Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Begin Forum - "kleine vragen" topic - deel 21

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 1312 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Begin Forum - Topic #40829 - "kleine vragen" topic - deel 21
Pagina 62 van 200
Spring naar pagina: 1, 2, 3 ... 61, 62, 63 ... 198, 199, 200Vorige pagina | Volgende pagina >
Dit topic is 78072 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

crossgek - Forum en Sales Moderator 31-1-2007 14:56 Print reply

Posts: 10560

Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Maxx
afbeelding

die streep dus net onder de spoelpoorten.
als je met je nagel er overheen gaat, voel je niks..

maar je voelt wel dat het gebied onder die rand meer is uitgesleten als daarboven.


stuk onder je poort is minder versleten , omdat je zuigerveren daat niet komen .
 
het gevaarlijkste van een auto, zit tussen stuurwiel en rugleuning
Jozeff - Forum en Sales Moderator 31-1-2007 15:08 Print reply

Posts: 10835
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: koekie
!@$@#$@##@

***!@@#@#

Probleem:

Bout die bij tsx door 8terbrug gaat, gaat ook door t blok!

nu heb ik eenRMX blok, en is dat gat waar die bout doorheen gaat gewoon veel kleiner:S:S:S:S:S

WATTAFUCK!!! dat blok hoort tog zo te passen? of moet ik het uitboren ofzo?

iemand met ervaring gezocht dus!


Ik weet niet of dat zo moet passen, komen de andere ophangpunten wel overeen?
Hoeveel scheelt het in diameter? Als het niet teveel is zou ik gewoon boren.
Bussen in frame zetten zorgt weer voor extra speling enzo.
 
Netheid is voor de dommen, het genie beheerst de chaos.
bikkeltje 31-1-2007 15:14 Print reply

Posts: 2380
weet iemand hoeveel spaaks een mtx-sh voor- en achterwiel is?
 
steven-o 31-1-2007 15:56 Print reply

Posts: 953
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: bikkeltje
weet iemand hoeveel spaaks een mtx-sh voor- en achterwiel is?


36 spaken, als ik me niet vergis
 
gpr tekoop! inbox voor foto's
bikkeltje 31-1-2007 15:59 Print reply

Posts: 2380
ja dat dagt ik al. Mr kweet nie of voor en achter hetzelfde zijn.
 
MTRudolf 31-1-2007 16:15 Print reply

Posts: 2464
heys

mun mt maakt een schavend geluid en hij piept heel erg hoog als ik in hoge toeren rijd...


hij is pas gereviseerd
nieuwe cilinderkop
nieuwe uitlaat
nieuwe pakkingen
en der zit een maand oude zuiger in...


hij rijd verders gewoon goed alleen ik word gek van die geluiden en ik kan er maar niet achterkomen wat het is ...


moet ik me er druk om maken of niet ???


 
christianos 31-1-2007 16:15 Print reply

Posts: 20445
ja, 99% zeker dat het je lagers zijn die piepen in je blok
 
MTRudolf 31-1-2007 16:17 Print reply

Posts: 2464
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: christianos
ja, 99% zeker dat het je lagers zijn die piepen in je blok



ja dat had ik ook al het vermoeden maar deze zijn dus net nieuw


vorige keer waren ze helemaal klem gelopen.. weet ook niet hoe dit kwam
heb ze wel vervangen..

en de reviseur zei dat er verders niks mis was ...

hoe kan ik dit oplossen ??
 
christianos 31-1-2007 16:19 Print reply

Posts: 20445
blok openhalen en gaan uitzoeken wat je toch steeds verkeerd doet met de revisatie of misschien dat je krukas krom is, Wouter (mb-gek) sloopte ook steeds zijn lagers door een kapotte krukas
 
MTRudolf 31-1-2007 16:20 Print reply

Posts: 2464
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: christianos
blok openhalen en gaan uitzoeken wat je toch steeds verkeerd doet met de revisatie of misschien dat je krukas krom is, Wouter (mb-gek) sloopte ook steeds zijn lagers door een kapotte krukas




krukas is ook net nieuw kan het zijn dat mijn carter is uitgesleten??
en ik doe niks verkeerd want ik reviseer hem niet
dat doe r-parts voor me..
 
christianos 31-1-2007 16:21 Print reply

Posts: 20445
r-parts ??

Dan ligt daar denk ik de fout..


hmm

Ik zou hem gewoon lekker zelf reviseren...

Dit bericht is gewijzigd door christianos op 31-1-2007 om 16:21 uur.
 
BIET 31-1-2007 16:22 Print reply

Posts: 22355
ik zou hem hard spacen en terug gaan naar die gasten, had je voor de revicisie hetzelfde probleem?
 
KHU Tuning! Inbox mij voor cilinder tuning en meer. Voorbeelden te bekijken in mijn profiel!
christianos 31-1-2007 16:22 Print reply

Posts: 20445
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: BIET
ik zou hem hard spacen en terug gaan naar die gasten, had je voor de revicisie hetzelfde probleem?

jij spacen en teruuggaan ?

hihihi , ik zie het al helemaal voor me
 
BIET 31-1-2007 16:24 Print reply

Posts: 22355
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: christianos
[...]

jij spacen en teruuggaan ?

hihihi , ik zie het al helemaal voor me

het ging nu dus ff niet om mij heaj. Beter ga je ontopic ofzow, ik ga iig werken.. het lijkt mij logisch dat als je betaald voor revicie en tis prutswerk dat je terug gaat
 
KHU Tuning! Inbox mij voor cilinder tuning en meer. Voorbeelden te bekijken in mijn profiel!
MTRudolf 31-1-2007 16:25 Print reply

Posts: 2464
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: BIET
ik zou hem hard spacen en terug gaan naar die gasten, had je voor de revicisie hetzelfde probleem?




ja denk niet dat ie um gratis voor me reviceert..


maar idd ik heb hem dus al 3 keer laten reviseren bij hem en elke keer hetzelfde probleem


hij zei laatst tegen mijm van jaa ik hoop dat je hem dit keer wel heel houd want ik ken voortaan dit blok helemaal qua min punten mar die wilde hij niet zegguh


maar alles is dus wel vervangen krukas lagers en keringen
 

Dit topic is 78072 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 62 van 200
Spring naar pagina: 1, 2, 3 ... 61, 62, 63 ... 198, 199, 200Vorige pagina | Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved