Eat My Dust |
26-10-2006 17:52 |
 Posts: 2562 |
je zit ernaast
kan het eigenlijk wel starten zonder contact?
Dit bericht is gewijzigd door eat my dust op 26-10-2006 om 17:53 uur.
|
|
Eat My Dust Reply`s altijd +4 |
|
Eat My Dust |
26-10-2006 18:03 |
 Posts: 2562 |
als ik verschillende draden aanelkaar doet knettert ie wel ff wat een teken is dat ie vonkt en loopt maar is korten dan een seconde dat ie knettert
|
|
Eat My Dust Reply`s altijd +4 |
|
Erik 39 |
26-10-2006 18:09 |
 Posts: 15088 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: eat my dust
je zit ernaast
kan het eigenlijk wel starten zonder contact?
Dit bericht is gewijzigd door eat my dust op 26-10-2006 om 17:53 uur.
Nee.. Je moet contact maken..
Verbind de draden en kick een keer. wat doet ie?
Dit bericht is gewijzigd door Erik 39 op 26-10-2006 om 18:09 uur.
|
|
Derbi-loos! -- www.ERIKVONHOF.nl |
|
crossgek - Forum en Sales Moderator |
26-10-2006 18:12 |
 Posts: 10560 |
bij mt moet gewoon draden van je contact trekken en dan doet hij het .
dacht dat het de groene draad uit je contact was , als deze contact heeft met het frame vonkt hij NIET .
|
|
het gevaarlijkste van een auto, zit tussen stuurwiel en rugleuning |
|
god of darkness |
26-10-2006 18:14 |
Posts: 222 |
mijn mt starte en reed zonder contactslot. dus gewoon alle draadjes afgetapet.
|
|
|
|
Erik 39 |
26-10-2006 18:27 |
 Posts: 15088 |
Hoeveel scheelt een 28mm bocht op een Proma GP op een standaard puch?
|
|
Derbi-loos! -- www.ERIKVONHOF.nl |
|
geert-nsr |
26-10-2006 18:35 |
 Posts: 6438 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Erik 39
Hoeveel scheelt een 28mm bocht op een Proma GP op een standaard puch?
wel wat maar bij grotere cilinders heeft het meer nut..
|
|
|
|
Oonzen Ad |
26-10-2006 18:46 |
 Posts: 3807 |
als je wordt aangehouden ofzo, met een mtx-sh met een watergekoeld blok.. kan dat problemen opleveren?
|
|
Ik sta hier toch nie te kwatse zeker! |
|
Erik 39 |
26-10-2006 19:22 |
 Posts: 15088 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: geert-nsr
[...]
wel wat maar bij grotere cilinders heeft het meer nut..
Maar merk je het of is het de moeite niet waard?
En als ik er 15mm op zet + spruitstuk?
@ oonzen ad: Lijkt me opzich niet als hij netjes 45 loopt
Ik heb twv 15-45. Als ik dan 28mm bocht erop doe met 15mm carb + spruitstuk, loopt ie dan met 14-45 even hard en trekt ie wat beter?
Wil ff weten of het de moeite waard is.. zo'n 28mm..
Dit bericht is gewijzigd door Erik 39 op 26-10-2006 om 19:37 uur.
|
|
Derbi-loos! -- www.ERIKVONHOF.nl |
|
bikkeltje |
26-10-2006 19:54 |
 Posts: 2380 |
past een benzinekraantje van een mt op een mtx-sh? of passen alle benzinekraantjes van honda brommers op elke honda?
|
|
|
|
S1lv3r |
26-10-2006 19:54 |
 Posts: 5213 |
moeten ze bij het schouwen, als ze het framenummer opschrijven, ook het voorloopnummer noteren?
ik heb hier nu namelijk een brief van de RDW liggen, waarin wordt beweerd dat de opbouw van het VIN nummer niet voldoet aan de bij de RDW bekende gegevens.
Nu heeft de schouwer niet AD01 ervoor gezet. Had hij dit wel moeten doen? En is dit dus het enige probleem?
de rest van mij framenummer is 520657*, waarbij het sterretje nog een cijfer moet voorstellen , mocht dit voor het antwoord op mijn vraag van belang zijn..
|
|
|
|
Timon88 |
26-10-2006 19:56 |
 Posts: 1477 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: bikkeltje
past een benzinekraantje van een mt op een mtx-sh? of passen alle benzinekraantjes van honda brommers op elke honda?
ja pas. t enige dat niet past is een mt kraantje op een mb
|
|
Holland-Meeting |
|
MTRudolf |
26-10-2006 19:57 |
 Posts: 2464 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: bikkeltje
past een benzinekraantje van een mt op een mtx-sh? of passen alle benzinekraantjes van honda brommers op elke honda?
nee past niet van mtx is wel hetzelfde
|
|
|
|
MotoCrossIpkiss[stan] |
26-10-2006 19:58 |
 Posts: 7744 |
Het voorloopnummer moet genoteerd worden ja!
Of dit het probleem is dat je je kenteken niet krijgt is nog maar de vraag, de rdw ziet Honda MT staan (ad01 is mt tog?) Hierbij hoort ad01 en voila registratie voltooid
al houd de rdw van moeilijk doen heb ik gemerkt:P
|
|
hoi |
|
ArieNSR |
26-10-2006 19:58 |
 Posts: 750 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: S1lv3r
moeten ze bij het schouwen, als ze het framenummer opschrijven, ook het voorloopnummer noteren?
ik heb hier nu namelijk een brief van de RDW liggen, waarin wordt beweerd dat de opbouw van het VIN nummer niet voldoet aan de bij de RDW bekende gegevens.
Nu heeft de schouwer niet AD01 ervoor gezet. Had hij dit wel moeten doen? En is dit dus het enige probleem?
de rest van mij framenummer is 520657*, waarbij het sterretje nog een cijfer moet voorstellen , mocht dit voor het antwoord op mijn vraag van belang zijn..
bij mijn ns1 hebben ze er ook geen AC08 voor gezet, geen problemen mee gehad.
|
|
de politie is je beste vriend | Front tegen skoeters | |
|