Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Begin Forum - "kleine vragen" topic - deel 21

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 892 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Begin Forum - Topic #40829 - "kleine vragen" topic - deel 21
Pagina 177 van 200
Spring naar pagina: 1, 2, 3 ... 176, 177, 178 ... 198, 199, 200Vorige pagina | Volgende pagina >
Dit topic is 78364 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

Bart-Derbi 25-2-2007 22:12 Print reply

Posts: 6497
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: MT5-HAN
valse lucht? Membraan nie goed meer? Zuigervere nie meer goed?

membraam zag er toch echt nog wel netjes uit, zuigerveren lijkt me eigenlijk sterk.
benzineslangetje is wel hard, maar stroomt nog goed.

Dit bericht is gewijzigd door Bart-Derbi op 25-2-2007 om 22:12 uur.
 
geert-nsr 25-2-2007 22:13 Print reply

Posts: 6438
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: r0b_MT
[...]


ja bij mij staat 1.3 daarom..

ja maar dat mag je brommer niet hebben.
igg ik zei eerst ook toen ik 1,1 kw had op de rollerbank tegen die wouten daar ,dat er op mn kenteken 1,3 kw stond. maar die wout zij dat dat is als de brommers nog niet begrenst zijn voor de nederlandse mark. Dus voor de andere europese landen waar de brommers wel harder mogen.
of zit die wout nu weer zomaar onzin te lullen?
 
Royal Club 25-2-2007 22:13 Print reply

Posts: 60390
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Bart-Derbi
[...]

membraam zag er toch echt nog wel netjes uit, zuigerveren lijkt me eigenlijk sterk.
benzineslangetje is wel hard, maar stroomt nog goed.

Dit bericht is gewijzigd door Bart-Derbi op 25-2-2007 om 22:12 uur.


ff doorblazen die hap, benzine slangetje
 
anyway, je kunt niet ergens op internet aankomen en meteen gaan lopen kwekken en je beroepen op allerlei rechten enzo. op internet gelden geen rechten
Bart-Derbi 25-2-2007 22:15 Print reply

Posts: 6497
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Royal Club
[...]


ff doorblazen die hap, benzine slangetje

nja kan morgen wel ff filmpje uploaden van hoe hij gewoon stationair loopt.
loopt hoog stationair, steeds hoger, bij 3/4000 rpm zakt ie beetje weg, bouwt weer toeren op tot 3/4000 enz.
 
fietsie 25-2-2007 22:20 Print reply

Posts: 1438
kan het niet zijn dat je olie pompje blijf hangen?

zelf had ik laast bij een brommer met een olie pompje datie bleef hangen dus ik d8 dat het vlase lucht was terwijl dat niet zo was...
 
Aprlia RS50 70cc MK 21 mm Del carb topsnelheid 110 KM
Bart-Derbi 25-2-2007 22:21 Print reply

Posts: 6497
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: fietsie
kan het niet zijn dat je olie pompje blijf hangen?

zelf had ik laast bij een brommer met een olie pompje datie bleef hangen dus ik d8 dat het vlase lucht was terwijl dat niet zo was...

maar dan verwacht je toch een poepvette bougie, wat bij mij niet het geval is.
 
Royal Club 25-2-2007 22:21 Print reply

Posts: 60390
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: fietsie
kan het niet zijn dat je olie pompje blijf hangen?

zelf had ik laast bij een brommer met een olie pompje datie bleef hangen dus ik d8 dat het vlase lucht was terwijl dat niet zo was...


wtf heeft oliepompje te maken met niet hoog in toeren kunne draaien?
 
anyway, je kunt niet ergens op internet aankomen en meteen gaan lopen kwekken en je beroepen op allerlei rechten enzo. op internet gelden geen rechten
fietsie 25-2-2007 22:25 Print reply

Posts: 1438
ik had et over dat stationar...
 
Aprlia RS50 70cc MK 21 mm Del carb topsnelheid 110 KM
christianos 25-2-2007 22:51 Print reply

Posts: 20445
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: geert-nsr
[...]

fatsoenlijke zuiger erin doen dan, na die 2k

Dit bericht is gewijzigd door geert-nsr op 25-2-2007 om 19:45 uur.

ja en wat is dan je voordele geweest van die imi? als je er na 2 k alweer moet gan dokken voor een nieuwe zuiger
 
Lord_Vader 25-2-2007 22:53 Print reply

Posts: 1244
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: geert-nsr
[...]

ja maar dat mag je brommer niet hebben.
igg ik zei eerst ook toen ik 1,1 kw had op de rollerbank tegen die wouten daar ,dat er op mn kenteken 1,3 kw stond. maar die wout zij dat dat is als de brommers nog niet begrenst zijn voor de nederlandse mark. Dus voor de andere europese landen waar de brommers wel harder mogen.
of zit die wout nu weer zomaar onzin te lullen?


KW's op je kentekenpapieren zijn gemeten op de krukas, niet op het achterwiel.
 
geert-nsr 25-2-2007 22:55 Print reply

Posts: 6438
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: christianos
[...]

ja en wat is dan je voordele geweest van die imi? als je er na 2 k alweer moet gan dokken voor een nieuwe zuiger

k weet weet niet hoeveel km's hij rijd. mar als ie nu ff goedkoop wil uitzijn dan is immi een oplossing.
ik zou ook eerder 50 euro meer uitgeven voor een merkcilinder.. Maar immi is zeker ook n optie als je het goedkoop wil hebben.

Dit bericht is gewijzigd door geert-nsr op 25-2-2007 om 22:55 uur.
 
Eat My Dust 25-2-2007 23:33 Print reply

Posts: 2562
als je de pen van je kruk wil weten
moet je dan van de drijfstang de breedte opmeten van het gat voor de naaldlager?
of is de pen de diameter van de piston pen?
 
Eat My Dust Reply`s altijd +4
christianos 25-2-2007 23:33 Print reply

Posts: 20445
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: eat my dust
als je de pen van je kruk wil weten
moet je dan van de drijfstang de breedte opmeten van het gat voor de naaldlager?
of is de pen de diameter van de piston pen?

meet je pistonpen op, zoals ik al eerder zei..
 
Jelmer MX 26-2-2007 0:09 Print reply

Posts: 13514
Is dit std krukas:



 
bart de scootergek 26-2-2007 6:59 Print reply

Posts: 8916
Ja, volgens mij is dit een of andere minarelli as. Op de drijfstang staat iig het minarelli tekentje.
 
Honda RC-33

Dit topic is 78364 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 177 van 200
Spring naar pagina: 1, 2, 3 ... 176, 177, 178 ... 198, 199, 200Vorige pagina | Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved