Djeep |
2-2-2007 18:09 |
 Posts: 8621 |
Ik heb een vreemde tik in mijn blok, je hoort hem niet, maar ik voel hem wel.. Ik merk verder niks in prestatie's.. In ze vrij hoor/voel ik de tik niet.
Kan dit liggen aan een te slappe ketting? Of heeft het met mijn koppeling te maken?
Alvast bedankt
|
|
Zeg kerel, zo'n powerband, Is dat nou duur? |
|
Jelmer MX |
2-2-2007 18:36 |
 Posts: 13514 |
Past een MK SP op je am6 carters of moet je die dan eerst ontgrenzen?
|
|
|
|
skeijve |
2-2-2007 18:40 |
 Posts: 1643 |
ik hoorde van iemand dat als je je kenteken hebt laten schorsen dat je dat minimaal 3 maanden moet doen? klopt dat of kan k gwn nu al verzekeren?
|
|
Hop Hop |
|
Jelmer MX |
2-2-2007 18:40 |
 Posts: 13514 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: skeijve
ik hoorde van iemand dat als je je kenteken hebt laten schorsen dat je dat minimaal 3 maanden moet doen? klopt dat of kan k gwn nu al verzekeren?
kan je gewoon verzekeren
|
|
|
|
skeijve |
2-2-2007 18:54 |
 Posts: 1643 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Jelmer MX
[...]
kan je gewoon verzekeren
oke bedankt!
|
|
Hop Hop |
|
Makrolon |
2-2-2007 19:15 |
 Posts: 6733 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Djeep
Ik heb een vreemde tik in mijn blok, je hoort hem niet, maar ik voel hem wel.. Ik merk verder niks in prestatie's.. In ze vrij hoor/voel ik de tik niet.
Kan dit liggen aan een te slappe ketting? Of heeft het met mijn koppeling te maken?
Alvast bedankt
had ik ook. 2 nieuwe lagers in het blok en nu is dr tik weg
|
|
KTM 525 EXC Supermoto |
|
Erik 39 |
2-2-2007 20:36 |
 Posts: 15088 |
Als je een zuiger van een Puch tjoen, maakt ie dan ook meer toeren?
|
|
Derbi-loos! -- www.ERIKVONHOF.nl |
|
-Dennis- |
2-2-2007 20:42 |
 Posts: 919 |
Als je je frame laat stralen en poedercoaten is het frame nummer dan nog te lezen?
Wat kan ik beter doen, eerst de MBX restaureren of eerst laten keuren bij het RDW? (ivm dat misschien het nummer na het coaten niet meer te lezen is voor het keuren)
|
|
nee, dat mag niet |
|
BlackHonda |
2-2-2007 20:53 |
 Posts: 1115 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: MT70-nolimit
Je moet even de slotjes omzetten, zo kan het niet. Als je de spoelgaten aan de uitlaatkant doet, neemt de zuiger te kort brandstof (vanwege langere hemd aan inlaatkant) en ontsnapt er weer mengsel via de spoelers de uitlaatpoort in.
Je moet gewoon met een klein boortje op de juiste plekken een gaatje maken en daar de slotjes maken.
Dit bericht is gewijzigd door MT70-nolimit op 2-2-2007 om 18:02 uur.
hier heb ik dus nog nooit van gehoord, moet toch gewoon passen? zuiger zat erbij
|
|
|
|
black pitbull |
2-2-2007 20:55 |
Posts: 181 |
moi ik had 2 vraagjes of je een belgise ge2 lc kunt honen
tot hoever kun je hier gewoon zuigers voor kopen.
wat is de orginele maar van de cil en wat kost hij 2dehands?
|
|
|
|
erwinko |
2-2-2007 20:55 |
 Posts: 1012 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Djeep
Ik heb een vreemde tik in mijn blok, je hoort hem niet, maar ik voel hem wel.. Ik merk verder niks in prestatie's.. In ze vrij hoor/voel ik de tik niet.
Kan dit liggen aan een te slappe ketting? Of heeft het met mijn koppeling te maken?
Alvast bedankt
aan je ketting denk ik.
ik had er ook last van.
ik heb net ff ketting gespannen en goed gesmeert en het is weer over 
rijd een stuk lekkerder
had het gevoel alsof de tandwielen in mn versnellingsbak oversloegen
|
|
|
|
red_hawk722 |
2-2-2007 21:17 |
 Posts: 97 |
http://img228.images...hondatmt5oliefz0.jpg
Bij dat rode rondje moet een of andere olie in. Ik heb mijn brommer nog niet zo lang. Nu wil ik die olie vervangen/bijvullen ik wilde graag het volgende weten:
-wat moet erin?
-hoe heet die shit die erin moet?*waar kan je dat kopen?
-hoeveel moet erin?
-moet ik het bijvullen of het oude eruit gooien en nieuwe erin doen?
thnx
Dit bericht is gewijzigd door red_hawk722 op 2-2-2007 om 21:18 uur.
|
|
arie !!!!de dildo!!!! |
|
Erik 39 |
2-2-2007 21:19 |
 Posts: 15088 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: red_hawk722
http://img228.images...hondatmt5oliefz0.jpg
Bij dat rode rondje moet een of andere olie in. Ik heb mijn brommer nog niet zo lang. Nu wil ik die olie vervangen/bijvullen ik wilde graag het volgende weten:
-wat moet erin?
-hoe heet die shit die erin moet?*waar kan je dat kopen?
-hoeveel moet erin?
-moet ik het bijvullen of het oude eruit gooien en nieuwe erin doen?
thnx
Dit bericht is gewijzigd door red_hawk722 op 2-2-2007 om 21:18 uur.
Brommerzaak kan je het kopen.
Er zit een schroefje in, die moet je eruit draaien. Dan olie bij de vuldop gooien, tot ie uit dat gaatje komt. (niveaugaatje) dan stoppen en die schroef er weer in.
Je kan je olie ff verversen jah. Onder het blok zit een aftapplug
|
|
Derbi-loos! -- www.ERIKVONHOF.nl |
|
red_hawk722 |
2-2-2007 21:24 |
 Posts: 97 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Erik 39
[...]
Brommerzaak kan je het kopen.
Er zit een schroefje in, die moet je eruit draaien. Dan olie bij de vuldop gooien, tot ie uit dat gaatje komt. (niveaugaatje) dan stoppen en die schroef er weer in.
Je kan je olie ff verversen jah. Onder het blok zit een aftapplug
Bedankt maar welke schroef bedoel je precies(toch niet dat dopje)
Edit: kan het ook aan deze olie liggen dat mijn brommer soms niet meer in z`n 1 gaat?
Dit bericht is gewijzigd door red_hawk722 op 2-2-2007 om 21:26 uur.
|
|
arie !!!!de dildo!!!! |
|
Erik 39 |
2-2-2007 21:25 |
 Posts: 15088 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: red_hawk722
[...]
Bedankt maar welke schroef bedoel je precies(toch niet dat dopje)
Nee, bij dat dopje vul je. Ergens op het carter (rechts..) zit een schroefje, kruiskop oid. Dat is de niveauschroef. En als je dan olie bijvul, net zo lang tot het uit dat nivauschroef-gaatje komt, is het goed.
|
|
Derbi-loos! -- www.ERIKVONHOF.nl |
|