Ik hebn dus straks op de Honda MTX-sh van Timmiay gereden en wat me opviel is dat zijn koppeling veel lichter gaat dan die van mijn NSR en ook veel makkelijker te doseren valt. Mijn NSR is net slippend mee weg te rijden maar daar is dan ook alles mee gezegd.
Waar-o-waar kan dit aan liggen? Of gaat NSR origineel wat zwaarder dan MTX bijvoorbeeld? Misschien mijn koppelingskabel???
Quote:Oorspronkelijk gepost door: jorismb
Ik hebn dus straks op de Honda MTX-sh van Timmiay gereden en wat me opviel is dat zijn koppeling veel lichter gaat dan die van mijn NSR en ook veel makkelijker te doseren valt. Mijn NSR is net slippend mee weg te rijden maar daar is dan ook alles mee gezegd.
Waar-o-waar kan dit aan liggen? Of gaat NSR origineel wat zwaarder dan MTX bijvoorbeeld? Misschien mijn koppelingskabel???
als je je koppelings kabel vevangt gaat hij vaak wel lichter door dat er roest in je kabel zit.
The way of life is just like the car you drive its good or bad
Jongens kom op help me:P
Nr 15, die noemen ze Nagel.
Waar moet ik die nagel terug plaatsen? Waar dient het voor?
Of is het helemaal niet nodig?
Is van Puch Voorvork.
Quote:Oorspronkelijk gepost door: Erik 39
Jongens kom op help me:P
Nr 15, die noemen ze Nagel. afbeelding
Waar moet ik die nagel terug plaatsen? Waar dient het voor?
Of is het helemaal niet nodig?
Is van Puch Voorvork.
Met vriendelijke groeten.
de nagel is een piepklein bronzen busje. die zit tegen je stuurslot aan, die is er voor om je stuurslot te verwijderen..