crossgek - Forum en Sales Moderator |
15-1-2007 17:02 |
 Posts: 10560 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Bullet
[...]
He-Ja is niet echt aan te raden voor een brommer (is een expert in crossers, maar heeft niet al te veel ervaring met brommers/scooters)
en voor de slimmerikken hierboven, dat is geen Prostock machine, maar zoiets heeft een eigen klasse aka scooter extreme.
ik weet niet wat in overleg mogelijk is , maar met die flowbanken moet je toch ook een heel eind komen met scooter/brommerblokken tunen ?
ze zullen er wel "iets" meer tijd in moeten stoppen waardoor je veel geld kwijt bent , maar verder hoor je weinig over tuners met flowbanken ?
|
|
het gevaarlijkste van een auto, zit tussen stuurwiel en rugleuning |
|
Bullet |
15-1-2007 17:04 |
 Posts: 12150 |
mja zo extreem nuttig is een flowbank nou ook weer niet..
het is mogelijk, maar dan betaal je wel een flink bedrag (misschien 10x zoveel als bij een normale tuner, omdat er gruwelijk veel research in zit)
btw wat voor setup heeft Topicstarter nou eigenlijk?
|
|
**My BungHole Will Speak Now** |
|
T_S_X_ |
15-1-2007 17:17 |
 Posts: 1214 |
nou voor m'n scooter zou ik naar epc gaan, die doen het namelijk wel erg goed..
voor m'n tsx is m'n cilinder fijn naar bullet geweest en dat bevalt me prima (K)
mijn ervaring is dat veel van die proffesionele scootertuners niet al te veel verstand hebben van schakels...
|
|
|
|
stivoman |
15-1-2007 17:19 |
 Posts: 5353 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: 50cc crosser
dacht dat veldt wel een goede was.
zo aan DE senda te zien.
veldt racing parts in ophemert
Dit bericht is gewijzigd door 50cc crosser op 15-1-2007 om 16:48 uur.
die is goed, maar je vind makkelijk btr, ken di krl zelf namelijk
|
|
4 rings rule them all |
|
Henk-88 |
15-1-2007 17:27 |
 Posts: 26703 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: T_S_X_
voor m'n tsx is m'n cilinder fijn naar bullet geweest en dat bevalt me prima (K)
quote]
Hoe hard loopt 'ie nu?
|
|
'Justice is supposed to be blind, of course. But must it be stupid too?' |
|
Moped Macho |
15-1-2007 17:32 |
 Posts: 2037 |
Hier op het forum zitten een paar tuners, die het volgens mij best goed kunnen (Bullet, Neonlampje bv.).
Zijn een stuk goedkoper dan bijv. de echte pro's (Twins, Koopmans etc.) en daarom ook wat aantrekkelijker misschien.
Bullet, check je inbox
|
|
Boerenkool om half 10. |
|
stivoman |
15-1-2007 17:33 |
 Posts: 5353 |
hij reageerd eindelijk
Dit bericht is gewijzigd door stivoman op 15-1-2007 om 17:35 uur.
|
|
4 rings rule them all |
|
Bullet |
15-1-2007 17:34 |
 Posts: 12150 |
oh jawel hoor
|
|
**My BungHole Will Speak Now** |
|
T_S_X_ |
15-1-2007 17:34 |
 Posts: 1214 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Henk-88
Quote: Oorspronkelijk gepost door: T_S_X_
voor m'n tsx is m'n cilinder fijn naar bullet geweest en dat bevalt me prima (K)
quote]
Hoe hard loopt 'ie nu?
geen idee, staat nu in de schuur voor z'n winterstop (terwijl het niet eens winterweer is :S), maar hij ligt dus nu uit elkaar. Maar met twv 13-54 (maakte aardig wat overtoeren) ging hij een 85/90 (heb geen km/teller maar is zo half half getest en kwam op 92 uit
|
|
|
|
Henk-88 |
15-1-2007 17:37 |
 Posts: 26703 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: T_S_X_
[...]
geen idee, staat nu in de schuur voor z'n winterstop (terwijl het niet eens winterweer is :S), maar hij ligt dus nu uit elkaar. Maar met twv 13-54 (maakte aardig wat overtoeren) ging hij een 85/90 (heb geen km/teller maar is zo half half getest en kwam op 92 uit
Dan moet je misschien wat beter afstellen want ik haal met een onbewerkte charmo50 met 16mm Mikuni 96 km/h.
|
|
'Justice is supposed to be blind, of course. But must it be stupid too?' |
|
Mt5_grolsch |
15-1-2007 18:00 |
 Posts: 2014 |
maar is xsh goed voor een orginele senda of am6 cilinder of is dan veldt beter
|
|
PM voor opmaat berekening of complete opmaat uitlaat |
|
Moped Macho |
15-1-2007 18:02 |
 Posts: 2037 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Mt5_grolsch
maar is xsh goed voor een orginele senda of am6 cilinder of is dan veldt beter
XSH heeft leuke dingen laten zien (vooral Evo op Minarelli, scooters dus). Maar ze kunnen je cilindertje vast wat harder laten lopen. Ik heb ook goede ervaringen met Twins. Deze zijn wel erg duur in tegenstelling tot bijv. de mensen die hier op het forum zitten en het ook doen.
|
|
Boerenkool om half 10. |
|
Bullet |
15-1-2007 18:06 |
 Posts: 12150 |
XSH heeft 0,0 ervaring met schakels.
en Twins is een verhaal apart, een kleine jaartje geleden weigerde Anthony nog schakels te doen omdat ie zelf beweerde dat ie er niet al teveel ervaring mee heeft en dat ie liever aan scooters werkt.
verder heb ik persoonlijk niet al te goeiede ervaringen met Twins (vooral wat betreft prijs-kwaliteit verhouding)
|
|
**My BungHole Will Speak Now** |
|
Moped Macho |
15-1-2007 18:09 |
 Posts: 2037 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Bullet
XSH heeft 0,0 ervaring met schakels.
en Twins is een verhaal apart, een kleine jaartje geleden weigerde Anthony nog schakels te doen omdat ie zelf beweerde dat ie er niet al teveel ervaring mee heeft en dat ie liever aan scooters werkt.
verder heb ik persoonlijk niet al te goeiede ervaringen met Twins (vooral wat betreft prijs-kwaliteit verhouding)
Dan ff een domme vraag van mijn kant: het principe schakel/scooter is toch hetzelfde?
En idd, ze zijn best prijzig voor het werk dat ze leveren  Het ziet er echter wel super goed uit.
|
|
Boerenkool om half 10. |
|
crossgek - Forum en Sales Moderator |
15-1-2007 18:10 |
 Posts: 10560 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Moped Macho
[...]
Dan ff een domme vraag van mijn kant: het principe schakel/scooter is toch hetzelfde?
En idd, ze zijn best prijzig voor het werk dat ze leveren Het ziet er echter wel super goed uit.
tot en met krukas is principe gelijk
alleen kun je met een scooter je blok meer piekvermogen geven omdat je met een brommer een relatief brede powerband nodig hebt om het toerenverschil tussen de versnellingen op te vangen .
Dit bericht is gewijzigd door crossgek op 15-1-2007 om 18:11 uur.
|
|
het gevaarlijkste van een auto, zit tussen stuurwiel en rugleuning |
|