Brommerforum.nl wordt gehost door: |
 |
|
|
Begin Forum - Topic #40306 - " kleine vragen " topic - deel 20
|
Pagina 50 van 199
|
Dit topic is 89838 keer bekeken. |
Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp. |
|
BIET |
21-12-2006 19:04 |
 Posts: 22355 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Moped Macho
[...]
C2 dacht ik 12000, mits oliegesmeerd, C3 15000 mits oliegesmeerd. Ik zou, als je je blok toch open hebt, meteen C3 lagers monteren.
Btw: Je c2 lagertjes vinden 12000 toeren trouwens niet zo fijn.
Dit bericht is gewijzigd door Moped Macho op 21-12-2006 om 18:28 uur.
C2: 120000, c3 15000?
In wat voor getallenstelsel leef jij?  ... tis dan eerder c3: 12000 en c4: 15000
en: 'als je blok open hebt meteen c3 monteren'
lekkere onzinpraat, wat komt er op z'n blok dan? Als lagers niet goed om temperatuur komen door een te laag toerenberijk gaan ze naar de klote gast...
|
|
KHU Tuning! Inbox mij voor cilinder tuning en meer. Voorbeelden te bekijken in mijn profiel! |
|
Sypie_Honda |
21-12-2006 19:22 |
 Posts: 13830 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Florry
hej, ik reed net rustig op me mt
en alles ging goed totdat hij raar begon te sputteren dus ik denk fuck...
en loop verder naar huis,
ik keek naar mijn bougie, en die was koffie met melk bruin...
dus ik zoek even verder en ik zie bij me spruitstuk dat de linkr boven hoek is afgescheurd.
er zit dus gewoon een scheur erin... hoe akn dit??
en hoe kan ik dit verhelpen zodat het niet meer gebeurt
zie je heel vaak bij die immi spruitjes.
gewoon niet te stak aandraaien, ik denk dat jij ze net zo strak aandraait als bij normale M6 boutjes?
wel vast, maar niet zo vast als je carterbouten
|
|
wat niet kan is nog niet uitgevonden. |
|
Florry |
21-12-2006 19:24 |
 Posts: 1755 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Sypie_Honda
[...]
zie je heel vaak bij die immi spruitjes.
gewoon niet te stak aandraaien, ik denk dat jij ze net zo strak aandraait als bij normale M6 boutjes?
wel vast, maar niet zo vast als je carterbouten
oke  tzal dat ut dan wel zijn
kan ik er nog wel op rijden?
of ga ik dan me cilinder naar de klote helpen?
|
|
50 cc, jamarcol uitlaat, proma dempert, 20 mikuni spruitje(lomp is vet!) 14-47 twv, blij dat ik origineel rijd :-) |
|
normaal |
21-12-2006 19:26 |
 Posts: 162 |
kun je chroom over spuiten? En hoe kun je chroom weg halen?
Dit bericht is gewijzigd door normaal op 21-12-2006 om 21:01 uur.
|
|
Moeders hol oe dochters Thuus |
|
cmtheman |
21-12-2006 19:29 |
 Posts: 2710 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: normaal
kun je chroom over spuiten? En hoe kun je chroom wel halen?
niet overspuiten, eerst goed schuren, en chroom halen??
|
|
ZAC #802, KNMV #82 |
|
Florry |
21-12-2006 20:12 |
 Posts: 1755 |
kan ik rijden als mijn spruitstuk nog met 3 bouten vast zit ipv van vier? want een hoek is afgescheurd...
|
|
50 cc, jamarcol uitlaat, proma dempert, 20 mikuni spruitje(lomp is vet!) 14-47 twv, blij dat ik origineel rijd :-) |
|
Sypie_Honda |
21-12-2006 20:18 |
 Posts: 13830 |
nee doe maar niet
hij gaat bigtime valse lucht zuigen, en dan krijgt hij amper koeling.
warm/vastlopers dus
|
|
wat niet kan is nog niet uitgevonden. |
|
Florry |
21-12-2006 20:22 |
|
-Bassie- |
21-12-2006 20:52 |
 Posts: 6617 |
ik meen laats gehoort te hebben dat het verschil tussen een tankkap van een dt en een mt een verschil zat met blokjes of zo.
weet iemand daar meer over.
|
|
The way of life is just like the car you drive its good or bad |
|
OmafietS |
21-12-2006 20:55 |
 Posts: 7472 |
DT heeft er 3, MT heeft er 2 geloof k
|
|
|
|
-Bassie- |
21-12-2006 20:56 |
 Posts: 6617 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: OmafietS
DT heeft er 3, MT heeft er 2 geloof k
ok heeft iemand anders hier nog en bevestiging van??
|
|
The way of life is just like the car you drive its good or bad |
|
-Dennis- |
21-12-2006 21:01 |
 Posts: 919 |
Kan iemand mij vertellen of dit de standaard cilinder is die op een RX hoort?

(sorry voor de slechte foto)
Er staat ook dit logo op:
met "113" er achter.
|
|
nee, dat mag niet |
|
OmafietS |
21-12-2006 21:04 |
 Posts: 7472 |
Mijn RX stond laatst bij de bromboer buiten (maandag) toen het zo vochtig en koud was..
Toen ik hem op kwam halen (had zelf geen zin om te maken) deed alle electra t niet meer..
Neutraal lampje brande niet eens!
Ik dacht dat het vocht was, en dat het er wel weer uit zou gaan als hij wat opgewarmt zou zijn, maar na 3 dagen warm in de garage staan doet de, Toeter, electrische start en de knipperlichten het nog steeds niet..
Iemand een idee waar ik naar moet kijken?
|
|
|
|
Tombrom |
21-12-2006 21:05 |
 Posts: 15925 |
loopt een gia conti goed op ene doppler cyl?
derbi senda
|
|
|
|
Moped Macho |
21-12-2006 21:07 |
 Posts: 2037 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: BIET
[...]
C2: 120000, c3 15000?
In wat voor getallenstelsel leef jij? ... tis dan eerder c3: 12000 en c4: 15000
en: 'als je blok open hebt meteen c3 monteren'
lekkere onzinpraat, wat komt er op z'n blok dan? Als lagers niet goed om temperatuur komen door een te laag toerenberijk gaan ze naar de klote gast...
99% v/d mofa's op bf is toch opgefokt, dus waarom dan geen c3 monteren.
Over die toerentallen zal ik ff opzoeken
Ergens van de SKF site geplukt:
C3 : Ruimer dan normaal, meer inwendige radiale speling dus meer toeren max 15000 tpm olie, max 12000 tpm vet.
C4 : Heeft meer inwendige radiale speling dan C3, C4 kan dus meer toeren aan.
Dit bericht is gewijzigd door Moped Macho op 21-12-2006 om 21:13 uur.
|
|
Boerenkool om half 10. |
|
Dit topic is 89838 keer bekeken. |
Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp. |
|
Pagina 50 van 199
|
|