Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Begin Forum - " kleine vragen " topic - deel 18

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 1099 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Begin Forum - Topic #39471 - " kleine vragen " topic - deel 18
Pagina 126 van 200
Spring naar pagina: 1, 2, 3 ... 125, 126, 127 ... 198, 199, 200Vorige pagina | Volgende pagina >
Dit topic is 78139 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

Erik 39 27-10-2006 22:42 Print reply

Posts: 15088
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Royal Club
[...]


wd-40?

wrom niet?
 
Derbi-loos! -- www.ERIKVONHOF.nl
thunderbird - Forum en Sales Moderator 27-10-2006 22:43 Print reply

Posts: 7728
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: driver004
[...]


maak de koelribben dan korter ik zie het probleem niet

indd, is makkelijkste oplossing. dat beetje koeloppervlak wat je verliest, maakt ook niet uit.
 
Kèk nie zoe arrig, ik mèn weh ik zé!
Royal Club 27-10-2006 22:43 Print reply

Posts: 60390
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Erik 39
[...]

wrom niet?


das een smeermiddel...

k zou het met benzine doen

wd-40 gebruik ik voor me kappen :p

Dit bericht is gewijzigd door Royal Club op 27-10-2006 om 22:43 uur.
 
anyway, je kunt niet ergens op internet aankomen en meteen gaan lopen kwekken en je beroepen op allerlei rechten enzo. op internet gelden geen rechten
driver004 27-10-2006 22:43 Print reply

Posts: 3418
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Rob-Peters
past een homoet special van mt onder een honda nsr? flens aanpassen is de moeite niet, niet dat die ergens tegen frame aanloopt ofzo


pas wss nooit veral met je onder kuip en de 2 stangen onder het blok
koop gewoon homoet voor nsr
 
2 fast , 2 stroke | [DTB]Mtx --> crosser.. ][
T_S_X_ 27-10-2006 22:43 Print reply

Posts: 1214
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Erik 39
[...]

Nu snap ik het. Toch een busje maken..
Normaal heb je:
Cilinder
Uitlaat (boven elkaar..)

Maar omdat de bocht ervoor zit, krijg je:
Cilinder
gat
Uitlaat (toch?)

In die ruimte maak je dan een busje.

@ thunderbird: Idd.. Ik heel moeilijk uitleggen :P da's makkelijker ja..

Dit bericht is gewijzigd door Erik 39 op 27-10-2006 om 22:41 uur.



nee, het is heel kut uitleggen. Maar m'n uitlaat zit heel raar dan, scheef of zo waardoor de flens en de gaten in de cilinder niet op elkaar vallen zeg maar

 
Erik 39 27-10-2006 22:43 Print reply

Posts: 15088
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Royal Club
[...]


das een smeermiddel...

Kan je goed mee poetsen hoor
'Reinigd en beschermd'

Edit: ga pitten. mzzl

Dit bericht is gewijzigd door Erik 39 op 27-10-2006 om 22:44 uur.
 
Derbi-loos! -- www.ERIKVONHOF.nl
T_S_X_ 27-10-2006 22:44 Print reply

Posts: 1214
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: thunderbird
[...]

indd, is makkelijkste oplossing. dat beetje koeloppervlak wat je verliest, maakt ook niet uit.



nou het is toch de helft van zo'n 4 koelribben.. Misschien is een 70cc kop toch de oplossing, zal misschien anders van vorm zijn. Zit nu een 50 cc afgedraaide op.
 
driver004 27-10-2006 22:46 Print reply

Posts: 3418
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: T_S_X_
[...]



nou het is toch de helft van zo'n 4 koelribben.. Misschien is een 70cc kop toch de oplossing, zal misschien anders van vorm zijn. Zit nu een 50 cc afgedraaide op.


ja daardoor word die michien te warm of te vroege onstiking
of dat die te arm loopt dan word die ook heel warm
 
2 fast , 2 stroke | [DTB]Mtx --> crosser.. ][
T_S_X_ 27-10-2006 22:48 Print reply

Posts: 1214
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: driver004
[...]


ja daardoor word die michien te warm of te vroege onstiking
of dat die te arm loopt dan word die ook heel warm



ja ik weet het niet, maar vraag me wel af hoe de mensen die zeiden dat deze uitlaat zou passen ( dat zei dus bijna iedereen, op 1 of 2 na) het voor elkaar hebben gekregen
 
driver004 27-10-2006 22:49 Print reply

Posts: 3418
andere gianelie pijp
andere kop>?

 
2 fast , 2 stroke | [DTB]Mtx --> crosser.. ][
thunderbird - Forum en Sales Moderator 27-10-2006 22:49 Print reply

Posts: 7728
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: T_S_X_
[...]



nou het is toch de helft van zo'n 4 koelribben.. Misschien is een 70cc kop toch de oplossing, zal misschien anders van vorm zijn. Zit nu een 50 cc afgedraaide op.

dat is wel veel indd. denk niet dat die 70 kop zoveel anders van vorm is. een verlengstukje maken is dan nog een oplossing lijkt me
 
Kèk nie zoe arrig, ik mèn weh ik zé!
BlackIce4 27-10-2006 22:50 Print reply

Posts: 3654
kheb nu een malossi 75cc onder mn af1 geschoeft... trek wel fijn maar in de 3 en 4 is ineens alle kracht weg zegmaar. hoe
 
T_S_X_ 27-10-2006 22:50 Print reply

Posts: 1214
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: thunderbird
[...]

dat is wel veel indd. denk niet dat die 70 kop zoveel anders van vorm is. een verlengstukje maken is dan nog een oplossing lijkt me



ja of toch maar proberen de flens iets aan te passen of zo ..

is trouwens toch geen probleem als m'n uitlaat tegen m'n cilinderkop komt he.. tenminste ik zie niet echt in wrom wel. Maar begin na het zien van deze uitlaat aan alles te twijfelen

Dit bericht is gewijzigd door T_S_X_ op 27-10-2006 om 22:51 uur.
 
driver004 27-10-2006 22:51 Print reply

Posts: 3418
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: BlackIce4
kheb nu een malossi 75cc onder mn af1 geschoeft... trek wel fijn maar in de 3 en 4 is ineens alle kracht weg zegmaar. hoe


kopeling naar de neuk?
 
2 fast , 2 stroke | [DTB]Mtx --> crosser.. ][
thunderbird - Forum en Sales Moderator 27-10-2006 22:54 Print reply

Posts: 7728
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: T_S_X_
ja of toch maar proberen de flens iets aan te passen of zo ..


je bedoelt achter de flens doorslijpen en dan een stuk ertussen lassen, zodat de flens meer naar buiten komt? Dat kan indd ook nog ja
 
Kèk nie zoe arrig, ik mèn weh ik zé!

Dit topic is 78139 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 126 van 200
Spring naar pagina: 1, 2, 3 ... 125, 126, 127 ... 198, 199, 200Vorige pagina | Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved