Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Begin Forum - " kleine vragen " topic - deel 19

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 577 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Begin Forum - Topic #39802 - " kleine vragen " topic - deel 19
Pagina 201 van 211
Spring naar pagina: 1, 2, 3 ... 200, 201, 202 ... 209, 210, 211Vorige pagina | Volgende pagina >
Dit topic is 82695 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

Royal Club 8-12-2006 15:44 Print reply

Posts: 60390
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: mcdronkz
[...]


Als de zuiger van het goede materiaal is moet dat goedkomen. Let op met chrome cilinderwanden bijvoorbeeld, daar kan je niet zomaar alles klakkeloos in stoppen.

Ik zou zelf trouwens gaan voor een kwaliteitszuiger, maar dat terzijde.


vertex of prox of mahle oid?

Dit bericht is gewijzigd door Royal Club op 8-12-2006 om 15:44 uur.
 
anyway, je kunt niet ergens op internet aankomen en meteen gaan lopen kwekken en je beroepen op allerlei rechten enzo. op internet gelden geen rechten
Frysk 8-12-2006 15:47 Print reply

Posts: 34930
blok net gereviceerd (alle lagers nieuw en keerings nieuw)

probleem is
net weer in elkaar gezet maar als ik aan de koppelingsas draai gaat hij echt HEEL zwaar.. gewoon onmogelijk :P

iemand idee ?
 
giggitybyte
mcdronkz 8-12-2006 15:47 Print reply

Posts: 32777
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Royal Club
[...]


vertex of prox of mahle oid?

Dit bericht is gewijzigd door Royal Club op 8-12-2006 om 15:44 uur.


Inderdaad, dat zijn kwaliteitszuigers. ProX en Vertex zijn hier op het forum erg geliefd over het algemeen.
 
Royal Club 8-12-2006 15:48 Print reply

Posts: 60390
hoeveel km moet je 2e hands cilinder inrijden?? is tijdje niet gebruikt geweest



 
anyway, je kunt niet ergens op internet aankomen en meteen gaan lopen kwekken en je beroepen op allerlei rechten enzo. op internet gelden geen rechten
crossgek - Forum en Sales Moderator 8-12-2006 15:50 Print reply

Posts: 10560
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Royal Club
hoeveel km moet je 2e hands cilinder inrijden?? is tijdje niet gebruikt geweest





met inrijden laat je spul op elkaar inslijten , volgens mij veranderd dat niet als hij een tijd stil licht
 
het gevaarlijkste van een auto, zit tussen stuurwiel en rugleuning
mcdronkz 8-12-2006 15:51 Print reply

Posts: 32777
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Royal Club
hoeveel km moet je 2e hands cilinder inrijden?? is tijdje niet gebruikt geweest





Er zit wel een nieuwe zuiger in ? Dan moet het allemaal op elkaar inslijten, rij 'm maar gewoon 3 tankbeurten in.
 
Royal Club 8-12-2006 15:52 Print reply

Posts: 60390
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: mcdronkz
[...]


Er zit wel een nieuwe zuiger in ? Dan moet het allemaal op elkaar inslijten, rij 'm maar gewoon 3 tankbeurten in.


ja neue zuiger

3x tanken?

ik heb een 13 liter tank
 
anyway, je kunt niet ergens op internet aankomen en meteen gaan lopen kwekken en je beroepen op allerlei rechten enzo. op internet gelden geen rechten
BIET 8-12-2006 15:53 Print reply

Posts: 22355
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: mcdronkz
[...]


Er zit wel een nieuwe zuiger in ? Dan moet het allemaal op elkaar inslijten, rij 'm maar gewoon 3 tankbeurten in.

3 tankbeurten is echt een vage omschrijving, want niet elke brommert zuipt evenveel. Een nieuwe zuiger rij je 50km in.

Dit bericht is gewijzigd door BIET op 8-12-2006 om 15:54 uur.
 
KHU Tuning! Inbox mij voor cilinder tuning en meer. Voorbeelden te bekijken in mijn profiel!
Freerk 8-12-2006 16:00 Print reply
Posts: 441
He, ik rij nu ongeveer 70 / 75 km/h met de orignele cab, 50cc en 12-42 vertanding. Ik wil eigenlijk een iets grotere cab omdat hij dan wat lekkerder trekt. Maar wat zal het verschil ongeveer zijn met een 16 mm en met 18mm? (er van uit gaan dat ik dezelfde vertanding houd.).

Hoeveel zal het schelen met 16mm en 18mm in km/h , optrekken en verbuik ten opzichte van de orginele. (met deze setup rij ik ongeveer 1/25.)
 
Nsr ownt :)
Royal Club 8-12-2006 16:01 Print reply

Posts: 60390
top zal weinig schelen
 
anyway, je kunt niet ergens op internet aankomen en meteen gaan lopen kwekken en je beroepen op allerlei rechten enzo. op internet gelden geen rechten
-Bassie- 8-12-2006 16:02 Print reply

Posts: 6617
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: BIET
[...]

3 tankbeurten is echt een vage omschrijving, want niet elke brommert zuipt evenveel. Een nieuwe zuiger rij je 50km in.

Dit bericht is gewijzigd door BIET op 8-12-2006 om 15:54 uur.


denk er aan dat je hem ook goed warm laat draaien anders is dat even slecht als niet in rijden.
 
The way of life is just like the car you drive its good or bad
BIET 8-12-2006 16:03 Print reply

Posts: 22355
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Freerk
He, ik rij nu ongeveer 70 / 75 km/h met de orignele cab, 50cc en 12-42 vertanding. Ik wil eigenlijk een iets grotere cab omdat hij dan wat lekkerder trekt. Maar wat zal het verschil ongeveer zijn met een 16 mm en met 18mm? (er van uit gaan dat ik dezelfde vertanding houd.).

Hoeveel zal het schelen met 16mm en 18mm in km/h , optrekken en verbuik ten opzichte van de orginele. (met deze setup rij ik ongeveer 1/25.)

een carb maakt niet echt veel verschil op top, leverd trekkracht op, je zal wel duidelijk merken dat je harder optrekt, maar verwacht niet dat je opeens een autowheely maakt. Maar ik weet niet wat voor cil je hebt? Als je een GJOL hebt heeft een grotere carb nemen niet echt veel zin, omdat die inlaatpoortjes gwoon zo klein zijn als een pik van een mier. Je verbruik gaat natuurlijk wel omhoog...

@DT_project:
ik weet niet wat je tegen zit te praten, mar ik de vraag was niet hoe je moet inrijden, dat weet Keiji wel, maar hoelang

Dit bericht is gewijzigd door BIET op 8-12-2006 om 16:04 uur.
 
KHU Tuning! Inbox mij voor cilinder tuning en meer. Voorbeelden te bekijken in mijn profiel!
Freerk 8-12-2006 16:07 Print reply
Posts: 441
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: BIET
[...]

een carb maakt niet echt veel verschil op top, leverd trekkracht op, je zal wel duidelijk merken dat je harder optrekt, maar verwacht niet dat je opeens een autowheely maakt. Maar ik weet niet wat voor cil je hebt? Als je een GJOL hebt heeft een grotere carb nemen niet echt veel zin, omdat die inlaatpoortjes gwoon zo klein zijn als een pik van een mier. Je verbruik gaat natuurlijk wel omhoog...


Wat voor cilinder ik heb weet ik zelf helaas ook niet.. er staat op GT4 maar dat is het duidelijk niet . Brommer is ontgrenst op luchtslangen en er zit een andere uitlaat onder (wat dat voor eens is is helaas bij iedereen ook onbekend ). Eerst zat er vertanding 16 - 43 op en daarmee haalde ik 85/90 en trok hij redelijk.
 
Nsr ownt :)
BIET 8-12-2006 16:08 Print reply

Posts: 22355
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Freerk
[...]


Wat voor cilinder ik heb weet ik zelf helaas ook niet.. er staat op GT4 maar dat is het duidelijk niet . Brommer is ontgrenst op luchtslangen en er zit een andere uitlaat onder (wat dat voor eens is is helaas bij iedereen ook onbekend ). Eerst zat er vertanding 16 - 43 op en daarmee haalde ik 85/90 en trok hij redelijk.

mjah een belg dus, dan is een grotere carb geen probleem
 
KHU Tuning! Inbox mij voor cilinder tuning en meer. Voorbeelden te bekijken in mijn profiel!
driver004 8-12-2006 16:08 Print reply

Posts: 3418
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Freerk
[...]


Wat voor cilinder ik heb weet ik zelf helaas ook niet.. er staat op GT4 maar dat is het duidelijk niet . Brommer is ontgrenst op luchtslangen en er zit een andere uitlaat onder (wat dat voor eens is is helaas bij iedereen ook onbekend ). Eerst zat er vertanding 16 - 43 op en daarmee haalde ik 85/90 en trok hij redelijk.


geef eens fotos van dat gt4
 
2 fast , 2 stroke | [DTB]Mtx --> crosser.. ][

Dit topic is 82695 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 201 van 211
Spring naar pagina: 1, 2, 3 ... 200, 201, 202 ... 209, 210, 211Vorige pagina | Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved