Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Begin Forum - " kleine vragen " topic - deel 17

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 586 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Begin Forum - Topic #39008 - " kleine vragen " topic - deel 17
Pagina 49 van 202
Spring naar pagina: 1, 2, 3 ... 48, 49, 50 ... 200, 201, 202Vorige pagina | Volgende pagina >
Dit topic is 72060 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

Sypie_Honda 24-9-2006 11:45 Print reply

Posts: 13830
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: hondamt7
[...]


mag ik vragen waaraan je dat kunt zien?
mvg bennie


ik zal even wat foto's maken van mijn OT, dan kun je het wel zien.

onder de spoelers zitten nog 2 "spoelers" deze zijn volgens mij voor de smering van het small-end.



je ziet hier tegen over "malossie" nog "cvf system bla bla" staan:





Dit bericht is gewijzigd door Sypie_Honda op 24-9-2006 om 11:56 uur.
 
wat niet kan is nog niet uitgevonden.
aprilia_21 24-9-2006 11:55 Print reply
Posts: 17
Hee ik heb een tomos snor, klopt het dat als ik de aanzuigslang uit mijn luchtfilter haal dat de brommer dan harder gaat, en zoja is dit op de een of andere manier schadelijk voor mijn brommer?
BVD
 
BSTS 24-9-2006 11:58 Print reply

Posts: 4241
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Sypie_Honda
[...]


ik zal even wat foto's maken van mijn OT, dan kun je het wel zien.

onder de spoelers zitten nog 2 "spoelers" deze zijn volgens mij voor de smering van het small-end.

afbeelding

je ziet hier tegen over "malossie" nog "cvf system bla bla" staan:

afbeelding



Dit bericht is gewijzigd door Sypie_Honda op 24-9-2006 om 11:56 uur.



dankje.
ik weet nu dus, dat ik op een nieuw type heb geboden :P whhaaha
 
sprintjah
Tombrom 24-9-2006 12:03 Print reply

Posts: 15925
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: hondamt7
[...]



dankje.
ik weet nu dus, dat ik op een nieuw type heb geboden :P whhaaha


naja 40eu voor een malossi is nog steeds geen geld
 
zeno 24-9-2006 12:20 Print reply

Posts: 1595
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: aprilia_21
Hee ik heb een tomos snor, klopt het dat als ik de aanzuigslang uit mijn luchtfilter haal dat de brommer dan harder gaat, en zoja is dit op de een of andere manier schadelijk voor mijn brommer?
BVD


als je zonder luchtfilter gaat rijden ga je troep opzuigen en wordt alles daarbinnen nogal vies

Ik zou eerst eens wat gaten in je luchtfilter maken en daarna op nieuw afstellen.
 
bier drinken en kut roepen
S1lv3r 24-9-2006 12:41 Print reply

Posts: 5213
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Sypie_Honda
[...]


ik zal even wat foto's maken van mijn OT, dan kun je het wel zien.

onder de spoelers zitten nog 2 "spoelers" deze zijn volgens mij voor de smering van het small-end.

afbeelding

je ziet hier tegen over "malossie" nog "cvf system bla bla" staan:

afbeelding



Dit bericht is gewijzigd door Sypie_Honda op 24-9-2006 om 11:56 uur.


dan zijn er dus twee types 70cc malossi OT 's. Want ik heb wel een malossi ot, maar wel een totaal andere inlaat dan op jou fotos te zien is




Dit bericht is gewijzigd door S1lv3r op 24-9-2006 om 13:51 uur.
 
LEGOMAN 24-9-2006 12:48 Print reply

Posts: 1428
ik wou vandaag mijn voorpoten in elkaar zetten maar toen ik de inbus die onderaan in de voorpoot zit erin draaide ging hij er een stuk in en verder draaide er iets mee... en nu krijg ik hem er ook niet meer uit want dan draaid er weer wat mee iemand een tip? ik wil hem liever niet uitboren..
 
honda power of dreams, all other...dream of that power
Frysk 24-9-2006 13:28 Print reply

Posts: 34930
ik heb net een HPI '03 binnengekregen..
maar er komen 2 stekkers uit de cdi
1 naar de bobine..
waar moet de andere heen
 
giggitybyte
Ariej 24-9-2006 13:36 Print reply

Posts: 3685
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Frysk
ik heb net een HPI '03 binnengekregen..
maar er komen 2 stekkers uit de cdi
1 naar de bobine..
waar moet de andere heen


massa?
 
murphy's law: altijd de steeksleutel verkeertesom vastpakken
christianos 24-9-2006 13:38 Print reply

Posts: 20445
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Sypie_Honda
[...]


ik zal even wat foto's maken van mijn OT, dan kun je het wel zien.

onder de spoelers zitten nog 2 "spoelers" deze zijn volgens mij voor de smering van het small-end.

afbeelding

je ziet hier tegen over "malossie" nog "cvf system bla bla" staan:

afbeelding



Dit bericht is gewijzigd door Sypie_Honda op 24-9-2006 om 11:56 uur.

rare malossi is datm een sorrt tussenvorm naar nieuw type zeker..

die inlaat is heel anders dan een NT
 
khaz 24-9-2006 14:32 Print reply

Posts: 1450
kan iemand mij vertellen wat voor type brommer een yamaha met het type goedkeurings nummer (nl) a 0065 is?
lijkt op een dtmx maar die hebben als nr k0001
en het is waarschijnlijk ook geen 80mx omdat het frame nummer begint met *5m3- mijn andere dtmx en beginnen met 1jy ofzo
 
HPI |w00t
jellerrr 24-9-2006 14:34 Print reply

Posts: 572
Me schijfremblokken blijven tegen me schijf aan zitten. Hij blijft niet echt heel erg remmen ofzo maar tis toch een beetje zonde van me schijf, me remblokken en van me benzine..
Ik heb al de remblokken vervangen (waren versleten) en de olie ververst en daarna weer ontlucht. Vraag is nu wat ik kan doen om de remblokken gewoon goed terug te laten gaan zonder dat ik me hele klauw uit elkaar hoef te gaan halen want dan sloop ik hem waarschijnlijk alleen maar..

Eerder heb ik deze vraag al gesteld toen was het antwoord: 'het is normaal dat je schijfrem iets aanloopt.' Maar als je ernaar kijkt dan hoort er toch wel een kleine opening te zijn tussen je schijf en je remblokken? Want bij mij is het nu zo dat je ziet dat de remblokken tegen de schijf aan zitten. Je ziet ook niks gebeuren als ik m'n rem inknijp, maar hij remt wel als ik rijdt en me rem inknijp..
 
Royal Club 24-9-2006 14:36 Print reply

Posts: 60390
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: jellerrr
Me schijfremblokken blijven tegen me schijf aan zitten. Hij blijft niet echt heel erg remmen ofzo maar tis toch een beetje zonde van me schijf, me remblokken en van me benzine..
Ik heb al de remblokken vervangen (waren versleten) en de olie ververst en daarna weer ontlucht. Vraag is nu wat ik kan doen om de remblokken gewoon goed terug te laten gaan zonder dat ik me hele klauw uit elkaar hoef te gaan halen want dan sloop ik hem waarschijnlijk alleen maar..

Eerder heb ik deze vraag al gesteld toen was het antwoord: 'het is normaal dat je schijfrem iets aanloopt.' Maar als je ernaar kijkt dan hoort er toch wel een kleine opening te zijn tussen je schijf en je remblokken? Want bij mij is het nu zo dat je ziet dat de remblokken tegen de schijf aan zitten. Je ziet ook niks gebeuren als ik m'n rem inknijp, maar hij remt wel als ik rijdt en me rem inknijp..


nee, mijn blokken lopen ook tegen me schijf aan... is altijd zo, rop de het wiel van de auto van je pa dr maar af, ff op een krik hoog zetten, en zie zelf
 
anyway, je kunt niet ergens op internet aankomen en meteen gaan lopen kwekken en je beroepen op allerlei rechten enzo. op internet gelden geen rechten
jellerrr 24-9-2006 14:37 Print reply

Posts: 572
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Royal Club
[...]


nee, mijn blokken lopen ook tegen me schijf aan... is altijd zo, rop de het wiel van de auto van je pa dr maar af, ff op een krik hoog zetten, en zie zelf

Oke, oke, dan zal het wel kloppen..
 
Remco RS 24-9-2006 14:38 Print reply

Posts: 11463
ff rijden, als je schijf heet wordt loopt hij echt aan

(wel ff je vingers natmaken, anders kan het pijnlijk zijn
 

Dit topic is 72060 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 49 van 202
Spring naar pagina: 1, 2, 3 ... 48, 49, 50 ... 200, 201, 202Vorige pagina | Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved