Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Begin Forum - "kleine vragen" topic - deel 21

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 678 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Begin Forum - Topic #40829 - "kleine vragen" topic - deel 21
Pagina 125 van 200
Spring naar pagina: 1, 2, 3 ... 124, 125, 126 ... 198, 199, 200Vorige pagina | Volgende pagina >
Dit topic is 78192 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

crossgek - Forum en Sales Moderator 13-2-2007 22:05 Print reply

Posts: 10560
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Erik 39
Mm.. laat maar :P Zoek meer een MT met cr kappen, zoiets :P


ben ik ooit mee bezig geweest , maar mt is verkocht dus eigenlijk weinig mee gedaan .


http://www.brommerforum.nl/showtopic/38725/1


Dit bericht is gewijzigd door crossgek op 13-2-2007 om 22:12 uur.
 
het gevaarlijkste van een auto, zit tussen stuurwiel en rugleuning
Makrolon 13-2-2007 22:30 Print reply

Posts: 6733
hallo, ik heb een mtx sh 70 cc, snelle uitlaat en 18 mm keihin. ik heb nu sproeier 94 er in zitte, de luchtschroef is bijna dicht. hij trekt verder goed door enzo alleen hij stottert als ik op het zelfde toetental blijf rijden, en dan vooral bij lage toerentallen dus voor de powerband. als ik 2 spoeier maten groter ga dan trekt hij opeens voor geen meter meer en gaat hij nóg kutter lopen. maar je zou toch zeggen dat de sproeier groter moet aangezien de luchtschroef ver is ingedraait?:S
 
KTM 525 EXC Supermoto
MT70-nolimit 13-2-2007 22:31 Print reply

Posts: 4323
Je moet de luchtschroef even 1,5 slag uitdraaien, niet meer aankomen en dan eerst eens de hoofdsproeier gaan afstellen. Anders maak je het voor je zelf onmogelijk.
 
gaat lang goed
Makrolon 13-2-2007 22:37 Print reply

Posts: 6733
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: MT70-nolimit
Je moet de luchtschroef even 1,5 slag uitdraaien, niet meer aankomen en dan eerst eens de hoofdsproeier gaan afstellen. Anders maak je het voor je zelf onmogelijk.



als k dat doe en geef dan gas dan valt hij stil zegmaar dus teveel lucht, doe k nu 2 sproeiermaten groter dan moet k de luchtschroef 3 slagen uit draaien om een beetje fatsoenlijk te kunnen rijden en dan nog rijd hij zwaar klote.
 
KTM 525 EXC Supermoto
MT70-nolimit 13-2-2007 22:39 Print reply

Posts: 4323
Controleer dan eerst je membraan maar eens.
 
gaat lang goed
Makrolon 13-2-2007 22:42 Print reply

Posts: 6733
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: MT70-nolimit
Controleer dan eerst je membraan maar eens.



die heb k gecontroleert toen k hem er in zette, dr kwam geen licht tussen de klepjes door.
 
KTM 525 EXC Supermoto
MT70-nolimit 13-2-2007 22:43 Print reply

Posts: 4323
Gasnaaldclipje in de middelste stand?
 
gaat lang goed
Makrolon 13-2-2007 22:48 Print reply

Posts: 6733
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: MT70-nolimit
Gasnaaldclipje in de middelste stand?



yup, ook dat maar daar ga k morgen iig even mee kloten maar dan nog lijkt het me niet goed dat de luchtschroef bijna helemaal in is
 
KTM 525 EXC Supermoto
daanmtx 13-2-2007 23:47 Print reply

Posts: 3759
Hoe reeël is het om een tzr met 80cc (@50 carter) op een motorkenteken te krijgen?
 
Honda VFR400R
geert-nsr 13-2-2007 23:50 Print reply

Posts: 6438
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: daanmtx
Hoe reeël is het om een tzr met 80cc (@50 carter) op een motorkenteken te krijgen?

k weet niet mar kan je dan niet beter gewoon een motor kopen?

 
Royal Club 13-2-2007 23:51 Print reply

Posts: 60390
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: geert-nsr
[...]

k weet niet mar kan je dan niet beter gewoon een motor kopen?



mee eens

waarom zou je het willen

alle kosten die je maakt om em te keuren etc, onderhoud bla bla, kan je wss aardige motor kopen
 
anyway, je kunt niet ergens op internet aankomen en meteen gaan lopen kwekken en je beroepen op allerlei rechten enzo. op internet gelden geen rechten
BIET 13-2-2007 23:52 Print reply

Posts: 22355
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: geert-nsr
[...]

k weet niet mar kan je dan niet beter gewoon een motor kopen?


Dat wil ie volgens mij niet echt weten..

@vraagsteller:
nou dan moet je aan aantal eisen voldoen, knippers etc, maar moet zeker wel te doen zijn.
 
KHU Tuning! Inbox mij voor cilinder tuning en meer. Voorbeelden te bekijken in mijn profiel!
daanmtx 13-2-2007 23:52 Print reply

Posts: 3759
tzr is gewoon te geil om te verkopen vind ik.

Maar waar het eigenlijk op neerkomt, ervan uitgaande dat ik de tzr < 25kw fix, gaan ze dan moeilijk doen over het feit dat het frame er niet op berekend zou zijn? Ik bedoel, hij heeft wel remschijven waar je u tegen zegt, maar toch ben ik er niet zeker van!
 
Honda VFR400R
Royal Club 13-2-2007 23:55 Print reply

Posts: 60390
frame is naar mijn weten een aangepast 125cc frame
 
anyway, je kunt niet ergens op internet aankomen en meteen gaan lopen kwekken en je beroepen op allerlei rechten enzo. op internet gelden geen rechten
Henk-88 14-2-2007 0:03 Print reply

Posts: 26703
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Royal Club
frame is naar mijn weten een aangepast 125cc frame


Als je dat aannemelijk kan maken d.m.v. documentatiemateriaal en importeur-info dan is het al een héél stuk makkelijker ja

Met een TSX met 70cc ging het ook via die weg.
 
'Justice is supposed to be blind, of course. But must it be stupid too?'

Dit topic is 78192 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 125 van 200
Spring naar pagina: 1, 2, 3 ... 124, 125, 126 ... 198, 199, 200Vorige pagina | Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved