Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Begin Forum - " kleine vragen " topic - deel 16

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 855 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Begin Forum - Topic #38448 - " kleine vragen " topic - deel 16
Pagina 35 van 200
Spring naar pagina: 1, 2, 3 ... 34, 35, 36 ... 198, 199, 200Vorige pagina | Volgende pagina >
Dit topic is 90255 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

skeijve 24-8-2006 19:26 Print reply

Posts: 1643
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: cerberus10
setup?


50 cc originele cilinder( wel bijgewerkt ) 17,5 mm en dan die bidalot daar haalt ie nu een dikke 100 mee wat haald ie dan met een 19 mm en conti?
 
Hop Hop
cerberus10 24-8-2006 19:30 Print reply

Posts: 2338
Niet veel meer. topsnelheid word niet veel hoger in iedergeval.

Dit bericht is gewijzigd door cerberus10 op 24-8-2006 om 19:30 uur.
 
skeijve 24-8-2006 19:32 Print reply

Posts: 1643
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: cerberus10
Niet veel meer. topsnelheid word niet veel hoger in iedergeval.

Dit bericht is gewijzigd door cerberus10 op 24-8-2006 om 19:30 uur.

oke maar wel meer toere ofniet?

 
Hop Hop
daanmtx 24-8-2006 19:33 Print reply

Posts: 3759
harder optrekken, ietsje meer toeren, meer verbruik.
 
Honda VFR400R
agent orange 24-8-2006 19:33 Print reply

Posts: 1180
zal zeker wel een deel schelen, beter laat je je cilinder voor 40 euro of zo bij werken bij bullet, scheelt net zo veel en kost stuk minder
 
skeijve 24-8-2006 19:41 Print reply

Posts: 1643
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: visstick
zal zeker wel een deel schelen, beter laat je je cilinder voor 40 euro of zo bij werken bij bullet, scheelt net zo veel en kost stuk minder



k denk dat er een contig aat kome:P
 
Hop Hop
agent orange 24-8-2006 19:42 Print reply

Posts: 1180
moet je dat wel nog eerst met stein bespreken of dat hij dat wel wil, weet niet eens of dat dat wel zo is, en waar zou je meer mee berijken, cilinder bij laten werken of conti?
 
mtx_owned 24-8-2006 19:42 Print reply

Posts: 2183
hee gasten,

een 50cc uitlaat op een 70cc gaat kut.
maar gaat het andersom wel goed?
70cc uitlaat op 50cc dus

Dit bericht is gewijzigd door mtx_owned op 24-8-2006 om 19:43 uur.
 
Vrijheid is een volgetankte Mercedes
skeijve 24-8-2006 19:43 Print reply

Posts: 1643
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: mtx_owned
hee gasten,

een 50cc uitlaat op een 70cc gaat kut.
maar gaat het andersom wel goed?



nee word ook niks.
 
Hop Hop
agent orange 24-8-2006 19:43 Print reply

Posts: 1180
gaat wel, maar niet optimaal voor prestaties
 
tsxj oran 24-8-2006 19:47 Print reply

Posts: 6498
het schijnt op een ori brommer dat je met een echte conti wel 110 a 115 kan halen, met een 17,5 of 19mm zal je dus mischien de 115 a 120 halen
 
oud
agent orange 24-8-2006 19:48 Print reply

Posts: 1180
maar wat zal meer schelen, van bidalot uitlaat naar conti uitlaat, of van ori cilinder naar bijgewerkte ori cilinder (door bullet of zo)
 
Yacko 24-8-2006 19:50 Print reply

Posts: 157
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: tsxj oran
het schijnt op een ori brommer dat je met een echte conti wel 110 a 115 kan halen, met een 17,5 of 19mm zal je dus mischien de 115 a 120 halen

schijnt..
van waar heb je die info
 
Derbi 50cc voor de fun, Mhr 70cc mina voor de run
Stefannn 24-8-2006 19:51 Print reply

Posts: 2291
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: skeijve
[...]



nee word ook niks.

Wat een klets, dit kan best goed werken, mits de uitlaat een goede tegendruk geeft.
 
bikkeltje 24-8-2006 19:52 Print reply

Posts: 2380
wat was ook alweer ori sproeier van mtx-sh? 56 tog? in ori setup
 

Dit topic is 90255 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 35 van 200
Spring naar pagina: 1, 2, 3 ... 34, 35, 36 ... 198, 199, 200Vorige pagina | Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved