Uncle BLAM |
18-8-2006 14:01 |
Posts: 1025 |
Voor zover ik weet zit de uitlaatpoort anders omdat er een andere cilinder op zit, wss gaat een TSX uitlaat niet passen, misschien dat er nog meer mensen zij die er een mening over hebben ?
( uitlaat is misschien wel weer aan te passen ? )
|
|
een BF teller is sneller |
|
Henk-88 |
18-8-2006 14:49 |
Posts: 26703 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: puch70cc15mm
heej
ik ga mischien een suzuki ts50er kopen, nu wou ik even weten of daar ook onderdelen van een suzuki tsx op kunne, bijv. 70cc,of uitlaat ofso
laterzz,, Marijn
TS50ER heeft enkele framebuis voor de cilinder lopen, de TSX heeft er twee framebuizen voor waar de uitlaat dan tussen doorgaat, recht naar voren dus. Bij de ER komt de uitlaat schuin uit de cilinder vanwege de enkele framebuis. Cilinders gaan dus alleen daarom al niet passen. Uitlaten aanpassen van TSX naar ER moet nog wel te doen zijn.
|
|
'Justice is supposed to be blind, of course. But must it be stupid too?' |
|
Banaan |
18-8-2006 15:07 |
Posts: 5725 |
dus je zou echt als je een 70cc dr voor wilt kopen, eentje voor een ts50er moet kopen?heeft er iemand goede of slechte ervaringen met een ts50er of nog andere info??
|
|
|
|
Bromvlieg |
18-8-2006 15:37 |
Posts: 782 |
Ik heb zelf ook een TS50ER en hij is de beste brommer die ik ooit heb gehad.Hij is niet stuk te krijgen en er is niet zoveel onderhoud aan.Heel degelijk gebouwd.Kijk maar in mijn gallery.
Ziet er natuurlijk ook gewoon apart uit, zoveel zijn er niet meer van .
Op 50cc.nl kan je nog aan 50 en 80 cc cilinders komen.
Als je zelf een beetje handig bent met lassen en dremelen kom je ook een heel stuk
Of je koopt een andere cilinder en neemt daar ook een andere uitlaat bij.
Met de standaard 50 die eropzit, ga je met ori setup al 60 per uur.
Poorten een beetje bijwerken, dan moet er nog veel uit te halen zijn.
|
|
Denk eraan: er bestaan geen domme vragen, alleen domme mensen |
|
robin denkers |
18-8-2006 17:33 |
Posts: 269 |
Ik heb ook ts50er blok is niet kapot te krijgen.. verder zijn de onderdelen best te doen ik ga nu bijv een uitlaat van een honda mb voor m'n 70cc laten omlassen..
70cc zie je niet veel meer te koop 50 cc's zat en 80cc malossi.
|
|
|
|
_Thom_ |
18-8-2006 18:17 |
Posts: 151 |
Hey, heb ook meerdere ER's gehad en zijn echt zeer degelijk, vooral als je er een 80cc opzet, en motorblok is idd niet kapot te krijgen.
|
|
GhostRider, jihaaa ! |
|
Blijhoofd |
18-8-2006 18:32 |
Posts: 7378 |
onderdelen van tsx passen niet op ER is allemaal heel anders, ER zijn opzich wel goede bromfietsen motorisch en mechanisch erg sterk, alleen de vering, electra(6v) en hard plastice kappen zijn niet zo heel super
|
|
!!!!!Suzuki ride the winds of change!!!!!!!! http://www.brommerforum.nl/showtopic/33235 |
|
dapptuninglimburg |
18-8-2006 23:05 |
Posts: 215 |
onderdelen zijn te bestellen via www.50cc.nl
Me eerste brommertje was ook een ER misschien heb je wat ana deze foto.
(blokje is wel afgebeunt)
|
|
gezocht: sproeier 95 zeskant |
|
hasj volle gasj |
19-8-2006 11:28 |
Posts: 735 |
op mijn er zat een 70cc op volgens mij imi want stond niks op, maar uitlaat weet ik niet of daar wt van te krijgen is.
op www.50cc.nl staan wel 80cc malossi cilinders.
zown blokje van een er is niet kapot te krijgen of je moet wel heel lomp zijn.
|
|
|
|
RubenR |
3-7-2008 12:20 |
Posts: 2 |
hoe hard loopt een suzuki ts50er met een 80 cc cilinder en moet je dan een andere carburateur erop zetten?
|
|
|
|
er-freak |
3-7-2008 12:37 |
Posts: 415 |
op een ER zit standaard een 12 mm carburateur dacht ik. die moet er zowieso af. met een 16 mm en 50cc haal je de 80 wel. zijn wel fijne brommers, alleen een minpunt zijn volgens mij de contactpuntjes
had denk ik beter in het kleine vragen topic gekunt
Dit bericht is gewijzigd door er-freak op 3-7-2008 om 12:39 uur.
|
|
|
|
RubenR |
23-9-2008 20:05 |
Posts: 2 |
Effe Vraag, Weet iemand het verschil tussen een Suzuki er 50 en Suzuki er 21?
|
|
|
|
thunderbird - Forum en Sales Moderator |
23-9-2008 20:10 |
Posts: 7728 |
past niks van tsx op er. maar ik denk dat je wel een oud rm80 blokje erin kan schroeven. degene uit begin jaren 80 dan he, ac dingen.. dat is hetzelfde model blok
|
|
Kèk nie zoe arrig, ik mèn weh ik zé! |
|
joffrey |
24-7-2012 13:31 |
Posts: 2 |
standaard carbu v/e ts50erxk (model van 1981)=16mm
met een degelijk kitje en aangepaste tandwielverh etc haal je wel de 90
Dit bericht is gewijzigd door joffrey op 24-7-2012 om 13:32 uur.
|
|
|
|
KIRI |
24-10-2018 14:29 |
Posts: 2 |
ben op zoek naar motorblok van Suzuki gt 50 cc van 1981 .kiri@hotmail.be
|
|
|
|