Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Begin Forum - "kleine vragen" topic - deel 21

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 631 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Begin Forum - Topic #40829 - "kleine vragen" topic - deel 21
Pagina 112 van 200
Spring naar pagina: 1, 2, 3 ... 111, 112, 113 ... 198, 199, 200Vorige pagina | Volgende pagina >
Dit topic is 78176 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

Henk-88 11-2-2007 19:01 Print reply

Posts: 26703
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Erik 39
[...]

Ja?
Gewoon een ori kreidler cil dus.


Die zijn niet zo snel en dat lijkt me de moeite niet om die op een Puch te zetten.
 
'Justice is supposed to be blind, of course. But must it be stupid too?'
Toon 11-2-2007 19:02 Print reply

Posts: 1679
Maar je kan toch niet plankgas geven om de boel af te stellen, ik rij liever te groot in.
 
driver004 11-2-2007 19:03 Print reply

Posts: 3418
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: driver004
ik kan niks vinden over vooronsteking voor een hpi 03 model
dit is anders als een 04 05 06 07 model
weet toevallig hier iemand het

geen opmerkingen met teste oid!


 
2 fast , 2 stroke | [DTB]Mtx --> crosser.. ][
khaz 11-2-2007 19:03 Print reply

Posts: 1450
heeft iemand een foto van een dtr vliegwiel?
 
HPI |w00t
Maxx 11-2-2007 19:05 Print reply

Posts: 1367
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: toon
Maar je kan toch niet plankgas geven om de boel af te stellen, ik rij liever te groot in.


je kan ook afstellen zonder te planken hoor..

je gaat gewoon een stuk rijden en dan let je erg op het gedrag van je brommer.
of ie stottert (te grote sproeier) of dattie bwooaaap zegt als je je gas wat open draait (te kleine sproeier)

verder kan je naar je bougiekleur kijken als je je brom goed warm gereden hebt.
maar bougiekleur zegt niet altijd alles.

als jij liever te rijk rijdt, hou ik je niet tegen maar goed afgesteld rijden is net wat fijner dus daar gaat mijn voorkeur meestal naar uit.

als je dus wat dikker smeert en rustig rijdt hoef je m niet te rijk te laten lopen.

Dit bericht is gewijzigd door Maxx op 11-2-2007 om 19:07 uur.
 
Suzuki TS80X for live
Toon 11-2-2007 19:07 Print reply

Posts: 1679
ja dat weet ik, zo ga ik het dan aanpakken bedankt!

maar liever te groot als te klein dus en gasnaald laat ik denk ik dan best in het midden staan ?
 
Henk-88 11-2-2007 19:17 Print reply

Posts: 26703
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: toon
ja dat weet ik, zo ga ik het dan aanpakken bedankt!

maar liever te groot als te klein dus en gasnaald laat ik denk ik dan best in het midden staan ?



Gewoon je brom afstellen. Dat doe je door op topsnelheid te rijden in de hoogste versnelling.
Als jij daar nu maar bijvoorbeeld 8000 rpm wilt draaien vanwege het inrijden dan hou je dat aan als top en zoek je daar de beste sproeier bij. Daarna check je de kleur. Als die goed is kun je best nog twee sproeiermaten omhoog.
Dat alles nog steeds met gasnaald en luchtschroef in 'afstelstand'( luchtschroef 1,5 slag uitgedraaid en gasnaald ongeveer halverwege) en pas na het vinden van de juiste sproeier de luchtschroef en gasnaald afstellen, net als anders.
Als je dan na het inrijden méér toeren gaat maken dan moet je opnieuw afstellen.
 
'Justice is supposed to be blind, of course. But must it be stupid too?'
Toon 11-2-2007 19:21 Print reply

Posts: 1679
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Henk-88
[...]



Gewoon je brom afstellen. Dat doe je door op topsnelheid te rijden in de hoogste versnelling.
Als jij daar nu maar bijvoorbeeld 8000 rpm wilt draaien vanwege het inrijden dan hou je dat aan als top en zoek je daar de beste sproeier bij. Daarna check je de kleur. Als die goed is kun je best nog twee sproeiermaten omhoog.
Dat alles nog steeds met gasnaald en luchtschroef in 'afstelstand'( luchtschroef 1,5 slag uitgedraaid en gasnaald ongeveer halverwege) en pas na het vinden van de juiste sproeier de luchtschroef en gasnaald afstellen, net als anders.
Als je dan na het inrijden méér toeren gaat maken dan moet je opnieuw afstellen.


Nu zal het wel lukken samen met je vorige info bedankt allemaal
 
Trax - Forum, Sales & Projecten Mod 11-2-2007 19:23 Print reply

Posts: 13700
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: driver004
[...]





op 3,6mm voor bdp

is anders lees ik net, zou het hier toch eens op instellen iig tussen de 3-5mm

Dit bericht is gewijzigd door Trax op 11-2-2007 om 19:23 uur.
 
driver004 11-2-2007 19:34 Print reply

Posts: 3418
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Trax
[...]



op 3,6mm voor bdp

is anders lees ik net, zou het hier toch eens op instellen iig tussen de 3-5mm

Dit bericht is gewijzigd door Trax op 11-2-2007 om 19:23 uur.


ja ik wis ook al dat zon 03 model anders is maar hoeveel moet de vooronsteking nouw precies zijn

of moet ik ff een topic make?
 
2 fast , 2 stroke | [DTB]Mtx --> crosser.. ][
SiFu 11-2-2007 20:22 Print reply
Posts: 47
moet er per-se een batterij in een stage 6 toeren/temperatuur teller?
of kun je hem ook alleen op de accu aansluiten?
 
khaz 11-2-2007 20:50 Print reply

Posts: 1450
kan ik voor een dtr ontsteking mijn dt vliewiel gebruiken ?

en zo nee, hoe herken ik een dtr vliewiel?
 
HPI |w00t
erwin fs1 11-2-2007 21:26 Print reply

Posts: 897
dtr is toch een electronische onsteking? zo nee dan kan het niet want in je vliegwiel zit toch ''iets'' dat je ostekingstijdstip aan geeft
 
vake bej te bange....
geert-nsr 11-2-2007 21:39 Print reply

Posts: 6438
hoeveel toeren kan een ori honda onsteking aan?
als hij veel toeren maak zeg boven de 13 k gaat ie dan overslaan / kapot?
 
LEGOMAN 11-2-2007 21:40 Print reply

Posts: 1428
wat is drijfstang lengte van honda mt 80cc blok? kan 2x de slag ook?

Dit bericht is gewijzigd door r0b_MT op 11-2-2007 om 21:44 uur.
 
honda power of dreams, all other...dream of that power

Dit topic is 78176 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 112 van 200
Spring naar pagina: 1, 2, 3 ... 111, 112, 113 ... 198, 199, 200Vorige pagina | Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved