Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Main Forum - Nachttopic Deel 17 (0.00-7.00)

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 1168 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Main Forum - Topic #39613 - Nachttopic Deel 17 (0.00-7.00)
Pagina 98 van 204
Spring naar pagina: 1, 2, 3 ... 97, 98, 99 ... 202, 203, 204Vorige pagina | Volgende pagina >
Dit topic is 73725 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

renoeius 18-11-2006 1:15 Print reply

Posts: 6409
ik kruip onder de wol. ik lees dit topic morgen wel ff, kijken wat ervan geworden is.

Guten Nacht allen
 
LEGOMAN 18-11-2006 1:15 Print reply

Posts: 1428
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: renoeius
ik kruip onder de wol. ik lees dit topic morgen wel ff, kijken wat ervan geworden is.

Guten Nacht allen


kijken wat we voor je hebben gekozen:P pitse
 
honda power of dreams, all other...dream of that power
Bullet 18-11-2006 1:16 Print reply

Posts: 12150
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: mtx-motard
[...]



tecno en ja ervaring mee,trekt als een beest, en veel toeren (ook big bore cilinder) hoor nu slechter aan de rechter kant (nsr)

Dit bericht is gewijzigd door mtx-motard op 18-11-2006 om 1:14 uur.


bagger, je vind het misschien een goede pijp maar als je bijv altijd met std uitlaat hebt gereden dan vind je een goedkope-flutpijp altijd "goed"

je mag zeggen wat je wil maar het blijft een baggerpijp.

Quote:
Oorspronkelijk gepost door: r0b_MT
[...]


proma...(?)


bagger.
 
**My BungHole Will Speak Now**
BIET 18-11-2006 1:18 Print reply

Posts: 22355
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Bullet
[...]


noem me maar 1 pijp die het goed kan doen op een pittige 70cc honda cil (mt/mb/nsr/mtx/whatever)

nouwww, tis kant en klare onzin dat al die uitlate die voor een nsr verkrijgbaar zijn kut zijn weetje. Ik heb met aantal verschillende uitlaatjes gereden, ori, techno, homoet, proma, mk van gpr om maar ff snel wat op te noemen. En een proma is een zeer goede uitlaat voor op een 70 malossi, zown malossi heeft neiging om powerband vroeg te beginnen en ff later word ie opeens wakker en een proma sluit daar gewoon heel goed op aan. Om dat heilige gedoe over derbi pijpjes ff weg te nemen, die mk van die gpr reed lekker, maar lang niet best, zelfs die techno trok beter en dat vond ik geen geweldige uitlaat. Wat ik ook nog moet zeggen is dat zown homoet ook gewoon heel lekker rijd. Maarja als je zown cil gaat tunen zal het wel weer anders liggen uiteraard, maar daar zijn die pijpjes niet voor geproduceerd. Als je zown malossi tjoend en dat ding heeft een powerband tot de 14k moet je het toch anders gaan zoeken, een homoet is vb meer gemaakt voor sjit tot 12k. Tis wel waar dat voor honda niet van da mooie speelgoed is als prosjees en R3.

En ga het maar niet over mt hebben, met die uitlate hebbik geen ervaring

Dit bericht is gewijzigd door BIET op 18-11-2006 om 1:18 uur.
 
KHU Tuning! Inbox mij voor cilinder tuning en meer. Voorbeelden te bekijken in mijn profiel!
mtx-motard 18-11-2006 1:18 Print reply

Posts: 14947
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Bullet
[...]


bagger, je vind het misschien een goede pijp maar als je bijv altijd met std uitlaat hebt gereden dan vind je een goedkope-flutpijp altijd "goed"

je mag zeggen wat je wil maar het blijft een baggerpijp.

[...]


bagger.



wel 1 van de betere baggerpijpen nee idd veel lawaai is groot nadeel. vond hem voor nsr wel aardig rijden/optrekken in vergelijking met wat jij noemt; andere baggerpijpen
 
Ik wou wat groters dan een Golf.. Nu heb ik een Volkswagen Tsunami
LEGOMAN 18-11-2006 1:18 Print reply

Posts: 1428
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Bullet
[...]


bagger, je vind het misschien een goede pijp maar als je bijv altijd met std uitlaat hebt gereden dan vind je een goedkope-flutpijp altijd "goed"

je mag zeggen wat je wil maar het blijft een baggerpijp.

[...]


bagger.

ja is zo? leek mij dat die aardig zou presteren ik heb zelf proma op mijn ori 80cc wat ik lekker vind rijden dacht dat met 50cc wel ongeveer zelfde reactie zou hebben

maar jij zegt dat er niet echt een goeie pijp is voor mt/mb? ja opmaat zal natuurlijk wel beste zijn..


Dit bericht is gewijzigd door r0b_MT op 18-11-2006 om 1:20 uur.
 
honda power of dreams, all other...dream of that power
Bullet 18-11-2006 1:23 Print reply

Posts: 12150
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: BIET
[...]

nouwww, tis kant en klare onzin dat al die uitlate die voor een nsr verkrijgbaar zijn kut zijn weetje. Ik heb met aantal verschillende uitlaatjes gereden, ori, techno, homoet, proma, mk van gpr om maar ff snel wat op te noemen. En een proma is een zeer goede uitlaat voor op een 70 malossi, zown malossi heeft neiging om powerband vroeg te beginnen en ff later word ie opeens wakker en een proma sluit daar gewoon heel goed op aan. Om dat heilige gedoe over derbi pijpjes ff weg te nemen, die mk van die gpr reed lekker, maar lang niet best, zelfs die techno trok beter en dat vond ik geen geweldige uitlaat. Wat ik ook nog moet zeggen is dat zown homoet ook gewoon heel lekker rijd. Maarja als je zown cil gaat tunen zal het wel weer anders liggen uiteraard, maar daar zijn die pijpjes niet voor geproduceerd. Als je zown malossi tjoend en dat ding heeft een powerband tot de 14k moet je het toch anders gaan zoeken, een homoet is vb meer gemaakt voor sjit tot 12k. Tis wel waar dat voor honda niet van da mooie speelgoed is als prosjees en R3.

En ga het maar niet over mt hebben, met die uitlate hebbik geen ervaring

Dit bericht is gewijzigd door BIET op 18-11-2006 om 1:18 uur.


ik zal ff simpel replyen, de powerband word voornamelijk bepaald door de uitlaat/uitlaatontwerp.

alle productie pijpjes voor honda zijn gewoon slecht/achterhaald, dus zo'n pijp reageert alleen maar op een tamme cilinder, en ik vroeg je of je 1 pijp kon opnoemen die het goed kon doen op een pittige 70cc..

btw dat er fatsoenlijke fabriekpijpjes zijn voor derbi/am6 betekend niet dat zoiets niet kan gebruiken @ honda.
 
**My BungHole Will Speak Now**
LEGOMAN 18-11-2006 1:26 Print reply

Posts: 1428
zou je met een belg 50cc of immi (geen ori nl in elk geval) met 18mm oid en een proma tegen de 90km/h kunnen halen?
 
honda power of dreams, all other...dream of that power
BIET 18-11-2006 1:26 Print reply

Posts: 22355
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Bullet
[...]


ik zal ff simpel replyen, de powerband word voornamelijk bepaald door de uitlaat/uitlaatontwerp.

alle productie pijpjes voor honda zijn gewoon slecht/achterhaald, dus zo'n pijp reageert alleen maar op een tamme cilinder, en ik vroeg je of je 1 pijp kon opnoemen die het goed kon doen op een pittige 70cc..

btw dat er fatsoenlijke fabriekpijpjes zijn voor derbi/am6 betekend niet dat zoiets niet kan gebruiken @ honda.

tuurlek is dat zo dat de uitlaat op zoiets veel invloed heeft, mar het werkt pas echt goed als dat goed aansluit op de eigeschappen van de cil, dacht dat jij dat wel wist . En wat noem je een pittige cil, dat is geen objectief iets...

en datie niet bruikbaar zijn zeg ik niet, in tegendeel, heb zelf nog een derbiauspuff gebruikt zoals ik al zij.. zijn makkelijk aan te passen, beetje zagen in de flens en krom rs nm schakelpedaaltje voor de achterophanging en klaar ben je
 
KHU Tuning! Inbox mij voor cilinder tuning en meer. Voorbeelden te bekijken in mijn profiel!
mtx-motard 18-11-2006 1:28 Print reply

Posts: 14947
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: r0b_MT
zou je met een belg 50cc of immi (geen ori nl in elk geval) met 18mm oid en een proma tegen de 90km/h kunnen halen?



met een techno heb ik met mt (op teller van nsr) de 80 zo gehaald met 50 snel imi en iets van 17 mm carb
 
Ik wou wat groters dan een Golf.. Nu heb ik een Volkswagen Tsunami
LEGOMAN 18-11-2006 1:29 Print reply

Posts: 1428
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: mtx-motard
[...]



met een techno heb ik met mt (op teller van nsr) de 80 zo gehaald met 50 snel imi en iets van 17 mm carb


hoeveel kw heb je dan ong?
 
honda power of dreams, all other...dream of that power
BIET 18-11-2006 1:29 Print reply

Posts: 22355
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: r0b_MT
[...]


hoeveel kw heb je dan ong?

hangt van de rollerbank af, die dinge zijn krom joh, ene is dat andere is dat.. mij 1e nsr ging 85 en die had 1,5 of 1,6 ofzow
 
KHU Tuning! Inbox mij voor cilinder tuning en meer. Voorbeelden te bekijken in mijn profiel!
mtx-motard 18-11-2006 1:31 Print reply

Posts: 14947
geen idee, ben geen rollerbank meeting gangster

die technos maken veel lawaai maar komen wel vooruit! in vergelijking met de andere pijpen voor mt (die proma bocht is ook 3x niks)
 
Ik wou wat groters dan een Golf.. Nu heb ik een Volkswagen Tsunami
Bullet 18-11-2006 1:31 Print reply

Posts: 12150
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: BIET
[...]

tuurlek is dat zo dat de uitlaat op zoiets veel invloed heeft, mar het werkt pas echt goed als dat goed aansluit op de eigeschappen van de cil, dacht dat jij dat wel wist . En wat noem je een pittige cil, dat is geen objectief iets...



in vergelijking word er met een honda 70cc blok minder vermogen gescoort dan een am6/derbi 50cc blokkie met fatsoenlijk pijp/carb.

dan kan je zeggen wat je wil, maar het enige beperkende factor is de uitlaat, dat zegt dan toch meer dan genoeg over honda productie pijpjes?

met pittige cilinder doel ik voornamelijk op bewerkte/afgewerkte polini/malossi/eurokit/whatever. (iig een cilinder die netjes strak staat)
 
**My BungHole Will Speak Now**
Vinnie-89 18-11-2006 1:34 Print reply

Posts: 1870
Wat kost het tunen van een 70 Malossi?
En hoeveel harder zal ik dan gaan? (ga nu ong 105, 115/115 op teller)
Uitlaat: Kundo Banzai 2
Carb: 20mm mikuni
twv: 16-47
 

Dit topic is 73725 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 98 van 204
Spring naar pagina: 1, 2, 3 ... 97, 98, 99 ... 202, 203, 204Vorige pagina | Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved