder tuning en meer. Voorbeelden te bekijken in mijn profiel! |
|
clutch |
22-2-2007 1:07 |
 Posts: 993 |
kom we gaan morgen in die plee kijken...
|
|
A sucking chest wound is Nature's way of telling you to slow down. |
|
clutch |
22-2-2007 1:07 |
 Posts: 993 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: BIET
[...]
mar dat was gewoon vies die pote, verhouding klopte ook niet, bah bah bah, tijd voor wat sterks anders krijg ik nachtmerries.
kheb cola staan...
|
|
A sucking chest wound is Nature's way of telling you to slow down. |
|
BIET |
22-2-2007 1:08 |
 Posts: 22355 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: derby_gpr_nude
kom we gaan morgen in die plee kijken...
ik heb ook cola staan, met wiskey erin
|
|
KHU Tuning! Inbox mij voor cilinder tuning en meer. Voorbeelden te bekijken in mijn profiel! |
|
clutch |
22-2-2007 1:09 |
 Posts: 993 |
hej noek...
ga je ook naar bunnik
|
|
A sucking chest wound is Nature's way of telling you to slow down. |
|
Nouwk |
22-2-2007 1:10 |
 Posts: 4242 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: BIET
[...]
mar dat was gewoon vies die pote, verhouding klopte ook niet, bah bah bah, tijd voor wat sterks anders krijg ik nachtmerries.
@noewk:
nou dat heb je niet, da weet ik zkr, je had het moete zien, ech .. nie normaal.. da mens was 2/3e been en 1/3 romp alst nie meer was
Dit bericht is gewijzigd door BIET op 22-2-2007 om 1:08 uur.
Dat weet jij helemaal niet zeker  Frank plaagde me er eerst mee, maar laatste krabbelde ie weer trug :P Gatver, dat klinkt wel vies :/
Maar ik moet 7 uur mn nest uit, dus ik ga slaapieslaap doen
@ Naakte brommer, naar BĂșnnik? Mijn topo is echt bagger, maar das toch vlak bij Utrecht? Of niet
Dit bericht is gewijzigd door Nouwk op 22-2-2007 om 1:10 uur.
|
|
|
|
clutch |
22-2-2007 1:10 |
|
|
BIET |
22-2-2007 1:10 |
 Posts: 22355 |
ik zit opeens te bevriezen, kom er nu achter dat me ouders de verwarming al lager hadde gezet
@noewk:
da weet ik wel zeker, want een wezen dat er zo uit ziet ga ik zekr niet nog eens tegen komen, twijfelde er al aan of ze wel van dees wereld was. En zag er ook vies uit ja.. maja slaapse dan(k)
@alex:
neh kost moeite, we horen het wel van G
Dit bericht is gewijzigd door BIET op 22-2-2007 om 1:12 uur.
|
|
KHU Tuning! Inbox mij voor cilinder tuning en meer. Voorbeelden te bekijken in mijn profiel! |
|
Henk-88 |
22-2-2007 1:12 |
 Posts: 26703 |
truste Nouwk
|
|
'Justice is supposed to be blind, of course. But must it be stupid too?' |
|
clutch |
22-2-2007 1:12 |
|
|
BIET |
22-2-2007 1:12 |
|
|
clutch |
22-2-2007 1:13 |
 Posts: 993 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: BIET
[...]
neh, ben geen gaylord, heb de verwarming gwoon weer aan gzet
kan ook ja... maar ga JIJ nog kijken morgen...
|
|
A sucking chest wound is Nature's way of telling you to slow down. |
|
BIET |
22-2-2007 1:14 |
 Posts: 22355 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: derby_gpr_nude
[...]
kan ook ja... maar ga JIJ nog kijken morgen...
neej, ik weet wel hoe me eige stront eruit ziet
|
|
KHU Tuning! Inbox mij voor cilinder tuning en meer. Voorbeelden te bekijken in mijn profiel! |
|
| Dit topic is 36871 keer bekeken. |
Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp. |
|
Pagina 20 van 201
|
|