Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Main Forum - Conti vs Bidalot

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 710 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Main Forum - Topic #39703 - Conti vs Bidalot
Pagina 2 van 3
Spring naar pagina: 1, 2, 3Vorige pagina | Volgende pagina >
Dit topic is 3732 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

Royal Club 29-10-2006 20:37 Print reply

Posts: 60390
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Rody9933
Nee.Ik zij dat:
-Conti's zijn voor de topsnelheid.
-Bidalot is voor acceleratieen topsnelheid
En nog 1 ding:
Giannelli's hebben iets meer acceleratie dan de Conti's.



gianelli = conti?


 
anyway, je kunt niet ergens op internet aankomen en meteen gaan lopen kwekken en je beroepen op allerlei rechten enzo. op internet gelden geen rechten
RS-Power 29-10-2006 20:38 Print reply

Posts: 1035
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Royal Club
[...]


gianelli = conti?





jeps

en gia presteerd goed op standaard cilinders @ am6 en derbi.
 
http://www.brommerforum.nl/showtopic/26379/1 <-- Honda Killer :P http://www.brommerforum.nl/user/2994/6/details [BT]=Bullet Tuning=Tuning + Revisies
Royal Club 29-10-2006 20:38 Print reply

Posts: 60390
btw, @ die rody

je zegt, onderlangs is voor top
en gianelli is voor top
gianelli is bovenlangs,


wat wil je nou?
 
anyway, je kunt niet ergens op internet aankomen en meteen gaan lopen kwekken en je beroepen op allerlei rechten enzo. op internet gelden geen rechten
~RoNaLd~ 29-10-2006 20:38 Print reply
Posts: 1173
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Royal Club
[...]


jah maar tot die tijd moet ie dus met een 21 op ze 50std gaan rijden??

Ja, beetje kut afstellen maar t kan prima.. En anders zou hij idd ook voor 19 kunnen gaan maar als ie toch binnen nu en een snelle tijd een 70 koopt zou ik persoonlijk voor de 21 gaan.. loopt best op standaard cilinder en straks helemaal op 70.. Sowieso had ik die 17.5 niet gedaan..
 
Royal Club 29-10-2006 20:41 Print reply

Posts: 60390
19 voor gemak op 50cc, en op 70cc voor de must
 
anyway, je kunt niet ergens op internet aankomen en meteen gaan lopen kwekken en je beroepen op allerlei rechten enzo. op internet gelden geen rechten
rene-RX 29-10-2006 20:43 Print reply

Posts: 2018
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Royal Club
19 voor gemak op 50cc, en op 70cc voor de must



idd ik rij ook met 19 mm op een airsal 70

loopt gewoon leuk en drinkt ook iets minder dan een 21 mm


maar 17.5 is echt een kut carb klote af te stellen en helpt niet veel



 
www.apriliaforum.nl
Name of Steel 29-10-2006 21:01 Print reply

Posts: 3532
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Royal Club
[...]


je spreekt jezelf nu tegen?




toch nog een foutje in de theorie gevonden

Naja, ik zou kiezen voor een bidalot.. die is goedkoop. en leverd vaak toch wle waar naar je geld..

Als je alle aansluitingen maar insprayd met kopervet
 
---------------<=)))==-->>> Name of Steel <<<--==(((=>--------------
Rody9933 29-10-2006 21:05 Print reply

Posts: 494
Bovenlangs heb je iets meer acceleratie dan onderlangs.
Voor mensen die frans kennen :

Les passages hauts :
Niveau performances, ils ont sont dotés d'un peu plus d'accélération que les pots passage bas.


- Les passages bas :
Niveau performances, ils sont dotés de plus de pointes que les
pots passage haut.

Vertaalt door mij:
De bovenlangse:
Niveau prestaties, zij zijn vaak van iets meer acceleratie voorzien dan de onderlangse uitlaten.

De onderlangse:
Niveau prestaties, zij zijn vaak met een hogere topsnelheid voorzien dan de bovenlangse uitlaten.
 
Het Maakt Niet Uit Met Hoeveel Voorsprong Je Wint, Winnen Is Winnen.
Trax - Forum, Sales & Projecten Mod 29-10-2006 21:05 Print reply

Posts: 13700
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: JouriD
Hey ik heb nu een giannelli conti op standaard cilinder. (derbi senda sm extreme) 2004

Ik krijg volgend weekend een bidalot onderlangs (vind ik hele mooie uitlaat) maar deze zal waarschijnlijk langzamer zijn?


hij zal waarschijnlijk wel iets langzamer zijn ja, heel veel zal het niet schelen.

Zal dit veel schelen ?
Ook heb ik een 17.5 mm carberateur gekocht en deze zal er dan ook bij opgaan. Wat denken jullie dat dit scheelt?


zal onderin voor wat meer kracht zorgen

En daarna ben ik van plan om met een 70 te gaan rijden. Ik wil een cilinder die gewoon lang meegaat en het liefst niet toerenbeukend is.. wat is een aanraden en past leuk bij de rest van de spullen ?


metrakit 70cc gietijzer

Dit bericht is gewijzigd door JouriD op 29-10-2006 om 20:10 uur.


 
Royal Club 29-10-2006 21:09 Print reply

Posts: 60390
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Rody9933
Bovenlangs heb je iets meer acceleratie dan onderlangs.
Voor mensen die frans kennen :

Les passages hauts :
Niveau performances, ils ont sont dotés d'un peu plus d'accélération que les pots passage bas.


- Les passages bas :
Niveau performances, ils sont dotés de plus de pointes que les
pots passage haut.

Vertaalt door mij:
De bovenlangse:
Niveau prestaties, zij zijn vaak van iets meer acceleratie voorzien dan de onderlangse uitlaten.

De onderlangse:
Niveau prestaties, zij zijn vaak met een hogere topsnelheid voorzien dan de bovenlangse uitlaten.


wat voor site haal je dit?
 
anyway, je kunt niet ergens op internet aankomen en meteen gaan lopen kwekken en je beroepen op allerlei rechten enzo. op internet gelden geen rechten
Rody9933 29-10-2006 21:30 Print reply

Posts: 494
http://www.crocoracing.com/derbi-m_pot.htm
Zoeken naar les differentes pot d'echappement.
In het Engels [url]http://translate.google.com/translate?u=http%3A//www.crocoracing.com/&langpair=fr|en&hl=fr&ie=UTF-8&oe=UTF-8&prev=/language_tools[/url]

Dit bericht is gewijzigd door Rody9933 op 29-10-2006 om 21:32 uur.
 
Het Maakt Niet Uit Met Hoeveel Voorsprong Je Wint, Winnen Is Winnen.
Joosenm 29-10-2006 22:38 Print reply

Posts: 364
ik zou de bidaloooooto nemen
verklaring: door zijn uitstraling en zijn looks geeft het je broem broem veel meer waarde en dat niet alleen mensen die je zien rijde denken die gast is echt ruig vet cool gaaf en weet waarom ze dat denken, alleen omdat jij een bidalooooot rijdt

en omdat dat die goed presteerd
 
J-master 29-10-2006 22:46 Print reply

Posts: 1158
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Royal Club
[...]


gianelli = conti?




je hebt de echte conti en je hebt een replica van gianelli
 
als je brommer niet rolt moet je geld rollen
HersenSpinsel 29-10-2006 23:02 Print reply

Posts: 2984
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: JouriD
Hey ik heb nu een giannelli conti op standaard cilinder. (derbi senda sm extreme) 2004

Ik krijg volgend weekend een bidalot onderlangs (vind ik hele mooie uitlaat) maar deze zal waarschijnlijk langzamer zijn?

denk niet dat het erg veel scheelt maar ik heb geen ervaring met bidalot

Zal dit veel schelen ?
Ook heb ik een 17.5 mm carberateur gekocht en deze zal er dan ook bij opgaan. Wat denken jullie dat dit scheelt?

je gaat merken dat de gasreactie beter word en dat ie beter optrekt.

En daarna ben ik van plan om met een 70 te gaan rijden. Ik wil een cilinder die gewoon lang meegaat en het liefst niet toerenbeukend is.. wat is een aanraden en past leuk bij de rest van de spullen ?

malossi 80cc mhr of replica .. of ja mk giet kan ook wel

Dit bericht is gewijzigd door JouriD op 29-10-2006 om 20:10 uur.


 
HPT www.derbi-club.com!
Rody9933 30-10-2006 10:17 Print reply

Posts: 494
Giannelli's en Conti's zijn niet helemaal hetzelfde.
Gister heb ik een Conti uitlaat getest op een Derbi Supermotard en de Giannelli op mijn Derbi.
Mijn Giannelli heeft iets meer acceleratie dan de echte Conti.

Dit bericht is gewijzigd door Rody9933 op 30-10-2006 om 10:24 uur.
 
Het Maakt Niet Uit Met Hoeveel Voorsprong Je Wint, Winnen Is Winnen.

Dit topic is 3732 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 2 van 3
Spring naar pagina: 1, 2, 3Vorige pagina | Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved