crossgek - Forum en Sales Moderator |
11-9-2006 22:30 |
 Posts: 10560 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Frysk
[...]
uhhm
kan wel /
dan zit er vaak een gietijzer cilindebus in
|
|
het gevaarlijkste van een auto, zit tussen stuurwiel en rugleuning |
|
.puch_chopper |
11-9-2006 22:30 |
 Posts: 7851 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: FDG
Met me rx al heb ik ff gereden dan gaat ie meer toeren maken en minder snelheid, te kleine sproeier dan? en niet te weinig tegendruk.. ?
of je benzine is op
|
|
|
|
FDG |
11-9-2006 22:31 |
Posts: 215 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Frysk
[...]
uhhm
kan wel /
zag laatst cilinder hadde ze zelf een buis ingetikt weet niet welk materiaal..
|
|
w00t, FDG industries! || Motorhispania, tereur voor de portemonee |
|
FDG |
11-9-2006 22:31 |
Posts: 215 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: .puch_chopper
[...]
of je benzine is op
met ff praat ik over een paar kilometer
|
|
w00t, FDG industries! || Motorhispania, tereur voor de portemonee |
|
.puch_chopper |
11-9-2006 22:32 |
 Posts: 7851 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: crossgek
[...]
dan zit er vaak een gietijzer cilindebus in
maar de wand zelf (het afgewerkte product) kan toch nooit van gietijzer zijn
|
|
|
|
crossgek - Forum en Sales Moderator |
11-9-2006 22:32 |
 Posts: 10560 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: .puch_chopper
[...]
maar de wand zelf (het afgewerkte product) kan toch nooit van gietijzer zijn
jawel
|
|
het gevaarlijkste van een auto, zit tussen stuurwiel en rugleuning |
|
.puch_chopper |
11-9-2006 22:33 |
 Posts: 7851 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: crossgek
[...]
jawel
:P....
oke
|
|
|
|
FDG |
11-9-2006 22:33 |
Posts: 215 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: crossgek
[...]
jawel
had me mtx ook
|
|
w00t, FDG industries! || Motorhispania, tereur voor de portemonee |
|
crossgek - Forum en Sales Moderator |
11-9-2006 22:35 |
 Posts: 10560 |
orrigineel is van volgens mij elke honda 50cc brommer de cilinder van gietijzer
import cilinders (voor mt) hebben ook een gietijzeren bus
en top performance cilinder zijn ook allemaal van gietijzer
in de auto en trekker wereld rijden ze bijna alleen met gietijzer
|
|
het gevaarlijkste van een auto, zit tussen stuurwiel en rugleuning |
|
Inlaatpoort. |
11-9-2006 22:35 |
Posts: 640 |
Past een 18mm keihin + spruistuk die van een mb/mt blok komt ook gewoon op een nsr blok?
|
|
Apprilia Af1 Streetfighter & Yamaha Fs1 JPS Caféracer in project |
|
christianos |
11-9-2006 22:36 |
 Posts: 20445 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: crossgek
orrigineel is van volgens mij elke honda 50cc brommer de cilinder van gietijzer
import cilinders (voor mt) hebben ook een gietijzeren bus
en top performance cilinder zijn ook allemaal van gietijzer
in de auto en trekker wereld rijden ze bijna alleen met gietijzer
alle ori cilinders zijn idd gietijzer
maar je hebt gietijzer en gietijzer
goed gietijzer is heel sterk en hast onverwoestbaar
slecht gietijzer slijt heel hard (imi cilinders enzo)
|
|
|
|
mtx freak |
11-9-2006 23:13 |
 Posts: 2711 |
nog steeds een probleempje, aangezien mijn ori mtx-sh cilinder een gat heeft bij de uitlaatpoort (het schroefdraad voor de uitlaat)wil ik dit gewoon mooi maken met een stuk schroefdraad er in te stoppen.
Dus mijn vraag, waar mee kan ik het stuk schroefdraad eht beste vast maken? houd metaalpasta wel goed genoeg op deze cilinder en kan eht de temperatuur wel aan?
en welke soort metaalpasta moet ik dan nemen?
Dit bericht is gewijzigd door mtx freak op 11-9-2006 om 23:19 uur.
|
|
|
|
Frysk |
12-9-2006 0:39 |
 Posts: 34930 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Inlaatpoort.
Past een 18mm keihin + spruistuk die van een mb/mt blok komt ook gewoon op een nsr blok?
100% zeker van ja
whops niet zeker..
verkeerd gelezen
NSR past op MB
MB past niet op NSR
Dit bericht is gewijzigd door Frysk op 12-9-2006 om 0:39 uur.
|
|
giggitybyte |
|
Henk-88 |
12-9-2006 4:39 |
 Posts: 26703 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: mtx freak
nog steeds een probleempje, aangezien mijn ori mtx-sh cilinder een gat heeft bij de uitlaatpoort (het schroefdraad voor de uitlaat)wil ik dit gewoon mooi maken met een stuk schroefdraad er in te stoppen.
Dus mijn vraag, waar mee kan ik het stuk schroefdraad eht beste vast maken? houd metaalpasta wel goed genoeg op deze cilinder en kan eht de temperatuur wel aan?
en welke soort metaalpasta moet ik dan nemen?
Dit bericht is gewijzigd door mtx freak op 11-9-2006 om 23:19 uur.
Er hoeft geen shit tussen. Gewoon busje er in en daarin een stuk bout of tapeind, allebei aangedraaid tot ze vast zitten. Daarna niet steeds het tapeindje er uitdraaien maar met een moer werken. Als je steeds het tapeind er uitdraait gaat de boel weer los en ruim zitten en dan begint de ellende weer omdat die aluminiumlegeringen te zacht zijn om er steeds iets in en uit te draaien.
|
|
'Justice is supposed to be blind, of course. But must it be stupid too?' |
|
stivoman |
12-9-2006 8:58 |
 Posts: 5353 |
een 70 pro race voor am6
zijn die slijtvast ?
en is zon cillinder goed voor dagelijks vervoer?
|
|
4 rings rule them all |
|