Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Begin Forum - Citta valt uit

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 682 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Begin Forum - Topic #39857 - Citta valt uit
Pagina 1 van 1
Spring naar pagina: 1
Dit topic is 728 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

Kreidler Snoekie 7-11-2006 19:28 Print topicpost
Posts: 131
Heey,

Ik heb een originele (tot zover ik weet) Citta.
Het probleem is dat ie soms uitvalt als je stil wil gaan staan. Wie weet wat het is?? ik heb gehoord dat het aan de krukas lager of kering kan zitten, want er zit blijkbaar ook een klein beetje speling op de krukas. Als iemand hier meer over weet hoor ik het graag en zonodig de prijs van zo'n reparatie
 
Check ook mijn Gallery ;)

RM-sm 7-11-2006 19:29 Print reply

Posts: 3908
hoe draait die stationeer..? anders die ff verder in draaien..
 
Over steer is when the passengers are scared, under steer is when the driver is scared
mtx-motard 7-11-2006 19:31 Print reply

Posts: 14947
Ik wou wat groters dan een Golf.. Nu heb ik een Volkswagen Tsunami
Jozeff - Forum en Sales Moderator 7-11-2006 19:33 Print reply

Posts: 10835
beginnen met de ontsteking afstellen.
Pas als je 100% zeker weet dat die goed staat aan de rest beginnen
 
Netheid is voor de dommen, het genie beheerst de chaos.
Almer 7-11-2006 19:37 Print reply

Posts: 3325
Stel je onsteking es af, ik geloof dat het contactpunten zijn Die mag je na een paar 1000 km zowiezo wel afstellen. Zet ook je gasnaald es ietsje lager, ik denk dat hij net iets te veel krijgt bij stationair. En natuurlijk je stationairschroef ietsje hoger zetten kan ook al veel helpen. Of het 'valse lucht' kan zijn (jij zegt kruklagers-keerringen) kun je zelf het beste beoordelen. Die moet je kunnen horen. Probeer of hij stationair loopt, desnoods de stat.schroef wat hoger en luister goed of hij langzaam in toeren omhoog kruipt en onregelmatig loopt. Dit kan duiden op valse lucht.
 
Nothing sounds better than a screaming 2-stroke;)
Kreidler Snoekie 7-11-2006 19:39 Print reply
Posts: 131
de contactpunten zijn net afgesteld daar ligt het niet aan.
Valse lucht zou kunnen maar hoorde van iemand dat ie denkt dat de kering los zit of zo, omdat ie blijkbaar niet kapot is..
 
Check ook mijn Gallery ;)
Almer 7-11-2006 19:41 Print reply

Posts: 3325
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Kreidler Snoekie
de contactpunten zijn net afgesteld daar ligt het niet aan.
Valse lucht zou kunnen maar hoorde van iemand dat ie denkt dat de kering los zit of zo, omdat ie blijkbaar niet kapot is..


Dat moet je dus kunnen horen. Wat ook een oplossing is: Stationair laten draaien en met een deobus derom heen sproeien (dus bij je keerring, cilinderhemd, kop, uitlaat, inlaat)... Gaat ie dan anders lopen (omdat deo beter brand als lucht) dan is het inderdaad valse lucht.

 
Nothing sounds better than a screaming 2-stroke;)
Jozeff - Forum en Sales Moderator 7-11-2006 19:41 Print reply

Posts: 10835
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Almer




citta heeft geen gasnaald


En bij de keerring van een citta kan je niet komen als hij loopt, zit het vliegwiel voor en dat is dicht.

Dit bericht is gewijzigd door Jozeff op 7-11-2006 om 19:42 uur.
 
Netheid is voor de dommen, het genie beheerst de chaos.
Kreidler Snoekie 7-11-2006 19:48 Print reply
Posts: 131
De caberateur hebben we al proberen te stellen
Dat was het probleem niet.
De uitlaat is niet verstopt
De contactpunten zijn gesteld
der zit een nieuwe bougie in
er zit alleen een klein beetje speling op de krukas
en er kan mogelijk iets valse lucht in zitten...
 
Check ook mijn Gallery ;)

Dit topic is 728 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 1 van 1
Spring naar pagina: 1
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved