Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Begin Forum - " kleine vragen " topic - deel 17

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 803 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Begin Forum - Topic #39008 - " kleine vragen " topic - deel 17
Pagina 89 van 202
Spring naar pagina: 1, 2, 3 ... 88, 89, 90 ... 200, 201, 202Vorige pagina | Volgende pagina >
Dit topic is 72133 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

geert-nsr 29-9-2006 9:10 Print reply

Posts: 6438
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: jellerrr
Kheb een yamaha neos uit 1999 (geen gezeur over pleepotten) maar nu moet ik de nieuwwaarde opgeven bij de verzekering.. Hoe kom ik erachter hoeveel de nieuwwaarde is?

maakt niet uit zeg je gwoon ongeveer heb k ook gedaan met mn nsr
 
geert-nsr 29-9-2006 9:11 Print reply

Posts: 6438
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: MT5-HAN
[...]


ja kan ik

afbeelding

opzich ander zadeldekje en radiatorkappen en ik kan er goed mee rijden denk ik

ik vind het maar een afgeragt ding. maar als het egt zo is alleen onsteking vervangen en een carb erop en hij loopt dan egt goed. dan kun je voor 200 euro een leuke crossbrommer hebben maar ik zou toch gaan afbieden tot 150 ofso. komen vast nog meer onkosten aan dat ding
 
dthedjuh 29-9-2006 9:27 Print reply

Posts: 693
Hallo

Ik heb mijn tsxblok uit elkaar liggen. Nu heb ik natuurlijk wel goed gekeken hoe het zat (gaat me om het schakel gedeelte). Maar ik wil het natuurlijk graag in een keer goed doen. Weet niet iemand ergens een goede beschrijving of tutorial?. Of van een ander blok wat ongeveer overeenkomt.

bedankt

 
Suzuki TSX!!!
buldogo2 29-9-2006 10:41 Print reply

Posts: 2101
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: dthedjuh
Hallo

Ik heb mijn tsxblok uit elkaar liggen. Nu heb ik natuurlijk wel goed gekeken hoe het zat (gaat me om het schakel gedeelte). Maar ik wil het natuurlijk graag in een keer goed doen. Weet niet iemand ergens een goede beschrijving of tutorial?. Of van een ander blok wat ongeveer overeenkomt.

bedankt




Veel plezier, tsx bloken zijn echt @$@! blokken om terug in elkaar te zetten, maar hier iig een aantal explodet views..


http://www.brommerfo...gebase/Suzuki/TSX/30
 
Born to ride
Moped Macho 29-9-2006 11:03 Print reply

Posts: 2037
Weet iemand hoe ik makkelijk die tandwielen kan blokkeren en zon speciale moer van de koppeling los krijg? 't Gaat om Honda NSR.

Dit bericht is gewijzigd door Moped Macho op 29-9-2006 om 11:04 uur.
 
Boerenkool om half 10.
buldogo2 29-9-2006 11:07 Print reply

Posts: 2101
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Moped Macho
Weet iemand hoe ik makkelijk die tandwielen kan blokkeren en zon speciale moer van de koppeling los krijg? 't Gaat om Honda NSR.

Dit bericht is gewijzigd door Moped Macho op 29-9-2006 om 11:04 uur.


Je kan het probeeren met een almilimum plaat die je tussen het tandwiel van de kopeling en de krukas steekt, alleen dan bestaat er de kans de t je de plaat gewoon door de tanden heen draait :P kan geen kwaat voor je tanden, maar schiet je nog nix mee op... maa rwel het probeeren waart
 
Born to ride
Moped Macho 29-9-2006 11:11 Print reply

Posts: 2037
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: buldogo2
[...]


Je kan het probeeren met een almilimum plaat die je tussen het tandwiel van de kopeling en de krukas steekt, alleen dan bestaat er de kans de t je de plaat gewoon door de tanden heen draait :P kan geen kwaat voor je tanden, maar schiet je nog nix mee op... maa rwel het probeeren waart
Moek de carters dan een stukje uit elkaar halen, zodat als ik er iets tussensteek die assen niet kromtrekken ofzo?
Want als je met die assen gaat wrikken, als je assen in 1 carterhelft zitten, vinden ze dat niet fijn denk ik.


Dit bericht is gewijzigd door Moped Macho op 29-9-2006 om 11:12 uur.
 
Boerenkool om half 10.
buldogo2 29-9-2006 11:13 Print reply

Posts: 2101
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Moped Macho
[...]
Moek de carters dan een stukje uit elkaar halen, zodat als ik er iets tussensteek die assen niet kromtrekken ofzo?
Want als je met die assen gaat wrikken, als je assen in 1 carterhelft zitten, vinden ze dat niet fijn denk ik.


Dit bericht is gewijzigd door Moped Macho op 29-9-2006 om 11:12 uur.


mm, dacht dat i nog wel zo ver in elkaar zat :P je werkt een beetje achterste vooren maar zal ze dan idd effe terug in bijde carters steken
 
Born to ride
Moped Macho 29-9-2006 11:14 Print reply

Posts: 2037
Kzal het eens proberen.
Heb jij btw die moer wel eens los moeten halen? Hoe heb je dat gedaan?

Dit bericht is gewijzigd door Moped Macho op 29-9-2006 om 11:16 uur.
 
Boerenkool om half 10.
buldogo2 29-9-2006 11:25 Print reply

Posts: 2101
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Moped Macho
Kzal het eens proberen.
Heb jij btw die moer wel eens los moeten halen? Hoe heb je dat gedaan?

Dit bericht is gewijzigd door Moped Macho op 29-9-2006 om 11:16 uur.


krukas moer op deze manier, en die moer van kopeling ooit eens met lucht sleutel, was niet mijn blok.
 
Born to ride
chillegommer 29-9-2006 11:54 Print reply
Posts: 998
die giannelli op www.opvoeren.nl voor derbi senda sm, is dat die gia conti ? want volgens mij staat er een verkeerde foto bij namelijk of zie ik dat verkeerd
 
Erik 39 29-9-2006 12:55 Print reply

Posts: 15088
Als ik op standaard puch met proma GP uitlaat, spruitstuk en carb 15mm zet. Trekt hij dan ook harder? Zonder er verder wat aan te doen? Zit nu 12mm op..
 
Derbi-loos! -- www.ERIKVONHOF.nl
-Bassie- 29-9-2006 13:24 Print reply

Posts: 6617
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Erik 39
Als ik op standaard puch met proma GP uitlaat, spruitstuk en carb 15mm zet. Trekt hij dan ook harder? Zonder er verder wat aan te doen? Zit nu 12mm op..


als je die 15mm er opzet en je zet op die proma GP een 28mm bocht dan gaat dat zeker goed lopen hoor.
 
The way of life is just like the car you drive its good or bad
GatyGun 29-9-2006 13:44 Print reply

Posts: 53
Even een vraagje ik heb een rs50 aprilia am5.

Vandaag reed ik een stukje ongeveer 60 ( max is 115 ) tot ik een soort stoot voelde ( De brommerviel uit ) en na het opnieuw starten ervan bleek hij gewoon weer goed aan de gaan er kwam wel een vaag geluid van af die hard klonk.

Aangezien ik geen zin had om te lopen ( olie/brandstof/koelvloeistof ) is allemaal gewoon goed bijgevuld dus heir kan het niet aan leggen of zo. ) ben ik maar langzaam naar huis gereden, de brommer reed nog steeds evenhard ( ff 1x doorgetrokken testen ) en trok nog steeds hetzelfde op maar dat geluid bleef.
Totdat ik bijna thuis kwam en ik een bocht door ging. Ik in 1x weer die stoot voelde en hij vervolgens weer uitging. nu gaf hij nog een soort piepens geluid erbij. Wegens stage heb ik er nog neit naar gekeken maar wat zou dit geluid kunnen zijn komt niet van de cilinder af.... ( mijn powerfilter lag er half af van onderen misschien is hier troep in gekomen? dat me carberateur loopt te klote.

Vraag dit ff of iemand een ideetje heeft wat het kan zijn... ( zou het misschien mijn krukas zijn :S

De cillinder is net nieuwe hebo 70cc, dus het zou niet zo mooi zijn als die deze gaat vernaggellen. Verder als hij stationair loopt en een beetje gas geeft trilt de brommer als een gek. Misschien dat dit wat verklaard.

Alvast bedankt :S
 
Moped Macho 29-9-2006 13:58 Print reply

Posts: 2037
Kzou er maar niet meer mee rijden, en thuis ff uit elkaar schroeven. Iig je cilinder. Ook ff aant vliegwiel voelen of er speles op de lagers zit.
 
Boerenkool om half 10.

Dit topic is 72133 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 89 van 202
Spring naar pagina: 1, 2, 3 ... 88, 89, 90 ... 200, 201, 202Vorige pagina | Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved