Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Begin Forum - "kleine vragen" topic - deel 21

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 890 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Begin Forum - Topic #40829 - "kleine vragen" topic - deel 21
Pagina 130 van 200
Spring naar pagina: 1, 2, 3 ... 129, 130, 131 ... 198, 199, 200Vorige pagina | Volgende pagina >
Dit topic is 78199 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

lettinga 14-2-2007 18:31 Print reply
Posts: 240
wat voor koppelings olie moet je officeel hebben voor een yamaha rd/dt?
 
yamaha power!!!!!
koekie - Administrator 14-2-2007 18:32 Print reply

Posts: 12588
10-w40 voldoet prima
 
Haaks de hoek om!
Karlmt5 14-2-2007 18:45 Print reply

Posts: 2296
wat voor ontsteking is nou beter/sneller?

hpi 2006 of malossie epron?
 
keep rollin' rollin rollin rollin, keep rollin' rollin rollin rollin
koekie - Administrator 14-2-2007 18:46 Print reply

Posts: 12588
hpi staat bekend om de kwaliteit enzo he

zelf geen ervaring mee, maar zou zelf voor de HPI gaan
 
Haaks de hoek om!
stivoman 14-2-2007 18:52 Print reply

Posts: 5353
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Karlmt5
wat voor ontsteking is nou beter/sneller?

hpi 2006 of malossie epron?



iedreen zegt wel malossi eprom beter etc. vraag je wat is er dan perzies beter aan die malossi dan die hpi? weten ze niet
 
4 rings rule them all
honda fryslan 14-2-2007 19:06 Print reply

Posts: 1914
malossi is wel iets beter want deze heeft meer punten waar het ontstekingstijdstip veranderd. ze zijn er niet voor honda trouwens karlmt5. is wel te verbouwen maar hpi past meteen en dan ist zeker goed..
 
2009 2010 2011 2012 2013 2014 2015 Nederlandskampioen Brommersprint Automatenklasse
freak67 14-2-2007 19:16 Print reply

Posts: 140
joow mensen.

Nu het volgende probleem:
ik wil een begrenzer een euro begrenzer. Nu zegt mijn dealer dat dat niet mogelijk is omdat derbi blokjes te krachtig zijn en die begrenzer er in 1 keer doorheen trekt. en wil mij nu een dure van 100 euro aansmeren.

heeft hij gelijk?

het gaat om een derbi drd limited en ik wil hem helemaal ontgrensd maar wel orgineel houden

BVD
 
Het is een wonder.
thunderbird - Forum en Sales Moderator 14-2-2007 19:17 Print reply

Posts: 7728
kan makkelijk met eurobegrenzer, je bromboer wil gewoon ff goed geld aan jou verdienen
 
Kèk nie zoe arrig, ik mèn weh ik zé!
Frysk 14-2-2007 19:18 Print reply

Posts: 34930
kan MBX blok kopen voor 30,-

lagers nogal erg er aan toe en cilinder mist de zuiger en moet gehöned worden, en geen carb etc erbij



maar kan ook blok kopen voor 180,- die 100% perfekt is met carb
eigenlijk alleen uitlaat eronder en rijden



Welke zal ik doen
 
giggitybyte
koekie - Administrator 14-2-2007 19:18 Print reply

Posts: 12588
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Frysk
kan MBX blok kopen voor 30,-

lagers nogal erg er aan toe en cilinder mist de zuiger en moet gehöned worden, en geen carb etc erbij



maar kan ook blok kopen voor 180,- die 100% perfekt is met carb
eigenlijk alleen uitlaat eronder en rijden



Welke zal ik doen


hou je van hobbieen: Koop die gare

hou je er niet van: koop die goeie



 
Haaks de hoek om!
MTRudolf 14-2-2007 21:32 Print reply

Posts: 2464
Quoteorspronkelijk gepost door: MTRudolf
ik heb laatst een 70 cc voor mun mt binnen gekregen kan ik hier gewoon een 50 cc afgevlakte hogedruk kop op zettten ??

en rijd een 13 mm een beetje met die cilinder of moet ik persee un grotere nemen ??


Quote:
Oorspronkelijk gepost door: joeriMT5
[...]

het kan zijn dat je zuiger tegen de kop komt met die 50cc cilinderkop...




hij komt er gelukkig niet tegen aan..


weet iemand wat ik voor sproeier ongeveer moet want iemand zei rond de 85 90 maar dat had ik eerst met un 50 cc en nu heb ik een 70 cc

setup:

70 cc cilinder + jamarcol uitlaat
13mm keihin carb +powerfilter met verfdop erover( ik weet niet ofdat da scheelt mja zet het er maar bij )


ik heb er nu een 95 in gedaan trok gewoon goed nergens haperingen alleen hij word wel heel erg snel warm... en hij houd ook nog beetje in in zun 4 en 5e versnelling...


komt dit omdat ik hem nog moet inrijden of niet ??
 
-Bassie- 14-2-2007 21:42 Print reply

Posts: 6617
al je een 50 snel hebt op een tomos.

1. wat gebeurt er dan als je de standaart cilinder kop er op doet??
is met een snor brommer

1.2 of kan je hem dan zelf vlakken.

2. en wat doet een standaart carburateur??

3. en wat voorn vertanding is leuk om wheely`s mee te trekken.
 
The way of life is just like the car you drive its good or bad
bobje 14-2-2007 22:08 Print reply

Posts: 2955
Hoeveel kost een cilinderkop van een tomos brommer ongeveer? En hoe hard gaat een Tomos snorbrommer ongeveer met een bromkop, en verder alles standaard?
 
Sooner or later it's lager time
geert-nsr 14-2-2007 22:11 Print reply

Posts: 6438
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Frysk
kan MBX blok kopen voor 30,-

lagers nogal erg er aan toe en cilinder mist de zuiger en moet gehöned worden, en geen carb etc erbij



maar kan ook blok kopen voor 180,- die 100% perfekt is met carb
eigenlijk alleen uitlaat eronder en rijden



Welke zal ik doen

je kan die van 30 euro natuurlijk reviseren maar denk er aan dat kan duur worden: lagers en keringen 40 euro , cilinder kost ook wel wat, carburateur kost natuurlijk ook gou 40 euro.
en als je nog een nieuwe krukas moet ben je helemaal duurder uit.
ik zou voor dat blok van 180 euro gaan als dat egt 100% perfect is en nog niet veel gelopen na revisatie
 
Sypie_Honda 14-2-2007 22:12 Print reply

Posts: 13830
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: MTRudolf
Quoteorspronkelijk gepost door: MTRudolf
ik heb laatst een 70 cc voor mun mt binnen gekregen kan ik hier gewoon een 50 cc afgevlakte hogedruk kop op zettten ??

en rijd een 13 mm een beetje met die cilinder of moet ik persee un grotere nemen ??


[...]




hij komt er gelukkig niet tegen aan..


weet iemand wat ik voor sproeier ongeveer moet want iemand zei rond de 85 90 maar dat had ik eerst met un 50 cc en nu heb ik een 70 cc

setup:

70 cc cilinder + jamarcol uitlaat
13mm keihin carb +powerfilter met verfdop erover( ik weet niet ofdat da scheelt mja zet het er maar bij )


ik heb er nu een 95 in gedaan trok gewoon goed nergens haperingen alleen hij word wel heel erg snel warm... en hij houd ook nog beetje in in zun 4 en 5e versnelling...


komt dit omdat ik hem nog moet inrijden of niet ??


maakt ie ook zo'n bwoooaaahp geluid?
zo ja, grotere sproeier.

met inrijden is een iets grotere sproeier nooit verkeerd

wat voor 70cc is het?
 
wat niet kan is nog niet uitgevonden.

Dit topic is 78199 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 130 van 200
Spring naar pagina: 1, 2, 3 ... 129, 130, 131 ... 198, 199, 200Vorige pagina | Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved