Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Begin Forum - "kleine vragen" topic - deel 21

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 886 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Begin Forum - Topic #40829 - "kleine vragen" topic - deel 21
Pagina 80 van 200
Spring naar pagina: 1, 2, 3 ... 79, 80, 81 ... 198, 199, 200Vorige pagina | Volgende pagina >
Dit topic is 77987 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

Thijsse - Forum, Projecten & Gallery Mod 4-2-2007 10:55 Print reply

Posts: 17931
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: toon
[...]


Maar zijn deze schadelijk en hoeveel is die kop die mooie waard ?



is niet echt schadelijk, en die goede kop is rond de 20 euro waard
 
Toon 4-2-2007 10:56 Print reply

Posts: 1679
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Thijsse
[...]



is niet echt schadelijk, en die goede kop is rond de 20 euro waard


nogs bedankt, hij staat bijna ineen alleen moet ik nog een koppaking hebben die bromboeren in de buurt niet hebben
 
Timofzo 4-2-2007 10:57 Print reply

Posts: 213
kan ik een mt dakarkap op een dt zetten?? Of past dat gewoon niet(wat zijn de verschille)??
 
Furiuzz 4-2-2007 11:44 Print reply

Posts: 3659
Hallo ik kan een 2de gsm blok krijgen voor weinig geld, dit wil ik eigenlijk wel doen omdat blok goed is en heeft een 70cc cilinder.
Kan ik met ander blok gaan rijden of kom ik dan in problemen met kenteken papieren (daar staat je bloknummer toch op?).

 
Terror,Tuning,Team
van bussel 4-2-2007 11:48 Print reply

Posts: 695
hoe kan ik het beste me nieuwe Cilinder (airsal 70cc voor yamaha DT) in rijden?
en hoelang ongeveer.

alvast bedankt
 
Toon 4-2-2007 11:49 Print reply

Posts: 1679
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: van bussel
hoe kan ik het beste me nieuwe Cilinder (airsal 70cc voor yamaha DT) in rijden?
en hoelang ongeveer.

alvast bedankt


200 km rustig aan doen, afentoe eens doortrekken en zorgen dat je sproeier niet te klein is met inrijden!

 
van bussel 4-2-2007 11:50 Print reply

Posts: 695
oke bedankt.
moet ik in het begin gewoon rustig weg rijden of moet ik hem eerst warmlaten worden
 
Royal Club 4-2-2007 11:51 Print reply

Posts: 60390
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: van bussel
oke bedankt.
moet ik in het begin gewoon rustig weg rijden of moet ik hem eerst warmlaten worden


rustig wegrije, als je laat stationair draaien ist niet goed
 
anyway, je kunt niet ergens op internet aankomen en meteen gaan lopen kwekken en je beroepen op allerlei rechten enzo. op internet gelden geen rechten
Toon 4-2-2007 11:51 Print reply

Posts: 1679
gewoon belangrijk dat je rustig de eerste 3 km ofzo hem warm laat worden en dan gewoon rustig rijden
 
Karlmt5 4-2-2007 12:07 Print reply

Posts: 2296
ook weer niet te rustig rijde heh, als hij warm is mag je best flink wat toeren make
 
keep rollin' rollin rollin rollin, keep rollin' rollin rollin rollin
Toon 4-2-2007 12:08 Print reply

Posts: 1679
maar de eerste 50km niet, daarna mag je het al want bonter maken
 
Sypie_Honda 4-2-2007 12:16 Print reply

Posts: 13830
en onthou, als je een heuvel oprijd, dan ken je beter in een lage versnelling met een beetje hoge toeren (in de powerband dus) rijden.

dan heeft hij het wat gemakkelijker
 
wat niet kan is nog niet uitgevonden.
TSX-dude 4-2-2007 12:23 Print reply

Posts: 43
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Furiuzz
Hallo ik kan een 2de gsm blok krijgen voor weinig geld, dit wil ik eigenlijk wel doen omdat blok goed is en heeft een 70cc cilinder.
Kan ik met ander blok gaan rijden of kom ik dan in problemen met kenteken papieren (daar staat je bloknummer toch op?).




heb je tijdens het schouwen ook je bloknummer late noteren? (staat geloof ik ook het kentekenbewijs)
zo ja: kun je er denk ik probleme mee krijgen
zo nee: kan het wss geen kwaad
 
masterminii-678 4-2-2007 12:38 Print reply

Posts: 374
Hallo,

Ik heb een vraagje..
Ik ga een honda nsr kopen helemaal origineel, en mijn vraag is:
als ik een 70cc malossi koop en een 18 mm keihin, en ik hou een originele uitlaat, blaast tie dan hard, want een vriend van mij heeft een mt 5 die heeft een 70cc eurocilindro en een 21 mm dacht ik en dat ding blaast negentig, met ori uitlaat,

van die setup van die honda nsr dan eh:
70cc malossi
18 mm keihin
ori uitlaat,
De rest allemaal ori

Rijdt hij dan best hard, en hoe hard ongeveer?
 
NOG 361 dagen!
MT70-nolimit 4-2-2007 12:41 Print reply

Posts: 4323
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: masterminii-678
Hallo,

Ik heb een vraagje..
Ik ga een honda nsr kopen helemaal origineel, en mijn vraag is:
als ik een 70cc malossi koop en een 18 mm keihin, en ik hou een originele uitlaat, blaast tie dan hard, want een vriend van mij heeft een mt 5 die heeft een 70cc eurocilindro en een 21 mm dacht ik en dat ding blaast negentig, met ori uitlaat,

van die setup van die honda nsr dan eh:
70cc malossi
18 mm keihin
ori uitlaat,
De rest allemaal ori

Rijdt hij dan best hard, en hoe hard ongeveer?


Dan rijd je mss 90 ofzo. Maar die MT van die maat van je blaast geen negentig, en hij heeft ook niet de ori uitlaat. De zijn er bijna niet meer, wss heeft hij een luhaotje oid, dat oogt ori maar is het niet.
 
gaat lang goed

Dit topic is 77987 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 80 van 200
Spring naar pagina: 1, 2, 3 ... 79, 80, 81 ... 198, 199, 200Vorige pagina | Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved