Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Begin Forum - " kleine vragen " topic - deel 17

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 1144 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Begin Forum - Topic #39008 - " kleine vragen " topic - deel 17
Pagina 75 van 202
Spring naar pagina: 1, 2, 3 ... 74, 75, 76 ... 200, 201, 202Vorige pagina | Volgende pagina >
Dit topic is 72109 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

Tommyofzo 27-9-2006 13:36 Print reply

Posts: 6934
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: khaz
iemand nog een tip om je bloknummer tijdelijk weg te werken?
voor de schouwing natuurlijk


waarom zou je dit doen??
 
spoorlijncrosser 27-9-2006 13:40 Print reply

Posts: 2687
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Tommy2win
[...]


waarom zou je dit doen??


voor de schouwing zecht ie toch...
misschien omdat het 80cc blok is ofzo of gejat of weet ik het...
 
Tommyofzo 27-9-2006 13:41 Print reply

Posts: 6934
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: tsxxxx
[...]


voor de schouwing zecht ie toch...
misschien omdat het 80cc blok is ofzo of gejat of weet ik het...



owkee.. had wel vaker gehoord van lui, dus vroeg me af waarvoor
 
speciale 27-9-2006 15:55 Print reply
Posts: 28
weet iemand of deze carb:
http://www.marktplaa...ommers/52846648.html

een vacuum aansluiting heeft? hij wist het niet zeker.
en kan ik die nog in het rubber tussenstuk van spruit-carb krijgen van men 14 mm carbu? en zoniet, past hij hierin? http://www.opvoeren....&Srtn=Spruitstuk (2de)
 
khaz 27-9-2006 16:35 Print reply

Posts: 1450
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: tsxxxx
[...]


voor de schouwing zecht ie toch...
misschien omdat het 80cc blok is ofzo of gejat of weet ik het...



en dan kan ik later het blok zonder problemen nog wisselen

niet gejat neem ik aan (zou wel kunnen, niet gecheckt)

Dit bericht is gewijzigd door khaz op 27-9-2006 om 16:37 uur.
 
HPI |w00t
SCHOENENPOETSERSMURF 27-9-2006 16:37 Print reply
Posts: 1226
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: khaz
[...]



en dan kan ik later het blok zonder problemen nog wisselen

wat een gelul ?
heb je al eens op een kenteken bewijs gekeken dan ?
idd daar staat geen blok nummer op genoteerd

ik heb zelfs 2 brommers met hetzelfde blok laten schouwen( 1 van mij 1 van me neefje), en niks geen problemen mee gehad

Dit bericht is gewijzigd door art op 27-9-2006 om 16:39 uur.
 
khaz 27-9-2006 16:42 Print reply

Posts: 1450
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: art
[...]

wat een gelul ?
heb je al eens op een kenteken bewijs gekeken dan ?
idd daar staat geen blok nummer op genoteerd

ik heb zelfs 2 brommers met hetzelfde blok laten schouwen( 1 van mij 1 van me neefje), en niks geen problemen mee gehad

Dit bericht is gewijzigd door art op 27-9-2006 om 16:39 uur.



okeey weet je dit cker?
Op de brommer die ik heb laten schouwen stond idd nix maar ik dacht dat dat kwam omdat het hetzelfde was
het is wel genoteerd en ingevuld door de schouwer..
 
HPI |w00t
RM-sm 27-9-2006 16:44 Print reply

Posts: 3908
hoeveel MiliLiter olie heb ik nodig voor me achterrem van me derbi senda..??

en is de rem vloestof van easypart.nl goed..
bedoel deze

Bo Remvloeistof Dot4 250ml Prijs: 2,49
 
Over steer is when the passengers are scared, under steer is when the driver is scared
SCHOENENPOETSERSMURF 27-9-2006 16:44 Print reply
Posts: 1226
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: khaz
[...]



okeey weet je dit cker?
Op de brommer die ik heb laten schouwen stond idd nix maar ik dacht dat dat kwam omdat het hetzelfde was
het is wel genoteerd en ingevuld door de schouwer..

als jij geen 80 blok deronder heb zou ik er niks aan doen ..

tis alleen dat wanneer er iets mis is met je frame nummer dat ze heel miss aan je bloknummer iets zouden kunnen achterhalen


 
-XyS- 27-9-2006 16:53 Print reply
Posts: 609
In mijn standaard senda zat een NGK B8E S bougie, Mag er ook een B9E S in?

Dus hittegraad 9 ipv 8 ?

Dit bericht is gewijzigd door -XyS- op 27-9-2006 om 16:53 uur.
 
vroeeemmmmMmMmmmmmmM
speciale 27-9-2006 16:56 Print reply
Posts: 28
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: speciale
weet iemand of deze carb:
http://www.marktplaa...ommers/52846648.html

een vacuum aansluiting heeft? hij wist het niet zeker.
en kan ik die nog in het rubber tussenstuk van spruit-carb krijgen van men 14 mm carbu? en zoniet, past hij hierin? http://www.opvoeren....&Srtn=Spruitstuk (2de)


dringend nogal he !

trouwens heb nu ff men carb gemeten. diameter 24, zijne ongeveer 25. zal dat dan ook nog in dat rubberstuk passen. is tenslotte toch maar 1 mm.

 
koekie - Administrator 27-9-2006 17:00 Print reply

Posts: 12588
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: speciale
[...]


dringend nogal he !

trouwens heb nu ff men carb gemeten. diameter 24, zijne ongeveer 25. zal dat dan ook nog in dat rubberstuk passen. is tenslotte toch maar 1 mm.




rubber geeft genoeg mee
 
Haaks de hoek om!
Fabio 27-9-2006 17:00 Print reply

Posts: 1737
Ik heb een belgische 50cc voor mb, maar die is een aantal keer gehoond en zit nu op 40,20mm. Kan ik hier een gewone standaard 50cc kop op zetten of gaat dat dan stoten? Of eventueel een hogedruk 70cc kop?
 
Moped Macho 27-9-2006 17:01 Print reply

Posts: 2037
Ik heb op m'n nsr een 70cc cilinder en een 50cc kop. Nu heb ik hier een 50cc koppakking bijgekocht. Gaat dit goed, of moet ik toch een 70cc koppakking nemen?
 
Boerenkool om half 10.
Ariej 27-9-2006 17:03 Print reply

Posts: 3685
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Fabio
Ik heb een belgische 50cc voor mb, maar die is een aantal keer gehoond en zit nu op 40,20mm. Kan ik hier een gewone standaard 50cc kop op zetten of gaat dat dan stoten? Of eventueel een hogedruk 70cc kop?


het zal waarschijnlijk niet stoten hoor, mocht dit wel gebeuren even een extra voetpakking ertussen doen

 
murphy's law: altijd de steeksleutel verkeertesom vastpakken

Dit topic is 72109 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 75 van 202
Spring naar pagina: 1, 2, 3 ... 74, 75, 76 ... 200, 201, 202Vorige pagina | Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved