ludo |
27-11-2006 20:00 |
 Posts: 894 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: christianos
[...]
-Er is geen race krukas.. beter laat je een ori bewerken..
- c3 lagers lijken me doodnormaal
ik heb gelezen dat c3 goed zijn voor opgevoerde brommers welke raad jij me aan dan
- welke HPI wil je pakken>?
welke hpi weet ik nog niet moet ik even kijken welke er allemaall zijn ik dacht zelf maar 2 soorten was maar wat raad je me aan
- gewoon een 4 plaats erin flikkeren desnoods afdraaien voor 5.. race koppelingen bestaan niet
ja dat bedoel de ik ook dat afdraaien moet ik even kijken als ik daar iemand voor kan vinden en dan versterkte koppelingsplaten en veren er in doen
- 70 malossi is wel een aardige keus, ik vind zelf een getjoende athena 70cc beter maar toch
waarom zal athena beter zijn ik dacht zelf dat malossi wel een goeie cilinder was
En dan nog.. is dit een blok opvoeren en niet tunen
bewerken ook goed
|
|
zie mijn rs project http://www.brommerforum.nl/projects/detail_main/388 :D |
|
ludo |
27-11-2006 20:14 |
 Posts: 894 |
hoe krijg ik nr 13 los

ik heb al geprobeer met doorslag maar me koppeling gaat me hoe kan ik hem wel los krijgen
|
|
zie mijn rs project http://www.brommerforum.nl/projects/detail_main/388 :D |
|
Timmetje1990 |
27-11-2006 20:14 |
 Posts: 801 |
Op mijn buitenband staat oppompen tot 2.4 BAR. Hoe erg is het als ik deze normering overschreid, dus mijn band harder oppomp? en tot hoe ver is het nog veilig?
|
|
Tim heeft gesproken :'D |
|
Pitre |
27-11-2006 20:15 |
 Posts: 4066 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Timmiay
Op mijn buitenband staat oppompen tot 2.4 BAR. Hoe erg is het als ik deze normering overschreid, dus mijn band harder oppomp? en tot hoe ver is het nog veilig?
waarom zou je hem harder dan dat op willen pompen?
|
|
Ja en? |
|
Menu2t |
27-11-2006 20:18 |
 Posts: 2815 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: ludo
hoe krijg ik nr 13 los
afbeelding
ik heb al geprobeer met doorslag maar me koppeling gaat me hoe kan ik hem wel los krijgen
owhja dat was ik vergeten te vertellen, blokeer je koppeling dan wel(schroevendraaier tussen de tandwielen), en sla de goeie kant op
|
|
NSR Supersprint special! |
|
Dooie Koe |
27-11-2006 20:22 |
 Posts: 538 |
iemand een idee uit welke keuze onstekkingen ik heb met een Gilera Zulu? Of welke derbi het zelfde blok onderhangt?
|
|
|
|
Timmetje1990 |
27-11-2006 20:26 |
 Posts: 801 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Pitre..
[...]
waarom zou je hem harder dan dat op willen pompen?
Ik heb thuis van die ventieldopjes liggen die vertellen of dat je banden hard genoeg zijn, en die zijn van 2.8 BAR. En ik wou weten tot hoever ik mijn banden op kan pompen om toch een beetje in de buur te komen.
|
|
Tim heeft gesproken :'D |
|
ludo |
27-11-2006 20:38 |
 Posts: 894 |
stome vraag
ik krijg me blok niet gesplits iemand tips
ik durf namelijk niet een schroefedraaier tussen te zetten maar ik krijg ook nergens een schroefen draaier tussen
|
|
zie mijn rs project http://www.brommerforum.nl/projects/detail_main/388 :D |
|
bikkeltje |
27-11-2006 20:41 |
 Posts: 2380 |
moet je gewoon ff zoeken naar een klein spleetje en daar een schroevendraaier tussen steken. Gewoon beginnen met klein schroevendraaier en steeds iets groter
|
|
|
|
richard3 |
27-11-2006 20:58 |
 Posts: 5198 |
beter heb je een oude spijkerbroek liggen of zo
en draai je die tussen je tandwielen
beschadig je iig niks 
wel paar x dubbel vouwen natuurlijk
|
|
op naar de grote brommers |
|
-Wheelie-Johie- |
27-11-2006 21:00 |
 Posts: 2814 |
als je een membraanophoogblokje gebruikt moet je dan ook een pakking ertussen? of is dat spul van rubber oid?
|
|
trots BMW e30 325i eigenaar |
|
Moped Macho |
27-11-2006 21:01 |
 Posts: 2037 |
Als het van rubber is hoeft het niet per se, ik doe het wel altijd.
Bij een alu ophoogblokje zou ik het wel doen.
|
|
Boerenkool om half 10. |
|
Moped Macho |
27-11-2006 21:02 |
 Posts: 2037 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: ludo
hoe krijg ik nr 13 los
afbeelding
ik heb al geprobeer met doorslag maar me koppeling gaat me hoe kan ik hem wel los krijgen
Ik kreeg hem niet los, en heb 'm daarom maar afgeslepen met de dremel.
Sry voor de dubbelpost.
Dit bericht is gewijzigd door Moped Macho op 27-11-2006 om 21:04 uur.
|
|
Boerenkool om half 10. |
|
BIET |
27-11-2006 21:03 |
 Posts: 22355 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Omit
iemand een idee uit welke keuze onstekkingen ik heb met een Gilera Zulu? Of welke derbi het zelfde blok onderhangt?
gewoon gpr, senda, all1 oudste senda weet ik niet zeker
|
|
KHU Tuning! Inbox mij voor cilinder tuning en meer. Voorbeelden te bekijken in mijn profiel! |
|
Dooie Koe |
27-11-2006 21:07 |
 Posts: 538 |
ok bedankt
|
|
|
|