Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Begin Forum - " kleine vragen " topic - deel 17

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 744 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Begin Forum - Topic #39008 - " kleine vragen " topic - deel 17
Pagina 142 van 202
Spring naar pagina: 1, 2, 3 ... 141, 142, 143 ... 200, 201, 202Vorige pagina | Volgende pagina >
Dit topic is 72217 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

-Bassie- 6-10-2006 21:14 Print reply

Posts: 6617
je hebt meerdere maten piston pen he 10 en 12 enzo.
 
The way of life is just like the car you drive its good or bad
Royal Club 6-10-2006 21:15 Print reply

Posts: 60390
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: De Paashaasch
ergens moet die dikte vandaan komen?

dikker small end?
lijkt me ook zeer onlogisch?

ergens moet een reden zijn waarom hij dikker is




die rolletjes zijn dikker bij een doppler lager
 
anyway, je kunt niet ergens op internet aankomen en meteen gaan lopen kwekken en je beroepen op allerlei rechten enzo. op internet gelden geen rechten
De Paashaasch 6-10-2006 21:15 Print reply

Posts: 315
ja maar de ene am6 cilinder heeft niet opeens een ander pistonpen maat...

@ royal, je moet eens uitzoeken waarom hij dikker is.. dat is interessant

Dit bericht is gewijzigd door De Paashaasch op 6-10-2006 om 21:16 uur.
 
Honda 4 life :-)
Erik 39 6-10-2006 21:16 Print reply

Posts: 15088
Iemand idee wat dit kost?
http://www.acerbis.i...umbs/medium/1092.JPG
Nieuw..
 
Derbi-loos! -- www.ERIKVONHOF.nl
Royal Club 6-10-2006 21:18 Print reply

Posts: 60390
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Erik 39
Iemand idee wat dit kost?
http://www.acerbis.i...umbs/medium/1092.JPG
Nieuw..


denk 30eus oid wss meer

Quote:
Oorspronkelijk gepost door: De Paashaasch
ja maar de ene am6 cilinder heeft niet opeens een ander pistonpen maat...

@ royal, je moet eens uitzoeken waarom hij dikker is.. dat is interessant

Dit bericht is gewijzigd door De Paashaasch op 6-10-2006 om 21:16 uur.


wt d8 je van steviger?

Dit bericht is gewijzigd door Royal Club op 6-10-2006 om 21:20 uur.
 
anyway, je kunt niet ergens op internet aankomen en meteen gaan lopen kwekken en je beroepen op allerlei rechten enzo. op internet gelden geen rechten
De Paashaasch 6-10-2006 21:21 Print reply

Posts: 315
nee ik doel er meer op of die krukas dus een apart small end lager heeft, dus ook aparte dikte..

als dat zo is is imho gewoon geldklopperij

steviger heeft er weinig mee te maken, standaard am6 naaldlagers zijn sterk genoeg..
 
Honda 4 life :-)
Royal Club 6-10-2006 21:23 Print reply

Posts: 60390
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: De Paashaasch
nee ik doel er meer op of die krukas dus een apart small end lager heeft, dus ook aparte dikte..

als dat zo is is imho gewoon geldklopperij

steviger heeft er weinig mee te maken, standaard am6 naaldlagers zijn sterk genoeg..


nee niet echt, heb de mijne (ori am6) kapot gedraaid in een vrij tamme cilinder
met dit als gevolg


edit: die kras komt dus doordat een stukje lager tussen zuiger en wand is gekomen, zuigveer is nmlk nog intact

Dit bericht is gewijzigd door Royal Club op 6-10-2006 om 21:24 uur.
 
anyway, je kunt niet ergens op internet aankomen en meteen gaan lopen kwekken en je beroepen op allerlei rechten enzo. op internet gelden geen rechten
nsrracer 6-10-2006 21:23 Print reply

Posts: 8625
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Erik 39
Iemand idee wat dit kost?
http://www.acerbis.i...umbs/medium/1092.JPG
Nieuw..


ik heb 45 voor de mijne betaald mja ik heb ze van polisport
 
De Paashaasch 6-10-2006 21:23 Print reply

Posts: 315
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Royal Club
[...]


nee niet echt, heb de mijne (ori am6) kapot gedraaid in een vrij tamme cilinder
met dit als gevolg
afbeelding

standaard voldoen ze prima.. meestal heeft het een externe andere reden..
 
Honda 4 life :-)
Royal Club 6-10-2006 21:26 Print reply

Posts: 60390
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: De Paashaasch
[...]

standaard voldoen ze prima.. meestal heeft het een externe andere reden..


hmm, dus volgens jou hoort een std naaldlager die eig alleen voor 50cc is bedoeld ook een mhrteam te houden?
 
anyway, je kunt niet ergens op internet aankomen en meteen gaan lopen kwekken en je beroepen op allerlei rechten enzo. op internet gelden geen rechten
De Paashaasch 6-10-2006 21:27 Print reply

Posts: 315
ja, de krachten op een naaldlager vallen mee omdat ie normaliter gewoon ingesloten zit en dus geen klappen krijgt, in tegenstelling tot een big end
 
Honda 4 life :-)
Toon 6-10-2006 21:38 Print reply

Posts: 1679
Wie kan mij een beschrijving geven hoe een goed koppelingshuis eruit ziet, waaraan zie je dat het versleten is, mss een foto ??


Alvast dank !

 
NICK75 6-10-2006 21:51 Print reply

Posts: 242
Ik heb een automatische kettingspanner op mijn mt5 gezet maar hoeveel speling mag de ketting dan hebben??
 
Sypie_Honda 6-10-2006 21:53 Print reply

Posts: 13830
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: NICK75
Ik heb een automatische kettingspanner op mijn mt5 gezet maar hoeveel speling mag de ketting dan hebben??


een automatishe kettingspanner?

is dit wat nieuws ofzo?

heb je er miss een foto ofzo van, lijkt mij ook wel wat!
 
wat niet kan is nog niet uitgevonden.
Trax - Forum, Sales & Projecten Mod 6-10-2006 21:54 Print reply

Posts: 13700
is dat ding wat achter je voortandwiel zit, werkt met een hefboompje wat gespannen word door een veer. gewoon kettingspanner even na onder trekken en dan mag ketting 3cm speling hebben van boven naar beneden
 

Dit topic is 72217 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 142 van 202
Spring naar pagina: 1, 2, 3 ... 141, 142, 143 ... 200, 201, 202Vorige pagina | Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved