omdat laden van de pagina te groot word en ik weer nieuw leven in mn project heb geblazen heb ik het voorgaande op pagina 2 gezet. vanaf hier ga ik dus verder met nsr project fase 2
25-12-2006
weer 2,5 mnd rond gereden
toen werd het is tijd dat het wat sneller ging..
Ikke dus ge2 geregeld en had nog een gjol liggen die ik ff getuned heb.. gjol was opzich ok alleen de booster lag vel te hoog toch mar ffkes proberen hoe het rijd
wat doe je dan voor die paar dagen lekker monteren met vloeibare pakking
En meteen na het monteren natuurlijk proberen 7 x kicken en toen bam alles vast:S ik denk komt door die verneukte cilinder
. week laten staan en vandaag alles open gaan halen.. carter stond vol met water
Dus blokje onderuit en reviseren die hap
De setup
- 6 bak
- 4 plaats koppeling
- ge2 cilinder getuned van een sobw racer..
- opmaat kop
- bidalot gesmeede zuiger
- 22mm keihin
-22mm spruistuk
- opmaatuitlaat
Wat ik nog moet kopen:
- hpi of een goede cdi zoeken want mn onsteking trekt het niet
-goed membraan
Nog te doen:
-blok laten maken (eerste versnelling doet het niet goed)
-alles afstellen :
-twv veranderen
-tank spuiten
-kappen erop en polijsten
Mischien een leuk idee als ik nog n zelfde demper tegen kom
08-01-2006
6 bak is binnen
Hier wat foto's van mn blok ziet er niet best uit..
beetje water in mn carters.
vloeibare pakking gebruikt..
blok open ga hem reviseren..
20-01-2007
blokje gesplitst zie hier de foto's:
linker carter
rechter carter
bijde carters
jeuj 3 op n rij
met op de achtergrond nog half mn nsr blok
24-01-2007
cilinder , zuiger en cilinder kop besteld
het is een ge2 cilinder die op een sobw racer heeft gezeten. En de cilinderkop is natuurlijk op die cilinder afgestemd
en zit een handgesmeede bidalot zuiger bij
zal meteen foto's maken en een poortmapje als het binnen is..
01-02-2007
Cilinder, kop, zuiger en membraan kleppen binnen gekregen
Set komt van een sobw racer af.
Een bidalot gesmeede zuiger. En carbonne membraan kleppen
03-02-2007
Krukas weggebracht. word nieuwe bigend in gezet.
rest van me lagers hoef ik toch niet te vervangen deze blijken nog als nieuw te zijn.
dus komen nieuwe krukas lagers in en nieuwe keeringen.
die cilinder is nog gewoon goed alleen klein beetje zuigerspeling. maar er valt goed mee te rijden. als ik zou moeten laten honen moet ik ook nieuwe zuiger perse van bidalot anders komt het niet uit met de slotjes omdat me uitlaat poort zo breed is. dus we gaan het zo proberen
16-02-2007
nieuwe onderdelen gehaalt. kan ik weer verder met mn blok inelkaar zetten
krukas zit nieuwe drijfstang in en bigend lager.
als alles meezit loopt het volgende week weer
10-11-2007
uitlaat gepolijst
foto's volgen nog
16-03-2007
remklau rood gemaakt, veel gepoetst en gedaan. zaterdag blok erop en afstellen. en kappen erop en mn nsr is zo goed als af
17-03-2007
blok eronder en alles aangesloten. brommer loopt maar nog niet goed
18-03-2007
brommer goed rijdend gekregen
nog niet perfect afgesteld.
is te zwaar vertand, geen goede filter en sproeier.
maar toch een nette 95kmph digitaal gehaalt in zn 5. jammer dat ie in zn 6 niet meer verder trok. vd week dus ff lichter vertanding hale.
hier een filmpje:
http://video.google....-5038797204397846142
22-04-2007
blok er weer onderuit gehaalt 1e versnelling word gemaakt.
deze week komt ook opmaat uitlaat binnen.
heb gister nog senda achterlicht pas gemaakt.
foto's volgen nog
23-05-2007
foto's van opmaat
rvs
klein beetje gepolijst moet nog verder afwerken
en mn nieuw senda achterlicht:
26-5-2007
vandaag blok weer terug.
vd week nog paar kleine dingetjes halen en dan weer eindelijk rijden
26-6-2007
het gaat allemaal maar langzaam maar er is weer vordering in het project
blokje loopt weer netjes.
alleen mn opmaat pijp past niet rijd nu dus met proma rond.
heb een senda achterlicht pasgemaakt. binnekort komen er wel filmpjes en foto's want hij is bijna af..
Dit bericht is gewijzigd door geert-nsr op 27-5-2007 om 15:45 uur.
Dit bericht is gewijzigd door geert-nsr op 26-6-2007 om 19:11 uur.