Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Main Forum - Nachttopic Deel 17 (0.00-7.00)

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 1101 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Main Forum - Topic #39613 - Nachttopic Deel 17 (0.00-7.00)
Pagina 97 van 204
Spring naar pagina: 1, 2, 3 ... 96, 97, 98 ... 202, 203, 204Vorige pagina | Volgende pagina >
Dit topic is 73726 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

renoeius 18-11-2006 0:56 Print reply

Posts: 6409
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: BIET
[...]

op een mb/mt is kut, mar beter dan 50zeezee hor. Op een NSR rijd het iig wel 50x beter dan op mb/mt

@dinges:
vrag je of ie hem ff voor je tjoend

Dit bericht is gewijzigd door BIET op 18-11-2006 om 0:48 uur.


waarom rijd een 70er niet lekker op mt?
 
BIET 18-11-2006 0:59 Print reply

Posts: 22355
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: renoeius
[...]


waarom rijd een 70er niet lekker op mt?

ik bdoel niet dat kut rijd, dat bedoeld dat tzr tjappie.. ik bedoel vergeleken met... mb van wouter ging niet eens harder dan mij zoeloe deed met ori cil en mk pijp
 
KHU Tuning! Inbox mij voor cilinder tuning en meer. Voorbeelden te bekijken in mijn profiel!
mblover 18-11-2006 1:00 Print reply

Posts: 5391
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: BIET
[...]

op een mb/mt is kut, mar beter dan 50zeezee hor. Op een NSR rijd het iig wel 50x beter dan op mb/mt

@dinges:
vrag je of ie hem ff voor je tjoend

Dit bericht is gewijzigd door BIET op 18-11-2006 om 0:48 uur.


beter als 50cc ben ik met je eens, maar dat is het al snel.
Ik bedoel dat je voor een relatief dure cilinder verrekte weinig prestaties krijgt.
Wil je meekomen met de snelle moderne brommers dan moet je een mt8 blok nemen, en dan heb je er zelfs nog een behoorlijke kluif aan hoor.
Wel heb je dan het voordeel dat je veel koppel hebt.

En voor de wouten hoef je het niet te laten, 2kw heb je toch wel, of het nou 70 of 100+ cc is...
 
BIET 18-11-2006 1:02 Print reply

Posts: 22355
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: mblover
[...]


beter als 50cc ben ik met je eens, maar dat is het al snel.
Ik bedoel dat je voor een relatief dure cilinder verrekte weinig prestaties krijgt.
Wil je meekomen met de snelle moderne brommers dan moet je een mt8 blok nemen, en dan heb je er zelfs nog een behoorlijke kluif aan hoor.
Wel heb je dan het voordeel dat je veel koppel hebt.

En voor de wouten hoef je het niet te laten, 2kw heb je toch wel, of het nou 70 of 100+ cc is...

met een bijgewerkte belg haal je de 2kw ook wel hor*-).. en als je kijkt naar de poorten van zown 70 moet er wel lampje gaan branden, zou je fluiters laten boren enz en de rest (late) bijwerken dan moet dat al stuk beter gaan dus watnou ander blok... Maja ik zou het er niet voor over hebbe, enige wat mooi is is dat je geen andere rukas hoeft en je lagers verglekene met niet snel aan strond liggen...
 
KHU Tuning! Inbox mij voor cilinder tuning en meer. Voorbeelden te bekijken in mijn profiel!
renoeius 18-11-2006 1:04 Print reply

Posts: 6409
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: BIET
[...]

ik bdoel niet dat kut rijd, dat bedoeld dat tzr tjappie.. ik bedoel vergeleken met... mb van wouter ging niet eens harder dan mij zoeloe deed met ori cil en mk pijp


het is zowiezo moeilijker om een mt/mb veel sneller te laten lopen dan bv. een senda of een zulu. die cilinder zijn standaard al redelijk snel en met een 70er voor een mt al moeilijk bij te houden. maatje van me heeft met 70 malossi en MK uitlaat op een mt 116 km/h gehaald. zou je dat onder een senda ofzo leggen, gaat ie een stukkie harder.

met mijn immi 50 cilindertje trok ik net zo snel op als een senda met ori cilinder en ontgrensde uitlaat. alleen jammer dat die gozer nog 2 keer kon schakelen :P

edit: met immi 50 heb ik ooit 81 km/h gehaald

Dit bericht is gewijzigd door renoeius op 18-11-2006 om 1:06 uur.
 
J-master 18-11-2006 1:05 Print reply

Posts: 1158
hoi
 
als je brommer niet rolt moet je geld rollen
BIET 18-11-2006 1:07 Print reply

Posts: 22355
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: renoeius
[...]


het is zowiezo moeilijker om een mt/mb veel sneller te laten lopen dan bv. een senda of een zulu. die cilinder zijn standaard al redelijk snel en met een 70er voor een mt al moeilijk bij te houden. maatje van me heeft met 70 malossi en MK uitlaat op een mt 116 km/h gehaald. zou je dat onder een senda ofzo leggen, gaat ie een stukkie harder.

met mijn immi 50 cilindertje trok ik net zo snel op als een senda met ori cilinder en ontgrensde uitlaat. alleen jammer dat die gozer nog 2 keer kon schakelen :P

edit: met immi 50 heb ik ooit 81 km/h gehaald

Dit bericht is gewijzigd door renoeius op 18-11-2006 om 1:06 uur.

jah jij had een 4 bak?
NSR is echt wereld van verschil met mb/mt... Mij nsr trok ook vele male sneller op dan mij zoeloe en nsr was ongetjoend 70 malossie, 20 mikunie en metrakit, 4 bak, powahfilter in ori box.. zoeloe ori en al1 mk

terwijl die zelfde zoeloe mb van wouter disste met 4 bak, 70 eurokut, 18 keihin en ori ontgrenst (kut setup, maargoed)

Dit bericht is gewijzigd door BIET op 18-11-2006 om 1:08 uur.
 
KHU Tuning! Inbox mij voor cilinder tuning en meer. Voorbeelden te bekijken in mijn profiel!
Bullet 18-11-2006 1:08 Print reply

Posts: 12150
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: renoeius
[...]


waarom rijd een 70er niet lekker op mt?



simpel, omdat iedereen bagger pijpjes gebruikt @ honda
 
**My BungHole Will Speak Now**
BIET 18-11-2006 1:10 Print reply

Posts: 22355
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Bullet
[...]



simpel, omdat iedereen bagger pijpjes gebruikt @ honda

wat is dat toch dat honda, mb/mt of nsr is echt heel verschil .
 
KHU Tuning! Inbox mij voor cilinder tuning en meer. Voorbeelden te bekijken in mijn profiel!
renoeius 18-11-2006 1:11 Print reply

Posts: 6409
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Bullet
[...]



simpel, omdat iedereen bagger pijpjes gebruikt @ honda


ik heb een MK pijpje van een senda liggen. bij een maatje van me deed die het wel lekker op zijn 70 malossi.

Quote:
Oorspronkelijk gepost door: BIET
[...]

wat is dat toch dat honda, mb/mt of nsr is echt heel verschil .


watergekoeld blok

Dit bericht is gewijzigd door renoeius op 18-11-2006 om 1:12 uur.
 
Bullet 18-11-2006 1:11 Print reply

Posts: 12150
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: BIET
[...]

wat is dat toch dat honda, mb/mt of nsr is echt heel verschil .


noem me maar 1 pijp die het goed kan doen op een pittige 70cc honda cil (mt/mb/nsr/mtx/whatever)
 
**My BungHole Will Speak Now**
mtx-motard 18-11-2006 1:13 Print reply

Posts: 14947
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Bullet
[...]


noem me maar 1 pijp die het goed kan doen op een pittige 70cc honda cil (mt/mb/nsr/mtx/whatever)



tecno en ja ervaring mee,trekt als een beest, en veel toeren (ook big bore cilinder) (nsr)

nadeel
hoor nu slechter aan de rechter kant


Dit bericht is gewijzigd door mtx-motard op 18-11-2006 om 1:15 uur.
 
Ik wou wat groters dan een Golf.. Nu heb ik een Volkswagen Tsunami
LEGOMAN 18-11-2006 1:13 Print reply

Posts: 1428
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Bullet
[...]


noem me maar 1 pijp die het goed kan doen op een pittige 70cc honda cil (mt/mb/nsr/mtx/whatever)


proma...(?)
 
honda power of dreams, all other...dream of that power
Pitre 18-11-2006 1:14 Print reply

Posts: 4066
goedenavond mijn heren, ik zie dat 't weer gezellig is! (Y)
 
Ja en?
LEGOMAN 18-11-2006 1:14 Print reply

Posts: 1428
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Pitre..
goedenavond mijn heren, ik zie dat 't weer gezellig is! (Y)

lol:P
 
honda power of dreams, all other...dream of that power

Dit topic is 73726 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 97 van 204
Spring naar pagina: 1, 2, 3 ... 96, 97, 98 ... 202, 203, 204Vorige pagina | Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved