Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Begin Forum - " kleine vragen " topic - deel 15

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 1182 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Begin Forum - Topic #37973 - " kleine vragen " topic - deel 15
Pagina 33 van 203
Spring naar pagina: 1, 2, 3 ... 32, 33, 34 ... 201, 202, 203Vorige pagina | Volgende pagina >
Dit topic is 86419 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

Kees de Jong 21-7-2006 11:42 Print reply

Posts: 1881
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Dude..Dennis
ik ga binnekort me blok reviseren, maar hoe kan ik mijn lagers er dan uit halen..

en als de nieuwe erin doe hoe doe ik dat zonder te beschadigen? moet je hem dan persee verhitten? en je krukas in de vriezer?


http://www.brommerfo...faq?string=reviseren
 
7 seconden, of 21 gram
dt-gast 21-7-2006 12:12 Print reply

Posts: 492
wat moet je doen als je brom geen frame nmmr heeft?


 
smile and wave boys, just smile and wave
m_a_r_c_o 21-7-2006 12:14 Print reply

Posts: 6443
een ander frame kopen.
 
Seat Leon 20vt
oenoehoofd 21-7-2006 12:17 Print reply

Posts: 17851
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: -schakel-freak-
wat moet je doen als je brom geen frame nmmr heeft?




je moet dacht ik hele brommer weer laten keuren bij rdw. kost geld en tijd.. ander frame en alles overzetten is makelijker, en waarschijnlijk goedkoper
 
Te koop: http://www.mijnalbum.nl/Album=GFCJT4GY
mblover 21-7-2006 12:48 Print reply

Posts: 5391
Ik mis de spanningsregelaar bij die mb?
of zit hij bij de gelijkrichter in?

gaat om NT kabelboom, want de gelijkrichter heeft 4 aansluitingen, en geen 2 zoals bij oud type.
 
MTRudolf 21-7-2006 12:54 Print reply

Posts: 2464
ik heb un vraag over mijn membraam

ik heb thuis 2 membramen liggen

1 membraam 2 kleps met carbon klepjes
1 membraam 4 kleps gewone klepjes

welke kan ik het beste nemen ze zijn allebei nog goed
 
mblover 21-7-2006 13:19 Print reply

Posts: 5391
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: hondamt51989
ik heb un vraag over mijn membraam

ik heb thuis 2 membramen liggen

1 membraam 2 kleps met carbon klepjes
1 membraam 4 kleps gewone klepjes

welke kan ik het beste nemen ze zijn allebei nog goed



4kleps met stalen kleppen? nog nooit gezien.

Voor prestatie's is 4kleps beter, maar carbon is wat veiliger als je klepjes kapot gaan.

dus ik zou de 4kleps nemen, daar carbonnen klepjes op schroeven, en dan die gebruiken.
 
christianos 21-7-2006 13:22 Print reply

Posts: 20445
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: mblover
[...]



4kleps met stalen kleppen? nog nooit gezien.

Voor prestatie's is 4kleps beter, maar carbon is wat veiliger als je klepjes kapot gaan.

dus ik zou de 4kleps nemen, daar carbonnen klepjes op schroeven, en dan die gebruiken.

4 kleps met metalen klepkes zit std in SH NSR, MBX enzo

ik rij nu al me hele facking brommerleven met stalen klepjes.. nog nooit problemen mee gehad.. vind dat de nadelen van metaal zwaar overdreven worden..

het zelfde als dat je krukaslagers kapot kan springen.. het gebeurd.. maar echt de kans is heel klein..

90% van als er een stukje van je klep afbreekt gebeurt er niks en is je alleen je membraam gaar en is het stukje uit je uitlaat..
 
Saknet 21-7-2006 13:30 Print reply

Posts: 10355
je kruk lagers springen best gauw hoor
Als je altijd met 70cc rijd op een 50blokje
en op de gok (verlopen motorblok)olie bij je benzine flikkert
stevig doorgast enzo

spul lijkt soms opeens erg zwak dan

nee maar ik heb denk ik zo'n 30 brommers gehad bijna waarvan er 10 kapotte of ernstig versleten kruklagers hebben (gehad)


Je hebt ook mensen die doodleuk zonder luchtfilter rijden of met zon keienvanger (ze zouden eens hun hele leven door hun mond moeten gaan ademen)

in dat geval is het toch wel verstandiger om carbonne klepjes te hebben

 
het gros op bf lijkt te zijn ontsnapt uit een psychiatrische kliniek, maar leen is dat werkelijk.
BIET 21-7-2006 13:32 Print reply

Posts: 22355
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Saknet
je kruk lagers springen best gauw hoor
Als je altijd met 70cc rijd op een 50blokje
en op de gok (verlopen motorblok)olie bij je benzine flikkert
stevig doorgast enzo

spul lijkt soms opeens erg zwak dan

nee maar ik heb denk ik zo'n 30 brommers gehad bijna waarvan er 10 kapotte of ernstig versleten kruklagers hebben (gehad)


Je hebt ook mensen die doodleuk zonder luchtfilter rijden of met zon keienvanger (ze zouden eens hun hele leven door hun mond moeten gaan ademen)

in dat geval is het toch wel verstandiger om carbonne klepjes te hebben


mjah je kan altijd voor de zekerheid doen als je gwoon een 4 kleps malossi ding koop en je ouwe verpatst valt het niet duur uit ook. En dat over keievangers. Ik rij atm gwoon met zown ding in mijn luchtbox, kan prima in de zomer vink hor. Als je beetje setup hebt is eig ook gwoon zonde om met ori filter te rijden.

mar nu ik kerels setup gzien heb kan ik wel zegge datie het om de prestaties niet hoeft te doen, zal ie nie ech wa van merken

Dit bericht is gewijzigd door BIET op 21-7-2006 om 13:38 uur.
 
KHU Tuning! Inbox mij voor cilinder tuning en meer. Voorbeelden te bekijken in mijn profiel!
christianos 21-7-2006 13:33 Print reply

Posts: 20445
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Saknet
je kruk lagers springen best gauw hoor
Als je altijd met 70cc rijd op een 50blokje
en op de gok (verlopen motorblok)olie bij je benzine flikkert
stevig doorgast enzo

spul lijkt soms opeens erg zwak dan

nee maar ik heb denk ik zo'n 30 brommers gehad bijna waarvan er 10 kapotte of ernstig versleten kruklagers hebben (gehad)


Je hebt ook mensen die doodleuk zonder luchtfilter rijden of met zon keienvanger (ze zouden eens hun hele leven door hun mond moeten gaan ademen)

in dat geval is het toch wel verstandiger om carbonne klepjes te hebben


bij metaal suurt het langer voor ze versleten zijn

'dat ze gaan zweven'
 
jeffreyyy 21-7-2006 14:38 Print reply

Posts: 1634
wat is een normale prijs voor een 20mm mikuni ( geen namaak )
2e hands ... goede staat.
 
oenoehoofd 21-7-2006 14:42 Print reply

Posts: 17851
30/35?
 
Te koop: http://www.mijnalbum.nl/Album=GFCJT4GY
mtlover 21-7-2006 14:53 Print reply

Posts: 2372
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: mblover
Ik mis de spanningsregelaar bij die mb?
of zit hij bij de gelijkrichter in?

gaat om NT kabelboom, want de gelijkrichter heeft 4 aansluitingen, en geen 2 zoals bij oud type.

NT = spanningsregelaar, een zwart blokje met koelribben erop.
 
MX Racing 21-7-2006 15:29 Print reply

Posts: 812
wat is een goede carb. op een 80cc lc vor een mtx
ik heb nu een 26mm, maar zal dat goed rijden/crossen?
 

Dit topic is 86419 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 33 van 203
Spring naar pagina: 1, 2, 3 ... 32, 33, 34 ... 201, 202, 203Vorige pagina | Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved