Brommerforum.nl wordt gehost door: |
 |
|
|
Begin Forum - Topic #40829 - "kleine vragen" topic - deel 21
|
Pagina 80 van 200
|
Dit topic is 77987 keer bekeken. |
Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp. |
|
Thijsse - Forum, Projecten & Gallery Mod |
4-2-2007 10:55 |
 Posts: 17931 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: toon
[...]
Maar zijn deze schadelijk en hoeveel is die kop die mooie waard ?
is niet echt schadelijk, en die goede kop is rond de 20 euro waard
|
|
|
|
Toon |
4-2-2007 10:56 |
 Posts: 1679 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Thijsse
[...]
is niet echt schadelijk, en die goede kop is rond de 20 euro waard
nogs bedankt, hij staat bijna ineen alleen moet ik nog een koppaking hebben die bromboeren in de buurt niet hebben
|
|
|
|
Timofzo |
4-2-2007 10:57 |
 Posts: 213 |
kan ik een mt dakarkap op een dt zetten?? Of past dat gewoon niet(wat zijn de verschille)??
|
|
|
|
Furiuzz |
4-2-2007 11:44 |
 Posts: 3659 |
Hallo ik kan een 2de gsm blok krijgen voor weinig geld, dit wil ik eigenlijk wel doen omdat blok goed is en heeft een 70cc cilinder.
Kan ik met ander blok gaan rijden of kom ik dan in problemen met kenteken papieren (daar staat je bloknummer toch op?).
|
|
Terror,Tuning,Team |
|
van bussel |
4-2-2007 11:48 |
 Posts: 695 |
hoe kan ik het beste me nieuwe Cilinder (airsal 70cc voor yamaha DT) in rijden?
en hoelang ongeveer.
alvast bedankt
|
|
|
|
Toon |
4-2-2007 11:49 |
 Posts: 1679 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: van bussel
hoe kan ik het beste me nieuwe Cilinder (airsal 70cc voor yamaha DT) in rijden?
en hoelang ongeveer.
alvast bedankt
200 km rustig aan doen, afentoe eens doortrekken en zorgen dat je sproeier niet te klein is met inrijden!
|
|
|
|
van bussel |
4-2-2007 11:50 |
 Posts: 695 |
oke bedankt.
moet ik in het begin gewoon rustig weg rijden of moet ik hem eerst warmlaten worden
|
|
|
|
Royal Club |
4-2-2007 11:51 |
 Posts: 60390 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: van bussel
oke bedankt.
moet ik in het begin gewoon rustig weg rijden of moet ik hem eerst warmlaten worden
rustig wegrije, als je laat stationair draaien ist niet goed
|
|
anyway, je kunt niet ergens op internet aankomen en meteen gaan lopen kwekken en je beroepen op allerlei rechten enzo. op internet gelden geen rechten |
|
Toon |
4-2-2007 11:51 |
 Posts: 1679 |
gewoon belangrijk dat je rustig de eerste 3 km ofzo hem warm laat worden en dan gewoon rustig rijden
|
|
|
|
Karlmt5 |
4-2-2007 12:07 |
 Posts: 2296 |
ook weer niet te rustig rijde heh, als hij warm is mag je best flink wat toeren make
|
|
keep rollin' rollin rollin rollin, keep rollin' rollin rollin rollin |
|
Toon |
4-2-2007 12:08 |
 Posts: 1679 |
maar de eerste 50km niet, daarna mag je het al want bonter maken
|
|
|
|
Sypie_Honda |
4-2-2007 12:16 |
 Posts: 13830 |
en onthou, als je een heuvel oprijd, dan ken je beter in een lage versnelling met een beetje hoge toeren (in de powerband dus) rijden.
dan heeft hij het wat gemakkelijker
|
|
wat niet kan is nog niet uitgevonden. |
|
TSX-dude |
4-2-2007 12:23 |
 Posts: 43 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Furiuzz
Hallo ik kan een 2de gsm blok krijgen voor weinig geld, dit wil ik eigenlijk wel doen omdat blok goed is en heeft een 70cc cilinder.
Kan ik met ander blok gaan rijden of kom ik dan in problemen met kenteken papieren (daar staat je bloknummer toch op?).
heb je tijdens het schouwen ook je bloknummer late noteren? (staat geloof ik ook het kentekenbewijs)
zo ja: kun je er denk ik probleme mee krijgen
zo nee: kan het wss geen kwaad
|
|
|
|
masterminii-678 |
4-2-2007 12:38 |
 Posts: 374 |
Hallo,
Ik heb een vraagje..
Ik ga een honda nsr kopen helemaal origineel, en mijn vraag is:
als ik een 70cc malossi koop en een 18 mm keihin, en ik hou een originele uitlaat, blaast tie dan hard, want een vriend van mij heeft een mt 5 die heeft een 70cc eurocilindro en een 21 mm dacht ik en dat ding blaast negentig, met ori uitlaat,
van die setup van die honda nsr dan eh:
70cc malossi
18 mm keihin
ori uitlaat,
De rest allemaal ori
Rijdt hij dan best hard, en hoe hard ongeveer?
|
|
NOG 361 dagen! |
|
MT70-nolimit |
4-2-2007 12:41 |
 Posts: 4323 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: masterminii-678
Hallo,
Ik heb een vraagje..
Ik ga een honda nsr kopen helemaal origineel, en mijn vraag is:
als ik een 70cc malossi koop en een 18 mm keihin, en ik hou een originele uitlaat, blaast tie dan hard, want een vriend van mij heeft een mt 5 die heeft een 70cc eurocilindro en een 21 mm dacht ik en dat ding blaast negentig, met ori uitlaat,
van die setup van die honda nsr dan eh:
70cc malossi
18 mm keihin
ori uitlaat,
De rest allemaal ori
Rijdt hij dan best hard, en hoe hard ongeveer?
Dan rijd je mss 90 ofzo. Maar die MT van die maat van je blaast geen negentig, en hij heeft ook niet de ori uitlaat. De zijn er bijna niet meer, wss heeft hij een luhaotje oid, dat oogt ori maar is het niet.
|
|
gaat lang goed |
|
Dit topic is 77987 keer bekeken. |
Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp. |
|
Pagina 80 van 200
|
|