Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - oliepompje tsx

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 615 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #38301 - oliepompje tsx
Pagina 2 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Vorige pagina
Dit topic is 1056 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

Lykantroop 7-8-2006 19:50 Print reply

Posts: 4754
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Jekko
nou ben je in ``cilinder tsx`` topic zo goed op weg
doe het hier ook even

Dit bericht is gewijzigd door Jekko op 7-8-2006 om 19:49 uur.


hoezo, ik vertel gewoon mijn ervaringen :P ik heb nooit last gehad van dat olietankje
 
Jekko 7-8-2006 19:51 Print reply

Posts: 827
jah dat is 1 blok

5 op de 10 blokken die je opvoert gaat die oliepomp niet beter van werken, integendeel zelfs dus dat risico moet je niet nemen.
 
Waiting for the wor`s to come
Lykantroop 7-8-2006 19:52 Print reply

Posts: 4754
nja dan moetie m afsluiten (netjes!) en 1 op 45 oid gaan rijden

edit: of gewoon laten zitten en kijken oftie net zo goed is dan die van mij

Dit bericht is gewijzigd door Lykantroop op 7-8-2006 om 19:53 uur.
 
Jekko 7-8-2006 19:54 Print reply

Posts: 827
Jah idd....
Het leuke is dat je het pas merkt als de hele brut al kapot is
 
Waiting for the wor`s to come
Lykantroop 7-8-2006 19:55 Print reply

Posts: 4754
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Jekko
Jah idd....
Het leuke is dat je het pas merkt als de hele brut al kapot is


achja zuigertje kost toch niet zoveel, en die cilinders zijn vrij sterk, k heb ook n vastlopertje gehad (te kleine sproeier ) krasje in cilinder maar beetje bijgewerkt en kan prima rijden
 
Jekko 7-8-2006 19:57 Print reply

Posts: 827
Jah maar als je je nou in TP verplaatst die er de ballen verstand van heeft, krijgt hij alleen maar meer problms erbij.

Dus als die slim is sluit die hem af en is die van ut gezeik af.
 
Waiting for the wor`s to come
Henk-88 7-8-2006 20:28 Print reply

Posts: 26703
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Jekko
jah dat is 1 blok

5 op de 10 blokken die je opvoert gaat die oliepomp niet beter van werken, integendeel zelfs dus dat risico moet je niet nemen.


Hoe groot het risico is dat je neemt, weet ik niet.

Maar zoals Jekko al zegt: je moet het risico gewoon niet nemen.
 
'Justice is supposed to be blind, of course. But must it be stupid too?'
honda-mbx 7-8-2006 21:10 Print reply

Posts: 1688
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: henk-88
[...]


Hoe groot het risico is dat je neemt, weet ik niet.

Maar zoals Jekko al zegt: je moet het risico gewoon niet nemen.


waarom, kijk naar bv de honda ns1 , deze word standaart met een olie pomp geleverd en draait net geen 12k.
ik rij er zelf mee en geen problemen..

kan gewoon, iedereen zit altijd te blaten van afsluiten etc. maar het is duurder (of je moet altijd je eigen olie bij je hebben ) wanneer je hem afsluit kwa pomp kosten.
het is een goed werkend systeem omdat die gewoon met het motortoerental mee loopt.
wanneer alles goed werkt en is aangesloten, kan je gewoon met redelijk tamme 70 rijden hoor (dus alle honda 70ccs..)
 
ik vlam je..
Henk-88 7-8-2006 21:26 Print reply

Posts: 26703
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: honda-mbx
[...]


waarom, kijk naar bv de honda ns1 , deze word standaart met een olie pomp geleverd en draait net geen 12k.
ik rij er zelf mee en geen problemen..

kan gewoon, iedereen zit altijd te blaten van afsluiten etc. maar het is duurder (of je moet altijd je eigen olie bij je hebben ) wanneer je hem afsluit kwa pomp kosten.
het is een goed werkend systeem omdat die gewoon met het motortoerental mee loopt.
wanneer alles goed werkt en is aangesloten, kan je gewoon met redelijk tamme 70 rijden hoor (dus alle honda 70ccs..)



Waarom?: omdat zo'n ding stuk kan gaan of niet goed functioneren. Daarom.
 
'Justice is supposed to be blind, of course. But must it be stupid too?'
Jekko 7-8-2006 22:19 Print reply

Posts: 827
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: honda-mbx
[...]


waarom, kijk naar bv de honda ns1 , deze word standaart met een olie pomp geleverd en draait net geen 12k.
ik rij er zelf mee en geen problemen..

kan gewoon, iedereen zit altijd te blaten van afsluiten etc. maar het is duurder (of je moet altijd je eigen olie bij je hebben ) wanneer je hem afsluit kwa pomp kosten.
het is een goed werkend systeem omdat die gewoon met het motortoerental mee loopt.
wanneer alles goed werkt en is aangesloten, kan je gewoon met redelijk tamme 70 rijden hoor (dus alle honda 70ccs..)


NS1 heb je het al over Honda en een lichte motorfiets.
Lees even over wat voor brommer het gaat.



Dit bericht is gewijzigd door Jekko op 7-8-2006 om 22:21 uur.
 
Waiting for the wor`s to come

Dit topic is 1056 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 2 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Vorige pagina
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved