-simon- |
27-8-2006 18:46 |
 Posts: 8211 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Inlaatpoort.
Hoe schakeld mtx lc dan?
En is mtx lc geen 80cc blok net zoals mbx?
als je schakeld schakelen ze het zelfde maar bij nsr zit pookje naar achter. dus als je zoon blok op een mtx bouwt heb je 1 naar boven en de rest naar onder.
|
|
you must always push the limits, because if you never fail, you will never succeed |
|
Inlaatpoort. |
27-8-2006 18:50 |
Posts: 640 |
dus pookje naar achter is 1 omlaag en pookje naar voor is 1 omhoog?
|
|
Apprilia Af1 Streetfighter & Yamaha Fs1 JPS Caféracer in project |
|
geert-nsr |
27-8-2006 18:50 |
 Posts: 6438 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: christianos
[...]
nsr en mt is imho niet uitwisselbaar
dus alleen die mt80 past in een 70cc cilinder van een MT
en tussen 80 en 50cc membramen is geen evrschil..
je kan ook zien dat de vorm van een nsr membraam anders is dan die van een mt
mt5 en mt8 membraam is dus hetzelfde?
|
|
|
|
skeijve |
27-8-2006 18:51 |
 Posts: 1643 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: geert-nsr
[...]
mt5 en mt8 membraam is dus hetzelfde?
jep.
|
|
Hop Hop |
|
mtlover |
27-8-2006 18:52 |
 Posts: 2372 |
Iemand foto van mt5 vliegwiel? (+ontsteking?)
|
|
|
|
koekie - Administrator |
27-8-2006 18:56 |
 Posts: 12588 |
|
|
Haaks de hoek om! |
|
-simon- |
27-8-2006 18:57 |
 Posts: 8211 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Inlaatpoort.
dus pookje naar achter is 1 omlaag en pookje naar voor is 1 omhoog?
bij nsr blok wel ja.
|
|
you must always push the limits, because if you never fail, you will never succeed |
|
Royal Club |
27-8-2006 19:01 |
 Posts: 60390 |
wat is een am6 blok waar dat 6000km geeft gelopen
zonder carb, cilinder
|
|
anyway, je kunt niet ergens op internet aankomen en meteen gaan lopen kwekken en je beroepen op allerlei rechten enzo. op internet gelden geen rechten |
|
T_S_X_ |
27-8-2006 19:04 |
 Posts: 1214 |
waar ergens zit het bloknummer van een tsx? want je hebt toch framenummer en bloknummer nodig voor schouwen niet?
|
|
|
|
Royal Club |
27-8-2006 19:05 |
 Posts: 60390 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: T_S_X_
waar ergens zit het bloknummer van een tsx? want je hebt toch framenummer en bloknummer nodig voor schouwen niet?
als je een bloknummer hebt ja, zo niet was het niet nodig
|
|
anyway, je kunt niet ergens op internet aankomen en meteen gaan lopen kwekken en je beroepen op allerlei rechten enzo. op internet gelden geen rechten |
|
koekie - Administrator |
27-8-2006 19:05 |
 Posts: 12588 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: T_S_X_
waar ergens zit het bloknummer van een tsx? want je hebt toch framenummer en bloknummer nodig voor schouwen niet?
bloknummer is niet verplicht maar zit op je ontstekingskapt boven je voortandwiel
|
|
Haaks de hoek om! |
|
Aalse |
27-8-2006 19:06 |
 Posts: 104 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: T_S_X_
waar ergens zit het bloknummer van een tsx? want je hebt toch framenummer en bloknummer nodig voor schouwen niet?
beide nummers zijn inderdaad nodig, tenminste, dat was bij mijn schouwing wel nodig
Dit bericht is gewijzigd door Aalse op 27-8-2006 om 19:07 uur.
|
|
|
|
skeijve |
27-8-2006 19:07 |
 Posts: 1643 |
mense ff klein vraagje: welke 50cc cilinder is betaalbaar en lkkr snel?
|
|
Hop Hop |
|
Royal Club |
27-8-2006 19:08 |
 Posts: 60390 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: skeijve
mense ff klein vraagje: welke 50cc cilinder is betaalbaar en lkkr snel?
doppler
|
|
anyway, je kunt niet ergens op internet aankomen en meteen gaan lopen kwekken en je beroepen op allerlei rechten enzo. op internet gelden geen rechten |
|
T_S_X_ |
27-8-2006 19:09 |
 Posts: 1214 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: koekie
[...]
bloknummer is niet verplicht maar zit op je ontstekingskapt boven je voortandwiel
ok die heb ik niet (meer) maar is dus niet nodig voor schouwen? want heb geen zin in een technische keurig van rdw of zo want dan kan ik hem net zo goed niet laten schouwen
|
|
|
|