Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Begin Forum - " kleine vragen " topic - deel 16

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 958 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Begin Forum - Topic #38448 - " kleine vragen " topic - deel 16
Pagina 98 van 200
Spring naar pagina: 1, 2, 3 ... 97, 98, 99 ... 198, 199, 200Vorige pagina | Volgende pagina >
Dit topic is 90644 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

-Bassie- 4-9-2006 20:07 Print reply

Posts: 6617
wat kost het ongeveer om de lagers en keeringen te vervangen van een Yamaha DT Blok.

en wat voorn lagers zal ik er dan in zetten heb als setup:

60cc imi
16mm
standaart uitlaat ontgrenst
TWV 12/43

 
The way of life is just like the car you drive its good or bad
crossgek - Forum en Sales Moderator 4-9-2006 20:08 Print reply

Posts: 10560
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: DT Project
wat kost het ongeveer om de lagers en keeringen te vervangen van een Yamaha DT Blok.

en wat voorn lagers zal ik er dan in zetten heb als setup:

60cc imi
16mm
standaart uitlaat ontgrenst
TWV 12/43



2 krukas lagers en een kering setje kosten 25 euro ofzo

de rest van de lagers slijt eigenlijk nauwelijks

Dit bericht is gewijzigd door crossgek op 4-9-2006 om 20:09 uur.
 
het gevaarlijkste van een auto, zit tussen stuurwiel en rugleuning
grandpa 4-9-2006 20:09 Print reply
Posts: 154
wil je jouw blok door de dealer laten splitsen kost het meer geld
 
spyker f1
-Bassie- 4-9-2006 20:10 Print reply

Posts: 6617
ik vervang alle 4 de lagers.

alles wat er in zat was orgineel

en hij heeft al 36250km gedraaid

Quote:
Oorspronkelijk gepost door: grandpa
wil je jouw blok door de dealer laten splitsen kost het meer geld



nee hij is al gesplitst enzo

dus dat hoeft niet meer gedaan te worden.

Dit bericht is gewijzigd door DT Project op 4-9-2006 om 20:11 uur.
 
The way of life is just like the car you drive its good or bad
crossgek - Forum en Sales Moderator 4-9-2006 20:14 Print reply

Posts: 10560
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: DT Project
ik vervang alle 4 de lagers.

alles wat er in zat was orgineel

en hij heeft al 36250km gedraaid

[...]



nee hij is al gesplitst enzo

dus dat hoeft niet meer gedaan te worden.

Dit bericht is gewijzigd door DT Project op 4-9-2006 om 20:11 uur.


hier kost een kerinsetje 7,50

krukaslagers iets van 8 a 9 euro stuk

en normale lager 7,50 dacht ik

doe dan ook direct even nieuwe koppelingsplaten omdat dt er maar 2 heeft gaan deze snel slippen en zijn ze vaak zo versleten
 
het gevaarlijkste van een auto, zit tussen stuurwiel en rugleuning
siepie 4-9-2006 20:18 Print reply
Posts: 75
als je slim bent zet je er een extra plaat bij in, hek ook gedaan. Anders slipt ie zo snel in de hoogste versnelling

 
MTRudolf 4-9-2006 20:19 Print reply

Posts: 2464
scheelt het veel op de rollerbank als je een zware of lichte tandwiel verhouding hebt ???
 
BIET 4-9-2006 20:21 Print reply

Posts: 22355
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: hondamt51989
scheelt het veel op de rollerbank als je een zware of lichte tandwiel verhouding hebt ???

tuurlek, als je veel veranderd en je top neemt met 10 km/h toe of af merk je dat duidelijk...
 
KHU Tuning! Inbox mij voor cilinder tuning en meer. Voorbeelden te bekijken in mijn profiel!
crossgek - Forum en Sales Moderator 4-9-2006 20:21 Print reply

Posts: 10560
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: hondamt51989
scheelt het veel op de rollerbank als je een zware of lichte tandwiel verhouding hebt ???


een te lichte waarmee je op de weg dikke overtoeren maakt zal op de rollerbank minder aangeven .

maar als je een normale verhouding of een hele zware erop hebt zal niet veel uitmaken omdat hijbij de hele zware een versnelling lager ongeveer hetzelfde aan zal geven en de laatste niet trekken zegmaar
 
het gevaarlijkste van een auto, zit tussen stuurwiel en rugleuning
MTRudolf 4-9-2006 20:23 Print reply

Posts: 2464
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: crossgek
[...]


een te lichte waarmee je op de weg dikke overtoeren maakt zal op de rollerbank minder aangeven .

maar als je een normale verhouding of een hele zware erop hebt zal niet veel uitmaken omdat hijbij de hele zware een versnelling lager ongeveer hetzelfde aan zal geven en de laatste niet trekken zegmaar



hmm is een verhouding 13-43 zwaar voor een honda mt5 met setup:

50 snel
13mm
powerfilter
techno uitlaat
 
crossgek - Forum en Sales Moderator 4-9-2006 20:24 Print reply

Posts: 10560
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: hondamt51989
[...]



hmm is een verhouding 13-43 zwaar voor een honda mt5 met setup:

50 snel
13mm
powerfilter
techno uitlaat


ik heb zelfde maar dan een 16 mm

twv 15-38

dus je hebt eerder licht

met wind tegen trekt mijne de 4 slecht en met wind mee heb ik overtoeren .

Dit bericht is gewijzigd door crossgek op 4-9-2006 om 20:26 uur.
 
het gevaarlijkste van een auto, zit tussen stuurwiel en rugleuning
MTRudolf 4-9-2006 20:25 Print reply

Posts: 2464
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: crossgek
[...]


ik heb zelfde maar dan een 16 mm

twv 15-38

dus je hebt eerder licht



dus als ik voor groter maak dan word ie zwaarder ???
 
crossgek - Forum en Sales Moderator 4-9-2006 20:26 Print reply

Posts: 10560
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: hondamt51989
[...]



dus als ik voor groter maak dan word ie zwaarder ???


jah
 
het gevaarlijkste van een auto, zit tussen stuurwiel en rugleuning
grandpa 4-9-2006 20:27 Print reply
Posts: 154
setup 70 malossi
18mm

sndrt snel uitlaat
-----------mijn vraag; 16-42 is mijn a,s tandwiel verhouding welk eigenschappen krijgd mijn brommer bij acceleratie---snelheid?????
 
spyker f1
MTRudolf 4-9-2006 20:27 Print reply

Posts: 2464
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: crossgek
[...]


jah



oke

thanks voor de moeite moest ik ff wetuh
 

Dit topic is 90644 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 98 van 200
Spring naar pagina: 1, 2, 3 ... 97, 98, 99 ... 198, 199, 200Vorige pagina | Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved