lettinga |
14-2-2007 18:31 |
Posts: 240 |
wat voor koppelings olie moet je officeel hebben voor een yamaha rd/dt?
|
|
yamaha power!!!!! |
|
koekie - Administrator |
14-2-2007 18:32 |
 Posts: 12588 |
10-w40 voldoet prima
|
|
Haaks de hoek om! |
|
Karlmt5 |
14-2-2007 18:45 |
 Posts: 2296 |
wat voor ontsteking is nou beter/sneller?
hpi 2006 of malossie epron?
|
|
keep rollin' rollin rollin rollin, keep rollin' rollin rollin rollin |
|
koekie - Administrator |
14-2-2007 18:46 |
 Posts: 12588 |
hpi staat bekend om de kwaliteit enzo he
zelf geen ervaring mee, maar zou zelf voor de HPI gaan
|
|
Haaks de hoek om! |
|
stivoman |
14-2-2007 18:52 |
 Posts: 5353 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Karlmt5
wat voor ontsteking is nou beter/sneller?
hpi 2006 of malossie epron?
iedreen zegt wel malossi eprom beter etc. vraag je wat is er dan perzies beter aan die malossi dan die hpi? weten ze niet
|
|
4 rings rule them all |
|
honda fryslan |
14-2-2007 19:06 |
 Posts: 1914 |
malossi is wel iets beter want deze heeft meer punten waar het ontstekingstijdstip veranderd. ze zijn er niet voor honda trouwens karlmt5. is wel te verbouwen maar hpi past meteen en dan ist zeker goed..
|
|
2009 2010 2011 2012 2013 2014 2015 Nederlandskampioen Brommersprint Automatenklasse |
|
freak67 |
14-2-2007 19:16 |
 Posts: 140 |
joow mensen.
Nu het volgende probleem:
ik wil een begrenzer een euro begrenzer. Nu zegt mijn dealer dat dat niet mogelijk is omdat derbi blokjes te krachtig zijn en die begrenzer er in 1 keer doorheen trekt. en wil mij nu een dure van 100 euro aansmeren.
heeft hij gelijk?
het gaat om een derbi drd limited en ik wil hem helemaal ontgrensd maar wel orgineel houden
BVD
|
|
Het is een wonder. |
|
thunderbird - Forum en Sales Moderator |
14-2-2007 19:17 |
 Posts: 7728 |
kan makkelijk met eurobegrenzer, je bromboer wil gewoon ff goed geld aan jou verdienen
|
|
Kèk nie zoe arrig, ik mèn weh ik zé! |
|
Frysk |
14-2-2007 19:18 |
 Posts: 34930 |
kan MBX blok kopen voor 30,-
lagers nogal erg er aan toe en cilinder mist de zuiger en moet gehöned worden, en geen carb etc erbij
maar kan ook blok kopen voor 180,- die 100% perfekt is met carb
eigenlijk alleen uitlaat eronder en rijden
Welke zal ik doen
|
|
giggitybyte |
|
koekie - Administrator |
14-2-2007 19:18 |
 Posts: 12588 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Frysk
kan MBX blok kopen voor 30,-
lagers nogal erg er aan toe en cilinder mist de zuiger en moet gehöned worden, en geen carb etc erbij
maar kan ook blok kopen voor 180,- die 100% perfekt is met carb
eigenlijk alleen uitlaat eronder en rijden
Welke zal ik doen
hou je van hobbieen: Koop die gare
hou je er niet van: koop die goeie
|
|
Haaks de hoek om! |
|
MTRudolf |
14-2-2007 21:32 |
 Posts: 2464 |
Quote  orspronkelijk gepost door: MTRudolf
ik heb laatst een 70 cc voor mun mt binnen gekregen kan ik hier gewoon een 50 cc afgevlakte hogedruk kop op zettten ??
en rijd een 13 mm een beetje met die cilinder of moet ik persee un grotere nemen ??
Quote: Oorspronkelijk gepost door: joeriMT5
[...]
het kan zijn dat je zuiger tegen de kop komt met die 50cc cilinderkop...
hij komt er gelukkig niet tegen aan..
weet iemand wat ik voor sproeier ongeveer moet want iemand zei rond de 85 90 maar dat had ik eerst met un 50 cc en nu heb ik een 70 cc
setup:
70 cc cilinder + jamarcol uitlaat
13mm keihin carb +powerfilter met verfdop erover( ik weet niet ofdat da scheelt mja zet het er maar bij )
ik heb er nu een 95 in gedaan trok gewoon goed nergens haperingen alleen hij word wel heel erg snel warm... en hij houd ook nog beetje in in zun 4 en 5e versnelling...
komt dit omdat ik hem nog moet inrijden of niet ??
|
|
|
|
-Bassie- |
14-2-2007 21:42 |
 Posts: 6617 |
al je een 50 snel hebt op een tomos.
1. wat gebeurt er dan als je de standaart cilinder kop er op doet??
is met een snor brommer
1.2 of kan je hem dan zelf vlakken.
2. en wat doet een standaart carburateur??
3. en wat voorn vertanding is leuk om wheely`s mee te trekken.
|
|
The way of life is just like the car you drive its good or bad |
|
bobje |
14-2-2007 22:08 |
 Posts: 2955 |
Hoeveel kost een cilinderkop van een tomos brommer ongeveer? En hoe hard gaat een Tomos snorbrommer ongeveer met een bromkop, en verder alles standaard?
|
|
Sooner or later it's lager time |
|
geert-nsr |
14-2-2007 22:11 |
 Posts: 6438 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Frysk
kan MBX blok kopen voor 30,-
lagers nogal erg er aan toe en cilinder mist de zuiger en moet gehöned worden, en geen carb etc erbij
maar kan ook blok kopen voor 180,- die 100% perfekt is met carb
eigenlijk alleen uitlaat eronder en rijden
Welke zal ik doen
je kan die van 30 euro natuurlijk reviseren maar denk er aan dat kan duur worden: lagers en keringen 40 euro , cilinder kost ook wel wat, carburateur kost natuurlijk ook gou 40 euro.
en als je nog een nieuwe krukas moet ben je helemaal duurder uit.
ik zou voor dat blok van 180 euro gaan als dat egt 100% perfect is en nog niet veel gelopen na revisatie
|
|
|
|
Sypie_Honda |
14-2-2007 22:12 |
 Posts: 13830 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: MTRudolf
Quote orspronkelijk gepost door: MTRudolf
ik heb laatst een 70 cc voor mun mt binnen gekregen kan ik hier gewoon een 50 cc afgevlakte hogedruk kop op zettten ??
en rijd een 13 mm een beetje met die cilinder of moet ik persee un grotere nemen ??
[...]
hij komt er gelukkig niet tegen aan..
weet iemand wat ik voor sproeier ongeveer moet want iemand zei rond de 85 90 maar dat had ik eerst met un 50 cc en nu heb ik een 70 cc
setup:
70 cc cilinder + jamarcol uitlaat
13mm keihin carb +powerfilter met verfdop erover( ik weet niet ofdat da scheelt mja zet het er maar bij )
ik heb er nu een 95 in gedaan trok gewoon goed nergens haperingen alleen hij word wel heel erg snel warm... en hij houd ook nog beetje in in zun 4 en 5e versnelling...
komt dit omdat ik hem nog moet inrijden of niet ??
maakt ie ook zo'n bwoooaaahp geluid?
zo ja, grotere sproeier.
met inrijden is een iets grotere sproeier nooit verkeerd
wat voor 70cc is het?
|
|
wat niet kan is nog niet uitgevonden. |
|