Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Begin Forum - "kleine vragen" topic - deel 21

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 895 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Begin Forum - Topic #40829 - "kleine vragen" topic - deel 21
Pagina 143 van 200
Spring naar pagina: 1, 2, 3 ... 142, 143, 144 ... 198, 199, 200Vorige pagina | Volgende pagina >
Dit topic is 78219 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

stivoman 18-2-2007 11:13 Print reply

Posts: 5353
heeft er iemand een foto van het spruitstuk van am6 waar de koppelingskabel aan vast zit ? of ff verteld hoe deze hoord te zitten. krijg hem er met geen mogelijkheid vast op het spruitstuk, alleen platen zijn vervangen aan de koppeling


Quote:
Oorspronkelijk gepost door: daanmtx
[...]


daar begrijp ik ook al niets van, ik heb nu mn koppelingkabel maar gewoon iets onder de carb door lopen, dus niet vast aan het spruitstuk. Gaat prima.. maar ik weet dus ook niet waar dat houdertje op het spruitstuk voor is!



nee dat weet ik dus ook niet, nu nog steeds niet. als ik em rechts onder doe, ik neem aan dat ie aan de kant van het achterwiel hoord? als ik em rechts doe haalt die kabel het lang leve niet, links ook niet, want daar heeft ie ook ruimte te kort terwijl die eerst wel pastte

kn niemand ff n foto maken?

Dit bericht is gewijzigd door stivoman op 18-2-2007 om 11:12 uur.
 
4 rings rule them all
daanmtx 18-2-2007 12:35 Print reply

Posts: 3759
die van mij loopt globaal gezien zo, ik neem aan dat je dit bedoeld?


 
Honda VFR400R
stivoman 18-2-2007 13:15 Print reply

Posts: 5353
ja als ik hem zo leg past hij niet, terwijl het eerst wel paste, kan dat dingetje er wel vast maken , maar dn haald die kabel het niet
 
4 rings rule them all
Mtx_Vince 18-2-2007 13:18 Print reply

Posts: 525
ik zat eens te kijke voor onderdele van een mtx he !! alleen ik zie daar een hpi maar wat is dat nou precies ? is hier een faq van ?
 
ja !
dt50rcrosser 18-2-2007 13:19 Print reply

Posts: 6252
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: stivoman
ja als ik hem zo leg past hij niet, terwijl het eerst wel paste, kan dat dingetje er wel vast maken , maar dn haald die kabel het niet


hang je eerst die kabel in die houder en trek je vervolgende het busje in je koppelingshevel opt blok
 
ik wil geen seks, ik wil een goed gesprek
Vuile Beunkoe 18-2-2007 13:19 Print reply

Posts: 6114
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Mtx_Vince
ik zat eens te kijke voor onderdele van een mtx he !! alleen ik zie daar een hpi maar wat is dat nou precies ? is hier een faq van ?

Reezzz ontsteking
 
[*] Let op uw kinderen, denk om mijn snelheid [*]
Nouwk 18-2-2007 13:25 Print reply

Posts: 4242
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Advis52
[...]

kan het niet zijn dat je gaskabel in een bepaalde stand van je stuur aleen te strak staat? als hij het weer doet moet je gewoon ff met je stuur draaien dan weet je het gelijk . had ik pas ook last van.
succes


Oeps, ik weet een beetje late reactie Nou, lijkt me niet als het stuur gewoon recht staat etc, maar het is niet zo dat het vaak voorkomt En zoals er eerder geopperd is, lege tank: nee hoor, tank zat katsvol :/ Het is gewoon dat hij er af en toe last van heeft, dat zomaar in toeren oplopen alstie stationair loopt; niet bepaalde momenten maar willekeurig.

Overigens lekt m'n brommer nog steeds KVS bij de dop, er zitten steeds allemaal druppels op m'n kappen. Het is niet zo dat er een rubbertje in de dop zit die lek kan zijn volgens Dijkman, en het zou vanzelf over gaan: hij zou te vol zitten. Hij is nu zo goed als bijna leeg, maar hij lekt nog :S Er zou een drukveertje in zitten, maar weet iemand ook precies hoe dat werkt?

En dan nog een vraag, oef ik blijf bezig Het is soms zo dat de brommer als hij warm is 'bokt', in z'n 5 en 6.. Zeg maar lopen schokken. Als ik dan terugschakel en een tijdje rustig rijdt, is het weer over, maar af en toe na een langer stuk wat 'harder' rijden doet hij het weer. Al geprobeerd uit te leggen bij de dealer, maar ze snapten me niet.. Ik weet niet of iemand hier weet wat ik bedoel en hoe het komt?

Quote:
Oorspronkelijk gepost door: crossgek
[...]

dijkman is beetje beunhaas kwa afstellen .
kameraad heeft daar aerox laten afstellen (op afspraak) , en
duurde 3 dagen voor hij hem kon op halen . toen hij hem ophaalde liep hij wel iets beter maar nog lang niet goed , ze hadden niet eens sproeier verwisseld .
en ze adviseren debiel grote sproeiers voor ontgrenzde brommers



Nouja, ik ben er zelf bij, ik weet er wel een beetje iets van af, en ik mag wel gewoon meekijken En ik krijg hem gewoon meteen mee, ik ga daar gewoon lopen drammen als het niet zo is Maar ik denk dat ze nu wel goed oppassen, zo vrolijk waren wij ook niet na de slechte aflevering dus nu letten ze wel dubbel ze goed op, hehe

En over zelf afstellen: Haha, nee dát lijkt me niet verstandig Al had ik gouden handjes, dan mocht het niet van m'n lieve ouders.. En hij moet daar toch heen voor eerste beurt he


Dit bericht is gewijzigd door Nouwk op 18-2-2007 om 13:26 uur.

Dit bericht is gewijzigd door Nouwk op 18-2-2007 om 13:29 uur.
 
Vuile Beunkoe 18-2-2007 13:33 Print reply

Posts: 6114
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Nouwk
[...]

achterlijk lang verhaal


Dat bokken wat je zegt, klinkt mij als een te grote sproeier. Bougie checken mag je denk ik nog wel van je ouders? Niet gek hoor dat ie zo gaat tegenstribbelen, als je 50 in zen 6 rijd, zoveel toeren zal je niet kunnen draaien begrenst, ofwel? Als je sproeier dan iets te groot is (of je luchtschroef staat niet ver genoeg in) dan krijg je al gauw dat de overtollige benzine niet verbrand word, en hij gaat misvonken als het ware. Evt carb eraf schroeven (ja wat een ingrijpende operaties denk je vast ) En benzinefilter schoonmaken / carb schoonmaken.

edit

schroef ook even je KVS dop er af, en kijk zelf of daar een rubber zit wat miss scheurtjes heeft of scheef zit. Dijkman kan dat zo wel zeggen dat er geen rubber zit, maar op de doppen die ik tot nu toe gezien heb zat wel een rubber.

* mompelt iets met oranje en een lijntje *

Dit bericht is gewijzigd door Hellracer_89 op 18-2-2007 om 13:36 uur.
 
[*] Let op uw kinderen, denk om mijn snelheid [*]
Nouwk 18-2-2007 13:40 Print reply

Posts: 4242
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Hellracer_89
[...]


Dat bokken wat je zegt, klinkt mij als een te grote sproeier. Bougie checken mag je denk ik nog wel van je ouders? Niet gek hoor dat ie zo gaat tegenstribbelen, als je 50 in zen 6 rijd, zoveel toeren zal je niet kunnen draaien begrenst, ofwel? Als je sproeier dan iets te groot is (of je luchtschroef staat niet ver genoeg in) dan krijg je al gauw dat de overtollige benzine niet verbrand word, en hij gaat misvonken als het ware.

edit

schroef ook even je KVS dop er af, en kijk zelf of daar een rubber zit wat miss scheurtjes heeft of scheef zit. Dijkman kan dat zo wel zeggen dat er geen rubber zit, maar op de doppen die ik tot nu toe gezien heb zat wel een rubber.

Dit bericht is gewijzigd door Hellracer_89 op 18-2-2007 om 13:35 uur.


Laatste keer dat bougie gekeken heb, was ie mooi koffiebruin Voor de rest looptie gewoon prima, en ik hoorde van iemand anders weer dat sproeier weer te klein zou kunnen zijn, vandaar dat in toeren lopen bij stationair soms, door benzinetekort :/ Maar als ik zo FAQ's ook lees, naar symptonen van te kleine/grote sproeier, komt het me niet bekend voor :/

En over dat het bokken niet raar is: nou, hij draait dan euh 5k? zoiets in de 6, terwijl ie opzich tot de 6,5 6 k kan.. en dat geldt ook voor z'n 5 En het is niet zo dat ik heuveltje af ga, op weg naar Dijkman was het gewoon één lange rechte weg.

En ja, al gekeken naar die dop, maar tziet er niet 'kapot' of scheef uit :/ maar ben benieuwd hoe dat nou zit met dat drukveersysteem iets ofzo, volgens hun kon het daar wel aan liggen, maar het ging vanzelf wel over oid :/
 
Karlmt5 18-2-2007 19:59 Print reply

Posts: 2296
welke poort is het "beste" te tunen?
dus waar komt relatief meer pk uit?

w-poort
vlinderpoort
1 ovale poort
?
 
keep rollin' rollin rollin rollin, keep rollin' rollin rollin rollin
LEGOMAN 18-2-2007 20:01 Print reply

Posts: 1428
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Karlmt5
welke poort is het "beste" te tunen?
dus waar komt relatief meer pk uit?

w-poort
vlinderpoort
1 ovale poort
?


vlinderpoort heeft minste kans om te happen dan ovale en volgens mij is w-poort niet eens echt te tunen maar dat weet ik niet, zou in elk geval voor vlinder gaan
 
honda power of dreams, all other...dream of that power
christianos 18-2-2007 20:03 Print reply

Posts: 20445
ovale poort imho
 
bart de scootergek 18-2-2007 20:12 Print reply

Posts: 8916
vlinderpoort kun je veel breder in gaan dan ovaal, dus in dat opzicht is vlinderpoort beter te tunen.

w-poort is een of andere wannebe interresante creatie, poortoppervlak is niet echt super groot, voordeeltje dat er misschien wat meer wandcontact is.

spul wat echt snel gaat heeft vlinderpoort, en dat is niet voor niks.

Dit bericht is gewijzigd door bart de scootergek op 18-2-2007 om 20:13 uur.
 
Honda RC-33
Karlmt5 18-2-2007 20:25 Print reply

Posts: 2296
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: bart de scootergek
vlinderpoort kun je veel breder in gaan dan ovaal, dus in dat opzicht is vlinderpoort beter te tunen.

w-poort is een of andere wannebe interresante creatie, poortoppervlak is niet echt super groot, voordeeltje dat er misschien wat meer wandcontact is.

spul wat echt snel gaat heeft vlinderpoort, en dat is niet voor niks.

Dit bericht is gewijzigd door bart de scootergek op 18-2-2007 om 20:13 uur.



owkeujj.. tnx
 
keep rollin' rollin rollin rollin, keep rollin' rollin rollin rollin
Anakin 18-2-2007 20:29 Print reply

Posts: 112
Van mijn honda mb ontsteking is de stekker af die. Ik heb een nieuwe kabelkoom met stekker maar heb geen zin om te beunen.

Kan je de draad + stekker ook los kopen? of alleen complete ontsteking?
 
Honda MB rulezz.

Dit topic is 78219 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 143 van 200
Spring naar pagina: 1, 2, 3 ... 142, 143, 144 ... 198, 199, 200Vorige pagina | Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved