Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Begin Forum - " kleine vragen " topic - deel 15

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 921 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Begin Forum - Topic #37973 - " kleine vragen " topic - deel 15
Pagina 37 van 203
Spring naar pagina: 1, 2, 3 ... 36, 37, 38 ... 201, 202, 203Vorige pagina | Volgende pagina >
Dit topic is 86427 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

cerberus10 22-7-2006 11:22 Print reply

Posts: 2338
denk eerder carb en pak dan gewoon een bijpassend spruitstuk.
 
GatyGun 22-7-2006 11:27 Print reply

Posts: 53
zoals wat? wat moet ik dan hebben?
 
cerberus10 22-7-2006 11:30 Print reply

Posts: 2338
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: GatyGun
zoals wat? wat moet ik dan hebben?

dellorto. met bijpassend spruitstuk.

Dit bericht is gewijzigd door cerberus10 op 22-7-2006 om 11:36 uur.
 
-Wheelie-Johie- 22-7-2006 11:35 Print reply

Posts: 2814
keihin 18 ofzo wat is je setup eiglijkks
 
trots BMW e30 325i eigenaar
jeffreyyy 22-7-2006 11:38 Print reply

Posts: 1634
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: -Wheelie-Johie-
keihin 18 ofzo wat is je setup eiglijkks


hij heeft app RS

50cc airsall
yasuni
powerfilter
15.15 SHA met 9mm spruitstukk ( opgeboord naar 13mm )

en de bedoeling was om er een 15mm spruitstuk op te zetten maar die zijn moeilijk te vinden en ik vraag me af of dat wel kan .. omdat het spruitstuk In de carb moet komen bij de uitlaat van de carb..

dus jullie raden aan om gewoon een set carb+spruistuk aan te schaffen ?
 
-Wheelie-Johie- 22-7-2006 11:40 Print reply

Posts: 2814
ja en een uitgeboorde carb staat zowiezo bekend om slecht rijeigenschappen. je venturi is veranderd en daar is de rest van de carb helemaal niet op berekend
 
trots BMW e30 325i eigenaar
Flybike 22-7-2006 12:47 Print reply
Posts: 2120
Pffffffffffffffff.. Mijn nsr heeft ALTIJD goed gestart maar nu wiltie niemeer. Het komt omdat die geen benzine krijgt, de overloop blijft maar stromen, heb overlaatst de carb uitgekuist enzo.. En tog blijftie het doen.. Pfff, vanaf ik het kraantje opendraai blijftie stromen, de schroef v/d overloop is es uitgedraaid en terug goed vastgedraaid. Iemand die mij kan helpen met een oorzaak v/d k*toverloop

Stuiteren op achterwiel al geprobeerd helpt niet.
En carb is goed in elkaar geplaatst.

Dit bericht is gewijzigd door Flybike op 22-7-2006 om 12:48 uur.
 
Het Honda Geloof.. FTS++ SuperMotard
Furia Master 22-7-2006 12:49 Print reply
Posts: 14
blijft je vlotter niet hangen?
 
Flybike 22-7-2006 12:51 Print reply
Posts: 2120
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Furia Master
blijft je vlotter niet hangen?



Ja, denk ik ook. Maar heb hem al twee keer uit elkaar gehaald en gekuist en terug goed in elkaar gestoken. Dus ik weet niet waarom die et blijft doen.

Ik zal hem weeral eens uit elkaar halen en alles uitblazen en mooi uitkuisen

Komt iemand zien voor hem te kopen, dus die moet wel starten
 
Het Honda Geloof.. FTS++ SuperMotard
MBX_cruiser 22-7-2006 13:03 Print reply

Posts: 828
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Flybike
[...]



Ja, denk ik ook. Maar heb hem al twee keer uit elkaar gehaald en gekuist en terug goed in elkaar gestoken. Dus ik weet niet waarom die et blijft doen.

Ik zal hem weeral eens uit elkaar halen en alles uitblazen en mooi uitkuisen

Komt iemand zien voor hem te kopen, dus die moet wel starten



Als je de carb in je hand hebt, draai hem dan rustig om, en luister of je de vlotter kan horen 'omkantelen'. Dan ben je al zeker dat hij niet vast zit geklemd.

Als alles goed beweegt kan je het overlopen wrs verhelpen door de vlotter een beetje te buigen, zodat de vlotternaald dieper zit dan normaal op een bepaald benzine-niveau. Een vlotter van kunststof moet je voorzichtig warm stoken met een aansteker om het te kunnen buigen, maar let erop dat er geen vlam op komt te staan.
 
richard3 22-7-2006 13:04 Print reply

Posts: 5198
je kan je vlotter wat naar onder buigen (geloof ik) dan stopt ie de benzine stroom eerst en dan loopt ie ook niet over
 
op naar de grote brommers
HONDARACINGTEAM 22-7-2006 13:17 Print reply

Posts: 1806
Hoe hard rijd een mt met mb8 blok 80cc orie 18 keihin luhao pijp ongeveer?
 
Flybike 22-7-2006 13:19 Print reply
Posts: 2120
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: richard3
je kan je vlotter wat naar onder buigen (geloof ik) dan stopt ie de benzine stroom eerst en dan loopt ie ook niet over



die blijft gwn lopen, ookal staat kraan dicht de carb loopt leeg
 
Het Honda Geloof.. FTS++ SuperMotard
Flybike 22-7-2006 13:59 Print reply
Posts: 2120
Update, heb al een andere vlotter gebruikt

Dan hou ik carb recht in me hand, sluit tank aan laat um lopen..

Ik luister ik hoor klik 'de vlotter die naar bove klikt' en ff wachten en dan begint ie weer uit overloop te stromen, ik ga proberen de vlotter wat te buigen
 
Het Honda Geloof.. FTS++ SuperMotard
arjen_kleiss 22-7-2006 14:10 Print reply

Posts: 157
weet niet veel van elektronica verders
dus mijn vraag is
als je accu is leeggetrokken
start je brommer dan nog ?

dunno of het uitmaakt maar 't gaat over een suzuki tsx
 

Dit topic is 86427 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 37 van 203
Spring naar pagina: 1, 2, 3 ... 36, 37, 38 ... 201, 202, 203Vorige pagina | Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved