gus |
6-10-2006 21:59 |
 Posts: 445 |
hoeveel blokolie moet er in een tomos a3?
ik heb echt geen idee...
|
|
|
|
gus |
6-10-2006 22:03 |
 Posts: 445 |
en moet je dit aflezen op de fles of moet je in het blok kijken
|
|
|
|
Vuile Beunkoe |
6-10-2006 22:05 |
 Posts: 6114 |
nee, olie eruit laten lopen warme toestand. Schroef erin. Zijkant schroef los, bobven los. Bijvullen bovenin tot olie aan zijaknt eruit komt. Dan stoppen en schroeven dicht.
waarom ? soms blijft er oude olie wel of niet in zitten. Dus die hoeveelheid varieerd.
suc6
|
|
[*] Let op uw kinderen, denk om mijn snelheid [*] |
|
NICK75 |
6-10-2006 22:08 |
 Posts: 242 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Sypie_Honda
[...]
een automatishe kettingspanner?
is dit wat nieuws ofzo?
heb je er miss een foto ofzo van, lijkt mij ook wel wat!
Dit is em:
Hij zit aan de onderste blokophanging aan de linkerkant
en volgens mij bestaat hij al een tijdje
|
|
|
|
Sypie_Honda |
6-10-2006 22:15 |
 Posts: 13830 |
ooow dat is geen kettingspanner, maar een ketting geleider
zodat je ketting er niet afvliegt tijdens het crossen.
maare je ketting moet nog steeds gewoon 3cm "speling" hebben
|
|
wat niet kan is nog niet uitgevonden. |
|
richard3 |
6-10-2006 22:25 |
 Posts: 5198 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Sypie_Honda
ooow dat is geen kettingspanner, maar een ketting geleider
zodat je ketting er niet afvliegt tijdens het crossen.
maare je ketting moet nog steeds gewoon 32cm "speling" hebben
Dit bericht is gewijzigd door richard3 op 6-10-2006 om 22:25 uur.
|
|
op naar de grote brommers |
|
NICK75 |
6-10-2006 22:25 |
|
S1lv3r |
6-10-2006 22:26 |
 Posts: 5213 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: NICK75
[...]
Maar op 50cc.nl staat toch echt automatische kettingspanner erbij.
is het ook wel, het zorgt ervoor dat de ketting niet gaat klapperen, en dus er niet snel af zal lopen.
|
|
|
|
Sypie_Honda |
6-10-2006 22:37 |
 Posts: 13830 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: NICK75
[...]
Maar op 50cc.nl staat toch echt automatische kettingspanner erbij.
idd.
maar bij de 24mm mikuni staat dat hij een echte race carb. is en wat extra aandacht nodig heeft bij het afstellen
|
|
wat niet kan is nog niet uitgevonden. |
|
Jesse-MTXsh |
6-10-2006 22:46 |
 Posts: 348 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Jesse-MTXsh
Ik denk dat men bobine van men mtx kapot is
als ik primaire spoel meet krijg ik iets van 0.6M ohm
is dit goed?????????
weet iemand hier meer van?
|
|
|
|
SCHOENENPOETSERSMURF |
6-10-2006 23:37 |
Posts: 1226 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: S1lv3r
[...]
is het ook wel, het zorgt ervoor dat de ketting niet gaat klapperen, en dus er niet snel af zal lopen.
idd
en dat ding moet je niet gebruiken als je te lui bent om te spannen
daar helpt het namelijk niet voor
als je je ketting met zon ding spant moet je um naar beneden trekken en dan zonder dat ding erop je ketting spannen
|
|
|
|
teamdoko |
7-10-2006 7:12 |
Posts: 420 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Royal Club
[...]
tis wel een grotere maat een ori am6 naaldlager past neit
@ erik
http://www.acerbis.c...ors/blx_dealers.html
Dit bericht is gewijzigd door Royal Club op 6-10-2006 om 21:12 uur.
hebo manston past wel degelijk een orgineel naaldlager in.
ig in 50cc versie weet ik het zeker
|
|
|
|
teamdoko |
7-10-2006 7:13 |
Posts: 420 |
ejz ik zoek een andere uitlaat voor mijn rieju rr
ik zit te twijfelen tussen yasuni cross hm
en een gianeli conti
ik heb over deze 2 uitlaten goede ervaringen gehoord
yasuni schijnt hoogtoerig te zijn maar wel een 70cc uitlaat
en men zegt dat ie een dip heeft bij de 12.000 toeren
gianeli schijnt het goed te doen op de orginele cilinder en op 50cc snels
waarom deze 2. voor de cross wil ik graag een bovenlangse omdat onderlangs vet kut rijd in de bochten
mijn setup
hebo manston 2 (50cc)
hpi 06
21 del. carb
getunde carters
en carbonnen membraan plaatjes op het orginele huis (0.3 mm dik)
en een gare arrow pijp die vet inhoud
|
|
|
|
honda-mbx |
7-10-2006 8:25 |
 Posts: 1688 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: teamdoko
ejz ik zoek een andere uitlaat voor mijn rieju rr
ik zit te twijfelen tussen yasuni cross hm
en een gianeli conti
ik heb over deze 2 uitlaten goede ervaringen gehoord
yasuni schijnt hoogtoerig te zijn maar wel een 70cc uitlaat
en men zegt dat ie een dip heeft bij de 12.000 toeren
gianeli schijnt het goed te doen op de orginele cilinder en op 50cc snels
waarom deze 2. voor de cross wil ik graag een bovenlangse omdat onderlangs vet kut rijd in de bochten
mijn setup
hebo manston 2 (50cc)
hpi 06
21 del. carb
getunde carters
en carbonnen membraan plaatjes op het orginele huis (0.3 mm dik)
en een gare arrow pijp die vet inhoud
stja wanneer je zo'n setup hebt, is het miss wel handig om gelijk een goed aansluitende pijp te kopen.
als ik jouw was zou ik de mk pro race 50cc uitlaat eens testen.
|
|
ik vlam je.. |
|
Sjoerd. |
7-10-2006 8:48 |
 Posts: 2607 |
47.5 mm Italkit ( AM6 )
21 mm Dellorto
Doppler membraan
Technigas uitlaat
TNT Filter
Sproeier welke richting proberen?
50 Gilardoni 1 ( De snelle, of het 1 of 2 is weetikveel )
17.5 Dellorto
TNT Powerfilter
Technigas uitlaat
Sproeier welke richting proberen
|
|
|
|