SCHOENENPOETSERSMURF |
25-10-2006 14:03 |
Posts: 1226 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: toon
[...]
Ja werken wel, maar dan. Het is mss een zeldzaam exemplaar dus die dingen riskeer ik niet alsk weet dat hij goed is en iemand mss mij de specificaties zo weet te zeggen ?
voor je hem verkoop zal je hem toch moeten openschroeven om te kijken of die nog goed is van binnen
btw je doet net alsof die carb met bladgoud belegd is :S
|
|
|
|
Raffel |
25-10-2006 14:05 |
 Posts: 1226 |
volgens mij gewoon 2 takt.. en leuk om op een beurs te leggen.. tis niet echt een carb waar de halve wereld achteraanzit.. meer wat de gek ervoor geeft..
als iemand m geweldig mooi vind betaald ie je er mss 40E ofzo voor, mss kom je m aan de straatstenen niet kwijt.. je weet t niet met die dingen
|
|
|
|
-Tom- |
25-10-2006 14:20 |
 Posts: 4152 |
ik zoui dat blok compleet houden, en die carb bij dat blok houden
|
|
FTS Member |
|
Toon |
25-10-2006 16:06 |
 Posts: 1679 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: art
[...]
voor je hem verkoop zal je hem toch moeten openschroeven om te kijken of die nog goed is van binnen
btw je doet net alsof die carb met bladgoud belegd is :S
Ja, dat ga ik dat voorzichtig proberen. Ik ben bijna zeker dat hij vanbinnen nog goed is, hij heeft op 4 takt gezeten en tot verleden jaar in gebruik geweest. Dus hij is niet vuil ofzo, de gas bleef ook nooit hangen en de vlotter beweegt alsk de carb beweeg ook nog mooi.. (ik weet niet of ik hier iets mee weet)
|
|
|
|
Toon |
25-10-2006 16:08 |
 Posts: 1679 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: art
[...]
voor je hem verkoop zal je hem toch moeten openschroeven om te kijken of die nog goed is van binnen
btw je doet net alsof die carb met bladgoud belegd is :S
dat is niet, maar het zou toch balen zijn moestk hem kapotdraaien en de juiste schroeven niet meer vinden en dan naderhand zien dat hij nog goed is
@tom, als iemand denkt dat hier nog vraag naar is wel, alleen weet ik niks over het blok zelfs het merk niet dan zou ik al ergens staan ? K
Kent niemand het logo van op de motor ?
Dit bericht is gewijzigd door toon op 25-10-2006 om 16:09 uur.
|
|
|
|
SCHOENENPOETSERSMURF |
25-10-2006 16:12 |
Posts: 1226 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: toon
[...]
dat is niet, maar het zou toch balen zijn moestk hem kapotdraaien en de juiste schroeven niet meer vinden en dan naderhand zien dat hij nog goed is
@tom, als iemand denkt dat hier nog vraag naar is wel, alleen weet ik niks over het blok zelfs het merk niet dan zou ik al ergens staan ? K
Kent niemand het logo van op de motor ?
Dit bericht is gewijzigd door toon op 25-10-2006 om 16:09 uur.
als je de schroeven kapot draaid als je hem alleen open wilt maken dan is die carb niet goed en zou je iemand ermee 'naaien' aangezien je diegene dan met de rotzooi opscheept
een carb moet gewoon goed open kunnen zeker als je wilt afstellen
|
|
|
|
Toon |
25-10-2006 16:16 |
 Posts: 1679 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: art
[...]
als je de schroeven kapot draaid als je hem alleen open wilt maken dan is die carb niet goed en zou je iemand ermee 'naaien' aangezien je diegene dan met de rotzooi opscheept
een carb moet gewoon goed open kunnen zeker als je wilt afstellen
Nee,ik naai niet, daarom wil ik dingen ook eerst weten en vraag ik ze hier, mensen zijn met mij eerlijk ik ook met hen.
check de eerste foto dat moertje als je deze sleutel hebt is er geenenkel probleem. Alsk nog eens bij men opa kom zalk hem opendraaien, dan weten jullie het ... Is dit voorzichtig met een engelse sleutel te riskeren ?
Maar over de motor kent iemand dat logo ?
Dit bericht is gewijzigd door toon op 25-10-2006 om 16:23 uur.
|
|
|
|
Toontje |
29-10-2006 21:34 |
Posts: 99 |
 Heb dat logo zien staan op een Heinkel bromfiets/motor in Sinsheim Duitsland dit is een museum voor oude vervoersmiddelen. succes er mee.
|
|
|
|
Toon |
29-10-2006 22:01 |
|
benellifan |
29-10-2006 22:11 |
Posts: 1553 |
|
|
CNC en Conventioneel Draai en Frees werk voor een leuke prijs |
|
Toon |
29-10-2006 22:32 |
 Posts: 1679 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: benellifan
http://nl.wikipedia.org/wiki/Heinkel_(merk)
yes groot mysterie opgelost
De Duitse fabriek Ernst Heinkel AG gelegen te Stuttgart-Zuffenhausen begon in 1952 met de productie van 49 cc bromfietsen en scooters met eigen 149 cc kopklepmotoren. Daarna richtte men zich voornamelijk op Heinkel Tourist-scooters, eerst met 174 cc viertakten en 123 cc-tweetaktblokken. De productie duurde tot 1965.
[bewerk] Auto's
Dan heb ik waarschijnlijk een 174 cc blok
|
|
|
|
Toon |
29-10-2006 22:35 |
 Posts: 1679 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: toon
[...]
yes groot mysterie opgelost
De Duitse fabriek Ernst Heinkel AG gelegen te Stuttgart-Zuffenhausen begon in 1952 met de productie van 49 cc bromfietsen en scooters met eigen 149 cc kopklepmotoren. Daarna richtte men zich voornamelijk op Heinkel Tourist-scooters, eerst met 174 cc viertakten en 123 cc-tweetaktblokken. De productie duurde tot 1965.
[bewerk] Auto's
Dan heb ik waarschijnlijk een 174 cc blok
weet nu iemand of zoiets nog waarde heeft ? (sorry dat ik niet editte)
Dit bericht is gewijzigd door toon op 29-10-2006 om 22:36 uur.
|
|
|
|