stoeptegel |
14-8-2006 20:20 |
 Posts: 3085 |
mensen,ik wil mss een kawasaki ar50 kopen origineel.
Maar er zijn wat problemen met het verkrijgen van onderdelen hoorde ik.
Zo is er moeilijk aan ene overmaat te komen?
Verder no bekende problemen bij deze dingen?
Alvast bedankt voor de info
|
|
80 cc ownatsj |
|
Shifty |
14-8-2006 20:27 |
 Posts: 1113 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Scozzisa
[...]
ligt er een beetje aan wat voor kleppen/merk
over het algemeen is hoe meer kleppen hoe beter, maar of het verschil tussen een 4 en een 6 kleps op een 110 cc nou veel is..
valt wel mee denk ik
Hmm, daar heb ik niet veel aan. Maar oke, het gaat om een 6-kleps MB/MT-X (80cc) Malossi membraam op een 110cc autisa met een 24mm mikumi erachter. Kan iemand me vertellen of dat nu degelijk wat uitmaakt vergeleken met een 4 kleps ori Honda membraam?
|
|
-- Crosser Only -- Crosser 4 life -- |
|
TZR50Rullezz |
14-8-2006 20:51 |
 Posts: 1837 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: god of darkness
trekuitlaat ==> uitlaat dat vooral afgestemt is op het snel optrekken.
Dus ene uitlaatje waarmee je top niet zo hoog ligt maar de brommer wel snel optrekt
juist dat klopt, de top hoeft niet rond de 85 ofzo te zitten maar iets van 70 a 75. en ja dat heeft een ori nsr uitlaat niet
die heeft lagere top
maare als ik zo'n uitlaat zou laten maken hoeveel zo ik dan beetje ruim genomen kwijt zijn?
|
|
Honda NSR! Speeding the freeway, a myth amongst men, the Honda NSR! will ride soon again! Honda the power of Dreams!!!! |
|
-Wheelie-Johie- |
14-8-2006 21:01 |
 Posts: 2814 |
wat voor een sproeier moet hier ongeveer in?
mtx-ot
50cc eurocilindro
18mm keihin met powerfilter
gianelli uitlaat
ik had een 66 dellorto geprobeerd maar die is veel te arm
en een 110 dellorto lijkt heel erg rijk en 98 ook maar dat weet ik niet zeker. hij heeft iig helemaal geen vermogen en een bijzonder slechte gasreactie, ik had valse lucht gezocht maar niet gevonden met deofles, maar weet het niet 100% zeker. kan bougie kleur niet checken omdat er gewoon niet mee te rijden valt
|
|
trots BMW e30 325i eigenaar |
|
.KT.m.t5 |
14-8-2006 21:15 |
|
Scozzisa |
14-8-2006 21:16 |
 Posts: 2077 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: -Wheelie-Johie-
wat voor een sproeier moet hier ongeveer in?
mtx-ot
50cc eurocilindro
18mm keihin met powerfilter
gianelli uitlaat
ik had een 66 dellorto geprobeerd maar die is veel te arm
en een 110 dellorto lijkt heel erg rijk en 98 ook maar dat weet ik niet zeker. hij heeft iig helemaal geen vermogen en een bijzonder slechte gasreactie, ik had valse lucht gezocht maar niet gevonden met deofles, maar weet het niet 100% zeker. kan bougie kleur niet checken omdat er gewoon niet mee te rijden valt
probeer dan eens vanuit die 98 naar beneden te werken
meestal start ie wel met zo'n peuts benzine, dus als je nog geen vermogen hebt maar het rijd wel dan kun je naar 90 toe ofzo en dan evt. weer naar beneden
|
|
|
|
MTRudolf |
14-8-2006 21:17 |
 Posts: 2464 |
zetten ze de banjo bouten van een ns1 remleiding over als je een nieuwe remleiding koopt of niet ??
|
|
|
|
.KT.m.t5 |
14-8-2006 21:18 |
Posts: 961 |
meestal wel. Want meestal zijn de banjo's toch nog goed dus waarom nieuwe?
|
|
? |
|
Erik 39 |
14-8-2006 21:36 |
 Posts: 15088 |
Ik ben mijn puch weer aan het opbouwen en nu kwam ik bij de bedrading van het licht 4 draden tegen. Geel, wit, zwart en bruin. Die eerste drie moeten worden aangesloten, maar wat moet ik met het bruine draadje? Is volgens mij de massa ofzo.. zit aan de onderkant (kant die bij het blok uitkomt) een stukje ijzer met een gat, zodat je hem aan een bout kan vastdraaien. Maar aan wat voor een bout moet dat? En hoef ik dat bruine draadje bij de lamp niet aan te sluiten?
|
|
Derbi-loos! -- www.ERIKVONHOF.nl |
|
er-freak |
14-8-2006 21:41 |
Posts: 415 |
als ik mn olietankje niet meer gebruik en maar het slangetje naar mn carb dicht, gaat et pompje dan niet kapot omdat ie dan niet kan pompen? er ontstaat zo toch zoveel druk dat ie niet kan pompen?
|
|
|
|
Remco RS |
14-8-2006 21:42 |
 Posts: 11463 |
dan haal je de slang van je tank naar de pomp er toch ook af?
|
|
|
|
er-freak |
14-8-2006 21:51 |
Posts: 415 |
ik dacht eerst dat het genoeg was om er geen olie meer in te doen, maar toen werd verteld dat ik er ook een bout (parkerbout ofzo??) in moest zetten, omdat het pompje anders kapot ging
Dit bericht is gewijzigd door er-freak op 14-8-2006 om 21:55 uur.
|
|
|
|
HONDARACINGTEAM |
14-8-2006 21:55 |
 Posts: 1806 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: MTX-SH-FoaL
[...]
Hmm, daar heb ik niet veel aan. Maar oke, het gaat om een 6-kleps MB/MT-X (80cc) Malossi membraam op een 110cc autisa met een 24mm mikumi erachter. Kan iemand me vertellen of dat nu degelijk wat uitmaakt vergeleken met een 4 kleps ori Honda membraam?
je zal wss een betere gasreactie krijgen daardoor zal hij wat feller zijn en kun je mischien een iets zwaadere twh en kan zal hij iets harder gaan
|
|
|
|
Eat My Dust |
14-8-2006 22:18 |
 Posts: 2562 |
wat betenkent de wielbasis van een quad
is dat van zeg maar op de achter as wiel tot wiel
of binnekant van het wiel tot het andere achterwiel
of van achterwiel naar voorwiel??
|
|
Eat My Dust Reply`s altijd +4 |
|
Erik 39 |
14-8-2006 22:22 |
 Posts: 15088 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: eat my dust
wat betenkent de wielbasis van een quad
is dat van zeg maar op de achter as wiel tot wiel
of binnekant van het wiel tot het andere achterwiel
of van achterwiel naar voorwiel?? dacht ik
|
|
Derbi-loos! -- www.ERIKVONHOF.nl |
|